• 0

Nieuw product voor in de fietsenhandel

Hallo,

Ik heb een nieuw product gevonden welke mij erg interessant lijkt voor in de fietsenhandel. Het is een erg uniek concept, en nog redelijk jong. De fabrikant wil per land maar 1 exclusieve distributeur, maar deze is er al voor de Benelux. Ik denk dat het lastig zal zijn om dit product via een webwinkel te verkopen, maar als je een dealtje met een (fietsen)winkel kan sluiten, kom je een heel eind. Ook dit heeft de distributeur gedaan.

Mijn idee is om dit product op de markt te brengen in Frankrijk/Spanje, bijvoorbeeld via Decathlon. Echter denk ik dat dit weer een van mijn ideeën is die erg lastig uit te voeren is, de grootste drempels waar ik tegenaan loop:

1) Om dit in die landen uit te kunnen voeren, lijkt het mij noodzakelijk om daar woonachtig te zijn, zoniet zeer regelmatig daar heen kunnen, en de taal te spreken.

2) Ik zit nog op school, ik heb hier het geld/tijd niet voor.

Ik denk dat deze drempels te hoog zijn, maar zou het toch op prijs stellen om te weten hoe jullie hierover denken.

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Mas93

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

• 0

Even ter toevoeging:

Decathlon is van oorsprong een Frans bedrijf, maar tegenwoordig zitten ze over heel de wereld. Decathlon heeft voornamelijk eigen merken die zij distribueert aan andere ketens. Je zou het kunnen proberen, maar waarschijnlijk kunnen ze meer bieden en raak je al bij het voorstellen van je idee de importrechten kwijt.

Als het niet past, dan maak ik het wel zo dat het past.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar