• 0

Staatssecretaris van Gennip in verwachting

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

 

Datum: 03-10-2003

 

Vanochtend heeft Staatssecretaris Karien van Gennip van Economische Zaken de Ministerraad ingelicht dat zij in verwachting is van haar eerste kind. Zij hoopt begin maart 2004 te bevallen. Zoals het nu eruit ziet gaat de Staatssecretaris eind januari tot en met medio mei met zwangerschapsverlof.

Karien van Gennip is 35 jaar en gehuwd.


 

Goed nieuws voor Karien!

 

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Waarom is dit nieuws? Of kost die vraag me een sterretje?

 

Kweenie, misschien omdat wij in blijde verwachting zijn van EZ plannen en EZ nu in blijde verwachting is van een kindje?

 

Het is geen schokkend nieuws, dat geeft ik direct toe maar je wordt er wel een beetje blij van.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Natuurlijk ook welgemeende felicitaties van mijn kant.

Maar ... als ik heel eerlijk ben .... ik vind het toch een beetje raar. Als je van plan bent om zwanger te worden, is het toch naar mijn mening strange als je een benoeming als bewindsvrouw accepteerd.

Ben beslist niet seksistisch en vind dat kinderen geen beperking in je carrïére hoeven te zijn en met die enorm goede zorgsteling aqui zal dat wel lukken ;)

Ik ben nu enorm dubbel in deze opmerking, dus please all woman nation don't shoot me.

Ik vind dat je met kinderen nog prima kan werken, maar ... hoe het zei zei het ... het is toch een behoorlijk belangrijke positie (grappige woordspelling?). Met plofverlof van 16 weken en daarna ouderschapsverlof even een plaatsvervang(st)er benoemen? Gaat haar man part time werken en Karien blijft full time werken of wordt het een duobaan? Dat zou nog eens vernieuwend zijn: twee staatssecretarissen op één departement.

Maar ... nogmaals ... ik weet eigenlijk helemaal niet hoe ze de gezinsuitbreiding en dus opvang van 10 vingertjes en 10 teentjes en staatssecretaris zijn gaat regelen. Daar is vast al over nagedacht, dus eigenlijk mag ik ook niets zeggen.

 

P.S.: ik ben niet bang voor kneusjes (die ik nu waarschijnlijk wel verdiend heb), zolang ik mijn mening maar mag zeggen.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Nou, Kermie, ik ben het als vrouw helemaal met je eens en loop dus ook het gevaar op een kneus.

Hoe kan je inderdaad - vandaag de dag - als ambitieuze carrierevrouw ja zeggen tegen een dergelijke functie en nog geen maand later stoppen met de pil. Hoe serieus neem je die baan dan eigenlijk. Ze maakt al 2 maanden ruzie met haar minister over wat haar en zijn terrein is en zegt daarna prompt: ik ben er even 5 maanden niet. Geen slimme zet van haar, vind ik.

Maar ja, misschien kan ze tijdens het geven van borstvoeding even een cursus Engels bij het LOI doen, want dat mag ook nog een beetje bijgeschaafd worden. :P

Je reis naar de toekomst wordt een succes als je alleen die dingen uit het verleden meeneemt die je positieve energie geven. Michael Lewis, 2000.

Link naar reactie
  • 0

Hoe kan je inderdaad - vandaag de dag - als ambitieuze carrierevrouw ja zeggen tegen een dergelijke functie en nog geen maand later stoppen met de pil. Hoe serieus neem je die baan dan eigenlijk.

 

Op het gevaar af een kneus te verdienen (dat zij zo) - weten we genoeg van haar omstandigheden af om dit te beoordelen?

Bijvoorbeeld, wie weet hoe lang ze al probeert zwanger te worden. En lukt dat nu pas.

 

Ook, stel dat meneer van G staatssecretaris was geworden - had hij dan moeten stoppen als zijn vrouw zwanger werd? Ik denk dat weinig mensen dat vinden.

 

De situatie verdient misschien niet de schoonheidsprijs, maar is denk ik goed te vergelijken met een politicus die na zijn verkiezing iets anders gaat doen - voorbeelden te over de laatste jaren.

 

Leven en (letterlijk ;D) laten leven ...

 

Greetz,

ToC

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
  • 0

P.S.: ik ben niet bang voor kneusjes (die ik nu waarschijnlijk wel verdiend heb), zolang ik mijn mening maar mag zeggen.

 

Als ik het gezegd had, had ik nu tegen de muur gestaan met het grote kneuzenkanon op mijn voorhoofd gericht. Niet dat ik daar an sich erg bang voor ben, maar blij dat jij de 'eer' op neemt - ik ben het er nl wel mee eens.

Link naar reactie
  • 0

Staatssecretaris Karien van Gennip is moeder geworden

 

Datum: 15-03-2004

 

Staatssecretaris Karien van Gennip (35) is zaterdag 13 maart jl. in Amsterdam bevallen van een dochter. Ze heet Cato en weegt 4 kilo. Moeder en kind maken het goed.

 

Volgens planning zal Karien van Gennip haar werkzaamheden hervatten in de tweede helft van mei.

 

 

Voor meer informatie over dit onderwerp kunt u terecht bij Postbus 51, telefoon 0800 - 6463951, e-mail: ezinfo@postbus51.nl.

Voor journalisten: Ed Slinger, persvoorlichter, telefoon (070) 379 7256, e-mail: e.g.slinger@minez.nl

 

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

;D

Van Gennip in verwachting

Staatssecretaris Van Gennip is in verwachting van een tweeling; zij heeft laten weten dat zij eind januari 2006 hoopt te bevallen.Van Gennip zal naar verwachting half december met verlof gaan om half april volgend jaar weer aan het werk te gaan. Ze is gehuwd en heeft een dochter van één jaar

;D

 

Ooops she did it again...

en nu met dubbel resultaat... ;)

Egbert Punter

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.