LaurensD.C. Geplaatst: 2 oktober 2009 LaurensD.C. 1 0 Geplaatst: 2 oktober 2009 Hallo allemaal, mijn naam is Laurens en ben gloednieuw op dit forum. Ik heb deze fantastische webstek al enkele keren bezocht en heb gelezen over de "New Venture businessplancompetitie". Mijn vraag: Heeft iemand ervaring met buitenlanders die deelnemen aan deze wedstrijd? Graag had ik zelf deelgenomen met mijn idee en een Nederlandse vriend ons laten inschrijven (Omdat er minstens 1 deelnemer per ploeg een Nederlandse nationaliteit moet hebben). De Nederlandse kennis zit in werkelijkheid uiteraard niet bij de firma... Heeft iemand hier ervaring mee? met vriendelijke groeten, Laurens PS: Moest deze topic niet op de juiste plaats staan, vergeef me... Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 2 oktober 2009 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 2 oktober 2009 De online omgeving van New Venture zelf is Engelstalig, juist zo gemaakt zodat niet-Nederlandstaligen ook mee kunnen doen. Dus ja, het kan, en het wordt zelfs aangemoedigd! Link naar reactie
Aanbevolen berichten