• 0

Winkel beginnen

Hallo,

Ik en een vriend van mij willen samen een (internet)winkel beginnen in gadgets/telefonie.

We hebben een budget van 30.000 euro om mee te beginnen maar we zouden niet weten waar en hoe we moeten beginnen, is er hier misschien iemand met adviezen voor ons?

Groet,

Dave

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

• 0

Klinkt een beetje als 'ik heb dertig mille en ik weet niet wat ik er mee moet doen...'.

Gadgets en telefonie? Uhm.. Media Markt misschien? Dus je weet nu al wie je concurrent is. Bovendien krijg je telefoons tegenwoordig bij een pak melk cadeau dus hoe wil je je daar tussen wurmen?

Mijn advies: zonde van je tijd. Verzin iets anders.

Link naar reactie
  • 0

zou je daar ook een echte fysieke winkel in willen beginnen? ???

heb je enig idee wat voor kosten daarbij komen kijken?

met 30.000 startkapitaal kan je waarschijnlijk wel het een en ander inrichten met wat vloerbedekking en een bahangetje, maar dan staat er nog niets in je winkel. :-\

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

zou je daar ook een echte fysieke winkel in willen beginnen? ???

heb je enig idee wat voor kosten daarbij komen kijken?

met 30.000 startkapitaal kan je waarschijnlijk wel het een en ander inrichten met wat vloerbedekking en een bahangetje, maar dan staat er nog niets in je winkel. :-\

Even off-topic.

Met 30.000 kan je, beetje afhankelijk van de branche, een flinke winkel beginnen.

Ik had er een dierenwinkel ( 120 m2) voor terwijl met franchise me dat 150.000 zou kosten.

Kwestie van goed inkopen ( stelling etc.)

Link naar reactie
  • 0

Vind ik ook. Als je een budget hebt van € 30.000,- en daarnaar begroot moet dit gewoon lukken.

Een mens geeft zoveel uit als dat hij kan!

Maar je vraag is waar je moet beginnen? Kijk eerst eens of er nog wel een markt is voor jullie idee.

Belangrijker misschien nog wel; Stel jezelf de vraag: waarom denk je dat jij succesvol zal zijn in deze markt? Wat heb jij te bieden?

Kortom; ga eerst eens brainstormen over je idee, want een Internetwinkel in Internet/telefonie is erg algemeen.

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

Ik heb niet heel veel verstand hiervan. Maar ik zou je een paar dingen doen. Beantwoord voor jezelf een paar vragen van KVK. Wie je bent? wat je gaat doen? Hoe je je eigen product/dienst gaat verkopen? Hoe je dat gaat regelen? Het is niet pure noodzaak om dit op te schrijven, maar het is zeker handig om alles op een rijtje te zetten! Dat ben ik zelf ook aan het doen en het scheelt uren denkwerk.

groeten,

Luuk

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar