Antwoordvoorbedrijven.nl gebruikt voor de advertenties van de PR-campagne fictieve quote's van ondernemers.
Een aantal voorbeelden hiervan:
- Ik droomde al heel mijn leven van mijn eigen onderneming, maar het werd een papierwinkel.”
- Ik heb elk woord van die wet 6 keer gelezen. Maar ik snap er nog geen letter van.
- Als er in het verkeer evenveel regels zouden zijn als in het bedrijfsleven, dan zou niemand zijn rijbewijs halen.”
- Ja hoor, alle regels en wetten voor Nederlandse ondernemers staan netjes op papier. Ik heb
alleen geen idee in welke taal ze zijn geschreven.”
Dat kunnen wij beter?
Ik ben van mening dat ondernemers vanuit ervaring en creativiteit veel beter eigen quotes kunnen maken.
Op mijn voorstel - lees : bemoeienis ;) - wil Antwoordvoorbedrijven.nl nu echte quote’s gebruiken van Higherlevel-ondernemers.
Hoe? En met welke win-win?
Ik roep HL-ondernemers op om overheidsgerelateerde quote’s aan te leveren voor de campagne.
En uiteraard doe je hier niet zomaar aan mee als daar voor geen win-win in zit. Je krijgt hiermee de kans om met naam en bedrijfsnaam prominent in landelijke advertenties te komen.
Waar wordt jouw quote gebruikt?
De quote's (indien mogelijk ondersteund met beeld) worden gebruikt voor advertenties in ondernemersbladen als Bizz, De Zaak en Sprout en/of branchegerelateerde magazines. Maar ze kunnen ook terecht komen op de wikkel van Kamerkrant en op visuals tijdens evenementen. Eventueel op[ XL Bilboards,én indien mogelijk ondersteund met beeld.
Kaders
Uiteraard zijn er voor de quotes kaders: De quote:
- gaat over het regeldoolhof (bijv. vindbaarheid en onvindbaarheid van wetten en regels, maar bijvoorbeeld ook over subsidies.
- moet een humor-element hebben (prikkelend en cynisme mag ook)
- moet zijn geschreven vanuit de ondernemer
- is niet kwetsend voor personen of individuele organisaties
De quotes zijn bedoeld voor de PR-campagne van oktober/november. De deadline is eind september.
Heb je een quote?
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mikky Vrolijk
Mikky Vrolijk
Quote´s voor de campagne van Antwoordvoorbedrijven.nl
Antwoordvoorbedrijven.nl gebruikt voor de advertenties van de PR-campagne fictieve quote's van ondernemers.
Een aantal voorbeelden hiervan:
- Ik droomde al heel mijn leven van mijn eigen onderneming, maar het werd een papierwinkel.”
- Ik heb elk woord van die wet 6 keer gelezen. Maar ik snap er nog geen letter van.
- Als er in het verkeer evenveel regels zouden zijn als in het bedrijfsleven, dan zou niemand zijn rijbewijs halen.”
- Ja hoor, alle regels en wetten voor Nederlandse ondernemers staan netjes op papier. Ik heb
alleen geen idee in welke taal ze zijn geschreven.”
Dat kunnen wij beter?
Ik ben van mening dat ondernemers vanuit ervaring en creativiteit veel beter eigen quotes kunnen maken.
Op mijn voorstel - lees : bemoeienis ;) - wil Antwoordvoorbedrijven.nl nu echte quote’s gebruiken van Higherlevel-ondernemers.
Hoe? En met welke win-win?
Ik roep HL-ondernemers op om overheidsgerelateerde quote’s aan te leveren voor de campagne.
En uiteraard doe je hier niet zomaar aan mee als daar voor geen win-win in zit. Je krijgt hiermee de kans om met naam en bedrijfsnaam prominent in landelijke advertenties te komen.
Waar wordt jouw quote gebruikt?
De quote's (indien mogelijk ondersteund met beeld) worden gebruikt voor advertenties in ondernemersbladen als Bizz, De Zaak en Sprout en/of branchegerelateerde magazines. Maar ze kunnen ook terecht komen op de wikkel van Kamerkrant en op visuals tijdens evenementen. Eventueel op[ XL Bilboards,én indien mogelijk ondersteund met beeld.
Kaders
Uiteraard zijn er voor de quotes kaders: De quote:
- gaat over het regeldoolhof (bijv. vindbaarheid en onvindbaarheid van wetten en regels, maar bijvoorbeeld ook over subsidies.
- moet een humor-element hebben (prikkelend en cynisme mag ook)
- moet zijn geschreven vanuit de ondernemer
- is niet kwetsend voor personen of individuele organisaties
De quotes zijn bedoeld voor de PR-campagne van oktober/november. De deadline is eind september.
Heb je een quote?
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22808-oproep-hl-ondernemers-leveren-quotes-voor-pr-campagnes/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
46 antwoorden op deze vraag