Ik ben nog jong en onervaren. Dus is netwerken nieuw voor mij. Ik heb me aangemeld bij HL, maar ook bij linkedin om wat meer te weten te komen over het netwerken en hoe het in z'n werk gaat.
Nou heb ik al gelezen dat je bij netwerken eerst moet geven en daarna nemen. Dus eerst kennis delen. Ik heb als 18 jarige weinig nuttige informatie die ik mee kan delen. Ja, kennis die ik op 6 vwo nu opdoe, maar daar hebben ervaren ondernemers weinig aan. Volgens mij was de opzet van deze site ook bedoeld om te leren van elkaar. Dus ik stel de vragen:
Hoe kan ik bijdragen aan een ander? En hoe zij aan mij?
Oftewel hoe leg je contacten met ervaren en onervaren ondernemers?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Luukmobile
Luukmobile
Hallo,
Ik ben nog jong en onervaren. Dus is netwerken nieuw voor mij. Ik heb me aangemeld bij HL, maar ook bij linkedin om wat meer te weten te komen over het netwerken en hoe het in z'n werk gaat.
Nou heb ik al gelezen dat je bij netwerken eerst moet geven en daarna nemen. Dus eerst kennis delen. Ik heb als 18 jarige weinig nuttige informatie die ik mee kan delen. Ja, kennis die ik op 6 vwo nu opdoe, maar daar hebben ervaren ondernemers weinig aan. Volgens mij was de opzet van deze site ook bedoeld om te leren van elkaar. Dus ik stel de vragen:
Hoe kan ik bijdragen aan een ander? En hoe zij aan mij?
Oftewel hoe leg je contacten met ervaren en onervaren ondernemers?
Alvast bedankt !
Luuk
Mod edit: titel aangepast
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag