Frans Sijtsma Geplaatst: 30 september 2009 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 30 september 2009 Zie even in de groene tekst de tijd die nodig was om het topic te indexeren... Was trouwens een willekeurige test bij een net nieuw verschenen topic. Dus niets tegen sisi persoonlijk in dit geval :) Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
melchior Geplaatst: 30 september 2009 melchior 107 3 Geplaatst: 30 september 2009 De site heeft ook een pagerank van 5 dus de googlebot/spider zal ook wel wat vaker langskomen. Hoe hoger die pagerank hoe vaker de siet gelinkt is door andere sites en hoe interessanter hij is. Kan soms inderdaad heel snel gaan! Op zoek naar nieuwe/leuke uitdagingen in de IT of gerelateerd. Link naar reactie
willemj Geplaatst: 30 september 2009 willemj 3,3k 192 Geplaatst: 30 september 2009 Wat me opvalt is dat de zoekresultatenpagina van HL ook erg vaak voorkomt. Zelfs zo vaak dat een zoekopdracht in Google "site:higherlevel.nl zoekwoord" soms waardeloze resultaten levert. Niet ten nadele van de zoekengine van HL zelf maar die van Google is (en blijft (uitdaging ;)) superieur. Link naar reactie
Marcel (Up) Geplaatst: 30 september 2009 Marcel (Up) 1,5k 314 Geplaatst: 30 september 2009 Ik snap m even niet zo goed.... Heb je nu doelbewust op een bepaald topic gezocht om te kijken hoe snel google was ? Begrijp ik dit goed ? Dus TS plaatst, en jij hebt gelijk google ingetikt ? Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen" Link naar reactie
Frans Sijtsma Geplaatst: 30 september 2009 Auteur Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 30 september 2009 TS meldt zich aan en ik heb de naam van TS meteen na aanmelden gegoogled Frans Achterliggende boodschap is eigenlijk een beetje dat degenen die anoniem een account willen aanmaken dat beter direct goed kunnen doen ipv 5 minuten later... Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen