Vanwege groei en hiermee gepaard tijdgebrek wil ik graag facturatie vereenvoudigen. Ik wil de komende facturatieronde mijn klanten het volgende vragen:
A: om voortaan de facturen per internet te sturen
B om betalingen per automatische incasso te laten verlopen.
Mijn vraag bij A is voornamelijk of ik dit moet vragen, of gewoon kan mededelen.
Mijn vraag bij B is hoe ik dit het beste kan stimuleren. Zakken in de tarieven, korting geven of gewoon voortaan admin kosten in rekening brengen indien niet automatisch wordt gefactureerd?
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die dit ook pas na verloop van tijd hebben geïntroduceerd en hoe.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ironny
ironny
Beste mensen,
Vanwege groei en hiermee gepaard tijdgebrek wil ik graag facturatie vereenvoudigen. Ik wil de komende facturatieronde mijn klanten het volgende vragen:
A: om voortaan de facturen per internet te sturen
B om betalingen per automatische incasso te laten verlopen.
Mijn vraag bij A is voornamelijk of ik dit moet vragen, of gewoon kan mededelen.
Mijn vraag bij B is hoe ik dit het beste kan stimuleren. Zakken in de tarieven, korting geven of gewoon voortaan admin kosten in rekening brengen indien niet automatisch wordt gefactureerd?
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die dit ook pas na verloop van tijd hebben geïntroduceerd en hoe.
mvgr ronny
www.bofatelefoondienst.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22903-stimuleren-automatische-incasso-en-factuur-per-e-mail-aan-klanten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag