Via via heb ik wel eens begrepen dat als je in 'Het Noorden' (Friesland, Groningen, Drenthe en enkele delen van Overijsel) gevestigd bent je dan in aanmerking komt voor subsidie volgens de NIOF regeling?
Ik heb daar het volgende over gevonden:
Voorbeelden uit de praktijk zijn het laten aanvragen van informatie en brochures, het inzichtelijk maken van (product)voorraden, het kunnen bestellen via de website of bijvoorbeeld het bieden van een rapportagetool wanneer uw onderneming zich bezig actief is in de (zakelijke) dienstverlening.
Op mijn website www.qurium.com kan je dus producten (webhosting) bestellen. Kan ik dan in aanmerking komen voor deze subsidie? Of moet ik dan aan meer voorwaarden voldoen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
old account
old account
Via via heb ik wel eens begrepen dat als je in 'Het Noorden' (Friesland, Groningen, Drenthe en enkele delen van Overijsel) gevestigd bent je dan in aanmerking komt voor subsidie volgens de NIOF regeling?
Ik heb daar het volgende over gevonden:
Op mijn website www.qurium.com kan je dus producten (webhosting) bestellen. Kan ik dan in aanmerking komen voor deze subsidie? Of moet ik dan aan meer voorwaarden voldoen?
Jelmer.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag