ZakenFestival Rotterdam: thema Marktgericht Ondernemen

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Het zakenfestival voor ondernemers wordt georganiseerd door het OntwikkelingsBedrijf Rotterdam en wordt gehouden van 6 tot en met 9 oktober 2003 in het Beurs-World Trade Center te Rotterdam.

Het thema van de vierde editie van het festival is: Marktgericht ondernemen. Op http://www.zakenfestival.nl vind je niet alleen meer informatie over het festival, maar ook kun je je hier direct inschrijven voor de diverse seminars. Tevens kun je on line aan de sprekers op dit festival gerichte vragen stellen.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Wat vonden jullie ervan?

 

Ik ben één dag geweest - hoewel het ter plaatse niet echt goed bewegwijzerd was (in het gebouw zelf, vind ik), vond ik de bezielde voordracht van Ivo Opstelten en daarna de one man show van Eckart Wintzen een plezier om naar te kijken!

De vibe van Rotterdam leent zich echt uitstekend voor zo'n festival.

Voor de rest word ik altijd erg moe van al die mensen die lichtelijk geforceerd gesprekjes aanknopen, "wat doe jij?", kaartjes, paraat staan in hun pak voor een netwerkbabbel... dus 1 dag is dan uitstekend te doen ;D

 

Groet,

Annedien

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 107 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.