• 0

NIOF - ondernemen in 'Het Noorden'.

Via via heb ik wel eens begrepen dat als je in 'Het Noorden' (Friesland, Groningen, Drenthe en enkele delen van Overijsel) gevestigd bent je dan in aanmerking komt voor subsidie volgens de NIOF regeling?

 

Ik heb daar het volgende over gevonden:

Voorbeelden uit de praktijk zijn het laten aanvragen van informatie en brochures, het inzichtelijk maken van (product)voorraden, het kunnen bestellen via de website of bijvoorbeeld het bieden van een rapportagetool wanneer uw onderneming zich bezig actief is in de (zakelijke) dienstverlening.

 

Op mijn website www.qurium.com kan je dus producten (webhosting) bestellen. Kan ik dan in aanmerking komen voor deze subsidie? Of moet ik dan aan meer voorwaarden voldoen?

 

Jelmer.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Misschien ook een interessante ingang is de NOM (, Investerings- en Ontwikkelingsmaatschappij voor Noord-Nederland).

 

Korte omschrijving:

De doelstelling van de NOM is een bijdrage te leveren aan de duurzame verbetering van de economische structuur en de werkgelegenheid in Noord-Nederland. En wilt u als ondernemer weten wat de mogelijkheden en sterke punten van Noord-Nederland zijn? Dan bent u bij de NOM aan het juiste adres. De NOM participeert op basis van een ondernemingsplan met aandelenkapitaal en/of achtergestelde leningen. De NOM begeleidt noordelijke ondernemingen bij investeringszaken en bedrijven die verhuizing naar Noord-Nederland overwegen. De NOM initieert en coördineert bij het omzetten van een idee in een concreet project. De NOM adviseert ondernemers op het gebied van subsidieregelingen.

 

Adresgegevens

Van Swietenlaan 25/2; 9728 NX Groningen

Telefoon (050) 521 44 44

E-mail info@nom.nl

Website www.nom.nl

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 189 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.