Naast een basissalaris, heb ik met mijn werkgever een volgende constructie besproken:
Indien het bruto netto resultaat van de firma hoger bedraagt dan €30.000, dan ontvangt de werknemer voorts een derde (1/3) van de brutowinst, over de brutowinst > €30.000. De eventuele bonus wordt xxx uitgekeerd.
-> Hoe verwoord ik bovenstaand in juridisch waterdicht geschrift?
-> In welke frequentie wordt een dergelijke bonus in de praktijk uitgekeerd? Per maand, kwartaal of jaar? Afhankelijk van beschikbaarheid cijfers??
-> Bruto / netto winst? Deel toevoegen aan de winstreserver?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mvanaken
mvanaken
Naast een basissalaris, heb ik met mijn werkgever een volgende constructie besproken:
Indien het bruto netto resultaat van de firma hoger bedraagt dan €30.000, dan ontvangt de werknemer voorts een derde (1/3) van de brutowinst, over de brutowinst > €30.000. De eventuele bonus wordt xxx uitgekeerd.
-> Hoe verwoord ik bovenstaand in juridisch waterdicht geschrift?
-> In welke frequentie wordt een dergelijke bonus in de praktijk uitgekeerd? Per maand, kwartaal of jaar? Afhankelijk van beschikbaarheid cijfers??
-> Bruto / netto winst? Deel toevoegen aan de winstreserver?
Graag ontvang ik enige input.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22548-bonuscontract-op-basis-van-winst/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag