• 0

"coach" via ondernemersklankbord

Hallo allemaal,

 

Na enig twijfelen dit verhaal maar in het forum van de ondernemingsplannen gezet. Als een ander forum beter is hoor ik het graag.

 

Vandaag heb ik kennisgemaakt met een consulent van het ondernemersklankbord.

Ik heb o.a. hier op HL goede berichten gelezen over deze stichting en onlangs dus de knoop doorgehakt om er eens een afspraak te maken. Vandaar dat ik besloten heb om hier mijn ervaring te delen voor eventuele andere geïnteresseerden.

 

Als echte fries dacht ik het allemaal wel te weten en te kunnen en daar had ik echt niemand bij nodig, en op zich is dat in grote lijnen ook wel zo. Mijn bedrijf is nog jong maar doet het zeker niet slecht. Toch heb ik op een gegeven moment de behoefte gekregen om eens met iemand te sparren over het bedrijf. Haal ik er wel uit wat erin zit?

Zeker op marketing gebied is er nog een heleboel te verbeteren maar ik weet niet hoe.. En zo zijn er nog wel wat puntjes die door mijn onervarenheid in het ondernemerschap beter kunnen.

 

De coach (of consulent zoals zij het noemen) is vandaag voor het eerst geweest en ik ben best enthousiast. Het is in elk geval heel goed voor mijn motivatie en hij heeft in het gesprek wel wat zaken naar voren gehaald waar we wat meer aandacht aan gaan besteden. Ik heb wat huiswerk mee en heb weer heel wat puntjes waar ik iets mee wil gaan doen.

 

Ik kan het elke beginnende ondernemer aanraden. Het is echt fijn om met een ervaren ondernemer over je bedrijf te praten, en te horen wat hij ervan vindt en nadenken over hoe het nog beter kan.

En het is wel een stok achter de deur om nu echt eens wat meer met marketing te gaan doen. (niet mijn lievelingsvak)

 

Groetjes Karen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ook ik kan ze van harte aanbevelen. Het is een club met (meestal) ex-ondernemers met inzicht in bepaalde vakgebieden. Vaak wordt er dan ook gevraagd, in welke richting je verwacht dat het gesprek moet lopen.

Bij mij ging het om de cijfers, dus er kwam een heer die 40 jaar een administratie kantoor had gehad.

 

Eerlijk en integere man, recht door zee. Na het zien van mijn cijfers, hoefde ik zelfs die 75 piek niet meer te betalen ! ;D

Link naar reactie
  • 0

Ik denk het wel, hangt ervan af wat je met helpen bedoelt.

Ze adviseren / coachen. Jij moet het zelf doen, zij denken met je mee en "helpen" met advies en het delen van hun kennis.

 

Hun site is: www.ondernemersklankbord.nl

Ik heb eerst wat vragen gesteld en daarvoor werd ik meteen de volgende dag (ik had 's avonds laat de vragen gestuurd) gebeld door een aardige dame die me alle antwoorden op mijn vragen gaf.

 

Als je twijfelt over wat ze voor je kunnen betekenen kan je het ze natuurlijk altijd vragen.

 

Karen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.