Ik probeer vanuit een V.O.F. waar ikzelf in zit een concept te starten samen met een vriend van mij die hierin gaat zitten met zijn compagnon middels een B.V. De V.O.F. is bedoelt om andere participanten d.m.v. hun ook van een V.O.F. te voorzien een samenwerkingsverband op te kunnen zetten met de V.O.F. waar ik in zit waarbij onze V.O.F. de mogelijkheid biedt om de nieuwe participanten via een laagdrempelige manier te kunnen laten ondernemen.
Ter verduidelijking er is hier sprake van 2 V.o.f'jes en 1 BV.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Schaef12
Schaef12
Iedereen,
Ik probeer vanuit een V.O.F. waar ikzelf in zit een concept te starten samen met een vriend van mij die hierin gaat zitten met zijn compagnon middels een B.V. De V.O.F. is bedoelt om andere participanten d.m.v. hun ook van een V.O.F. te voorzien een samenwerkingsverband op te kunnen zetten met de V.O.F. waar ik in zit waarbij onze V.O.F. de mogelijkheid biedt om de nieuwe participanten via een laagdrempelige manier te kunnen laten ondernemen.
Ter verduidelijking er is hier sprake van 2 V.o.f'jes en 1 BV.
Is dit een handige rechtstructuur opstelling.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag