Ik wil graag in contact komen met ondernemers in Engeland, Frankrijk en Duitsland.
Hoe ga ik dit aanpakken?????? Help!!!!!!!!!!!!!!
Een gepatenteerd groeisysteem waarvoor vorige maand het Europees octrooi is afgegeven maakt het een stuk aantrekkelijker om klimplanten in tuinen en op andere plaatsen toe te passen,
Een heel scala van nieuwe plant producten kunnen hierdoor worden ontwikkeld en vermarkt.
Wij zijn nu een aantal jaren in Nederland actief en daar is een groeiende belangstelling voor.
Voor de bovengenoemde landen wil ik nu partijen vinden die deze innovatie daar op de markt gaan brengen.
Mijn capaciteiten zijn niet voldoende om dit zelf ter hand te nemen.
Het interlectueel recht (octrooi) wil ik daarbij verkopen.
Het is een unieke kans voor een persoon of bedrijf welke affiniteit heeft met techniek en de tuinbranche om internationaal unieke tuinproducten op de markt te brengen.
Maar wie o wie heeft die capaciteiten en hoe vindt ik hem of haar???
Op de website www.hivypillar.nl zien jullie een goed beeld van het huidige assortiment.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
hivypillar
hivypillar
Ik wil graag in contact komen met ondernemers in Engeland, Frankrijk en Duitsland.
Hoe ga ik dit aanpakken?????? Help!!!!!!!!!!!!!!
Een gepatenteerd groeisysteem waarvoor vorige maand het Europees octrooi is afgegeven maakt het een stuk aantrekkelijker om klimplanten in tuinen en op andere plaatsen toe te passen,
Een heel scala van nieuwe plant producten kunnen hierdoor worden ontwikkeld en vermarkt.
Wij zijn nu een aantal jaren in Nederland actief en daar is een groeiende belangstelling voor.
Voor de bovengenoemde landen wil ik nu partijen vinden die deze innovatie daar op de markt gaan brengen.
Mijn capaciteiten zijn niet voldoende om dit zelf ter hand te nemen.
Het interlectueel recht (octrooi) wil ik daarbij verkopen.
Het is een unieke kans voor een persoon of bedrijf welke affiniteit heeft met techniek en de tuinbranche om internationaal unieke tuinproducten op de markt te brengen.
Maar wie o wie heeft die capaciteiten en hoe vindt ik hem of haar???
Op de website www.hivypillar.nl zien jullie een goed beeld van het huidige assortiment.
Ik ben enorm benieuwd wie er goede ideeën heeft.
Bij voorbaat al bedankt
mvgr,
Wim Janssen
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag