Soms moet een reclamebureau snel een tekst schrijven voor een klant die eigenlijk niks bijzonders te melden heeft. De oplossing is dan een hele partij clichees aan mekaar plakken. Hier een leuk voorbeeld, ter inspiratie voor iedere starter die op zoek is naar een welluidende positioning statement... ;D
Zich Onderscheiden van Anderen
Entrepreneurschap, en het vermogen om nieuwe wegen in te slaan en grenzen te verleggen, zijn karakteristiek voor XYZ. XYZ blijft groeien. Dat was in het verleden al zo en dat zal in de toekomst niet anders zijn.
<...>
Vernieuwend denken en werken. Buiten de gebaande paden durven treden. XYZ ziet het als de enige manier om dynamisch te blijven groeien. Vandaar dat XYZ continu op zoek is en blijft naar creatieve invalshoeken, naar het unieke. Het unieke in producten, in merkpositionering, in marktbewerking en in distributie. Oorspronkelijkheid is altijd gebaseerd op grondige analyses en weloverwogen beslissingstrajecten. Maar komt vooral voort uit 'de vondst', de ingeving die het gevolg is van een onderneming die fris blijft, zelfkritisch is en onophoudelijk om zich heen kijkt.
Niet de producten sec zijn bepalend voor succesvol entrepreneurschap, maar vooral het inzicht in de wensen van de markt. Vandaar dat XYZ, naast een goede beheersing van productie, de consument centraal stelt. En dat is essentieel in met name de ABC-markt die voor XYZ al vanaf haar start de motor van de activiteiten vormt. Toegevoegde waarde wordt bereikt door klantgericht te werken aan de ontwikkeling, productie en levering van producten en diensten.
Persoonlijke benadering en duidelijke informatie is en blijft het speerpunt binnen onze strategie.
Look Forward
De kracht die nodig is om te blijven zoeken naar meer kwaliteit, meer toegevoegde waarde en permanente innovatie, wordt gevoed door de synergie van de verschillende divisies. Synergie die ieder jaar alleen maar sterker wordt. Producten en markten grijpen steeds meer ineen. En kennis en ervaringen worden dan ook actief uitgewisseld. Zo ontstaat een dynamische organisatie die wereldwijd profiteert van de collectieve leeractiviteiten. Zo worden kwalitatief hoogwaardige oplossingen ontwikkeld: veilig, gebruiksvriendelijk en betrouwbaar, voor de gebruiker.
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TwaBla
TwaBla
Soms moet een reclamebureau snel een tekst schrijven voor een klant die eigenlijk niks bijzonders te melden heeft. De oplossing is dan een hele partij clichees aan mekaar plakken. Hier een leuk voorbeeld, ter inspiratie voor iedere starter die op zoek is naar een welluidende positioning statement... ;D
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag