Druk druk druk en actief willen blijven op HL

Aanbevolen berichten

Zit ik net de berichtjes van afgelopen dagen door te lezen en heb ik gewoon helemaal niks te melden.... ;D

Ik wilde toch laten weten dat ik wel mee lees, het lukt me niet meer iedere dag. We hebben het zo (onwijs leuk) druk met Green Jump. Daarnaast nog mijn 'normale' activiteiten plus kindje en dan is de dag wel vol.

 

Nieuwe ontwikkelingen: we gaan aan de slag met Purple Cows, super inspirerende mensen (bij sommigen van jullie bekend). Ze zijn een 'disruptive marketing idea' voor ons aan het bedenken. Ben echt heel nieuwsgierig en kan niet wachten.

En misschien zelfs een naamsverandering.....

 

Zo toch even het forum vervuild met een off topic berichtje!

Link naar reactie

Wil ook actief blijven, maar er is steeds zo'n fanaat mij voor.......die met heel veel sterren en iets met 3 cijfers aan karma :P

 

o ja....hij is ook nog eens administrator. Op KvKHallo! heb ik tenminste nog een redelijke positie ;D

Link naar reactie

Wil ook actief blijven, maar er is steeds zo'n fanaat mij voor.......die met heel veel sterren en iets met 3 cijfers aan karma :P

 

o ja....hij is ook nog eens administrator. Op KvKHallo! heb ik tenminste nog een redelijke positie ;D

 

 

;D ;D I seem to recall een terechte correctie van jou naar mij van vandaag!

 

Maar ik heb dan ook geen leven buiten mijn laptop om ;) ;D

 

We zullen je de opmerking op KvK Hallo maar vergeven. Daar heb je al snel een redelijke positie :P ;D

 

Ohja, jouw karma to post ratio is 1:10. Dat kan ik weer niet zeggen ;)

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

Hoi Manon,

 

Misschien niet al te gewaardeerd maar toch even een kritische noot vanuit mijn kant. Er bekruipt me de laatste tijd het gevoel dat je wel erg slim en goed je best doet om je bedrijfje te promoten via HL...

Een oude post omhoog krikken met een update, een nieuwe post met aardige inhoud maar wel weer met een update.

Met jouw kennis en ervaring heb je al heel veel nuttige posts geplaatst, maar ik vind deze dan weer een beetje vragen om aandacht. (Dit neemt niet weg dat ik niet blij ben voor je met je ontwikkelingen)

 

On topic,

Daar waar je tijd hebt om te posten en iemand te voorzien van ervaringen en kennis doe je dat gewoon en dan wordt dat enorm gewaardeerd. Daar waar dat niet het geval is, wordt het door iedereen begrepen. We zijn immers allemaal ondernemers..

 

ronny

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Iemand die veel goede input levert, mag van mij daar af en toe best zijn/haar bedrijfsnaam in verwerken. Geen enkel probleem mee. Vind ik eerlijk gezegd een stuk prettiger dan posts van volslagen onbekenden die alleen maar info komen "tanken".

 

Manon: heel veel succes met GreenJump!!!! ;D

Douwes Fiscale Diensten: Meester in Fiscaal Maatwerk www.douwesfiscalediensten.nl

Link naar reactie

Hoi Manon,

 

Misschien niet al te gewaardeerd maar toch even een kritische noot vanuit mijn kant. Er bekruipt me de laatste tijd het gevoel dat je wel erg slim en goed je best doet om je bedrijfje te promoten via HL...

Een oude post omhoog krikken met een update, een nieuwe post met aardige inhoud maar wel weer met een update.

Met jouw kennis en ervaring heb je al heel veel nuttige posts geplaatst, maar ik vind deze dan weer een beetje vragen om aandacht. (Dit neemt niet weg dat ik niet blij ben voor je met je ontwikkelingen)

 

On topic,

Daar waar je tijd hebt om te posten en iemand te voorzien van ervaringen en kennis doe je dat gewoon en dan wordt dat enorm gewaardeerd. Daar waar dat niet het geval is, wordt het door iedereen begrepen. We zijn immers allemaal ondernemers..

 

ronny

 

 

Hai!

 

Het is zeker niet mijn bedoeling om Green Jump op dit forum te promoten want daar heb ik namelijk heel weinig aan :). Helaas geen kopers via HL. Mijn bedoeling is eigenlijk om 'maak de cirkel rond' te doen. Ik ben onwijs geholpen via dit forum met onze winkel en daarom vind ik het ook leuk om jullie op de hoogte te houden van de vorderingen. Het is allemaal nog startend en ik vind het zelf altijd heel leuk om te lezen hoe het met mensen gaat die eerder vragen hebben gesteld.

 

Ik voel me zelfs een beetje schuldig als ik niks laat horen, daarom ook dit onderwerp in off topic.

 

Groetjes, Manon

Link naar reactie

Zure reacties, flauw of hoe iedereen het ook wil noemen, het zij zo.

Het is een discussieforum en zodra mij een gevoel bekruipt wat ik graag eens in de groep wil gooien dan doe ik dat.

Niet bedoeld om iemand op stang te jagen en zeker niet bedoeld om iemand af te breken zoals je ook in HL wel eens ziet, maar gewoon een kritische noot.

Dat moet toch kunnen lijkt me.

 

En Manon, dank je voor je antwoord. Ik ben blij dat je netjes de moeite neemt om te reageren en dat mijn gevoel niet juist blijkt te zijn. Fijn,

 

Ronny

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Ik heb juist de neiging heel vaak 'ff snel' naar higherlevel te kijken als ik het superdruk heb en rond loop te rennen....net zoals de 1 even een sigaretje buiten rookt en de ander weer wat te drinken pakt, ga ik dan mijn rijtje nu.nl higherlevel.nl etc af. Misschien maar de manier waarop nerds 'even op adem komen' denk ik. ;)

 

Ik ben benieuwd naar je ervaringen met hun! Toevallig is 'n goede vriend van ons een echte marketing-expert en zijn er al meerdere avondjes samen brainstormen gepland. Ik krijg wel huiswerk van hem maar dat vind ik niet erg. ;)

Link naar reactie

Mwaa dat doe ik ook en pak ondertussen óók nog is even een peukie........ Onder welke categorie val ik nou ???

Als ik het echt reuze druk heb trouwens blijft even surfen op nu.nl en higherlevel.nl echt maar bij 10 minuten max. Want ik mag het s'avonds weer inhalen :P

Link naar reactie
Gast Verwijderd account
@ironny

Er bekruipt me de laatste tijd het gevoel dat je wel erg slim en goed je best doet om je bedrijfje te promoten via HL...

 

Ik ben het helemaal met je eens.

Mijn gedachte was ook; "Wordt dit forum nu ook al vervuild om je bedrijf te profileren?" Als iemand echt druk druk druk is, besteed de kostbare tijd dan aan je bedrijf, huishouding en kind. Kennelijk toch niet zo druk, druk, druk, want er was nog tijd genoeg om dit bericht te plaatsen en de daarop volgende reacties. ???

 

 

Link naar reactie

@ironny

Er bekruipt me de laatste tijd het gevoel dat je wel erg slim en goed je best doet om je bedrijfje te promoten via HL...

 

Ik ben het helemaal met je eens.

Mijn gedachte was ook; "Wordt dit forum nu ook al vervuild om je bedrijf te profileren?" Als iemand echt druk druk druk is, besteed de kostbare tijd dan aan je bedrijf, huishouding en kind. Kennelijk toch niet zo druk, druk, druk, want er was nog tijd genoeg om dit bericht te plaatsen en de daarop volgende reacties. ???

 

 

 

Beste Jeanette,

 

Ik heb de andere berichtjes nog niet gelezen die je op HL hebt geplaatst dus ik weet niet hoe jij HL tot nu toe hebt ervaren. Ik ervaar HL als een zeer ondersteunend forum waar ondernemers elkaar helpen. Ik geef mijn input ook zeer regelmatig en ik ben zelf altijd erg benieuwd wat het vervolg dan is. Zoals je ook hier kunt lezen https://www.higherlevel.nl/weblog/ wordt het op HL gewaardeerd als er terugkoppeling plaatsvindt.

 

De reden dat ik wel tijd heb om te antwoorden op berichtjes in dit topic is omdat ik automatisch een berichtje krijg dat er een nieuw antwoord is. Dan denk ik er dus aan om naar HL te gaan en lees het berichtje. Voor mij is het belangrijk om te reageren als mensen iets persoonlijks voor me achterlaten en daarom reageer ik dus ook.

 

Zoals ik ook aan Ironny (die me een beetje kent) heb uitgelegd, verwacht ik geen klanten via HL. Wel krijg ik hier feedback en heb ik leuk contact met mensen. Daarom ook het topic in 'off topic' zodat het niet het praktische deel van het forum vervuilt.

 

Ik wens je veel plezier op HL.

 

groetjes, Manon

Link naar reactie

 

Deze reactie heb ik geplaatst om te testen of alle letters van mijn keyboard nog op de juiste plek zitten.

 

Goh, het wordt hier wel gezellig wanneer we commerciële drijfveren gaan vermoeden in onschuldige berichtjes. Misschien reageert Ironny wel om zijn signatuur weer eens op het forum kwijt te kunnen...

 

 

(...dit kan nog dagen doorgaan)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

 

...

Als iemand echt druk druk druk is, besteed de kostbare tijd dan aan je bedrijf, huishouding en kind. Kennelijk toch niet zo druk, druk, druk, want er was nog tijd genoeg om dit bericht te plaatsen en de daarop volgende reacties. ???

 

Niet perse. Iemand die druk druk druk is kan toch vrij snel een berichtje plaatsen. En dit zelfs als (noodzakelijke) ontspanning zien. Het is trouwens niet aan ons om te bepalen waar mensen hun tijd aan moeten besteden ;).

 

Er zijn ook veel mensen die roepen dat ze druk druk druk zijn terwijl dat best meevalt. Manon inschattend hoort zij niet bij die groep.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie

 

@Manon, leuk om te lezen. Maar als je weer eens een gaatje hebt haal dan die vage gele muntjes eens van je site ;)

 

Hahahaha, daar kom ik dus steeds niet aan toe! Ik ga het nog een keer tegen Goran zeggen :)

 

He ben blij dat ik weer wat gepost heb, zit meteen weer meer in het HL ritme ;D

Link naar reactie
Gast Verwijderd account
Ik geef mijn input ook zeer regelmatig en ik ben zelf altijd erg benieuwd wat het vervolg dan is

 

Beste Manon,

 

Ik begrijp uit je antwoord, dat je andere berichtjes inhoudelijk toegevoegde waarde hebben op het ondernemen. Gelukkig maar....want je eerste berichtje (Druk druk druk en actief willen blijven op HL) valt bij mij onder de categorie "libelle of margriet" topics.

 

Succes met het ondernemen en ik hoop nog veel van je te lezen, maar dan on topic.

 

M.vr.gr. Jeanette..

Link naar reactie
Beste Manon,

Ik begrijp uit je antwoord, dat je andere berichtjes inhoudelijk toegevoegde waarde hebben op het ondernemen. Gelukkig maar....want je eerste berichtje (Druk druk druk en actief willen blijven op HL) valt bij mij onder de categorie "libelle of margriet" topics.

Succes met het ondernemen en ik hoop nog veel van je te lezen, maar dan on topic.

 

Beste Jeanette, daarom heet dit forumdeel ook [glow=yellow,2,3,4,] "Off Topic" [/glow]

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Beste Jeanette,

 

welkom op Higherlevel, maar deze discussie gaat zo niks opleveren. Lees de bijdragen van Manon over waardebepaling eens terug en verdiep je langer dan twee dagen in de normen en waarden van dit forum. Ik zie jouw bijdragen over webdesign met een vergelijkbare kwaliteit als de berichten van Manon op haar vakgebied binnenkort graag op Higherlevel verschijnen.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 125 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.