Eerder heb ik al eens iets gepost over de poststukken die TNT gewoon kwijtraakt.
Mede hierom maken wij tegenwoordig hoofdzakelijk gebruik van DPD.
Maar soms is het te laat voor DPD en móet iets de de deur uit en de volgende dag worden bezorgd.
Dit was vorige week bij ons het geval.
Bij een TNT Business Point heb ik een pakketje verstuurd via "Garantiepost".
Zoals het woord doet vermoeden heb je dan zogenaamd de garantie dat TNT het pakket de volgende werkdag bezorgt.
Donderdag 01-10 verstuurd, vrijdag 02-10 geen bezorging.
Vandaag 06-10 zwerft het pakket nog steeds ergens tussen 2 depots en heb ik een formulier moeten aanvragen -dat ik overigens nog per post moet ontvangen- waarmee ik mijn pakket terug kan krijgen.
Op mijn vraag waarom het pakket niet de volgende dag en überhaupt helemaal niet is bezorgd antwoord TNT dat het huisnummer "waarschijnlijk" niet klopt. Gek genoeg heb ik naar exact hetzelfde adres (Dymo) een brievenbus poststuk gestuurd, dat netjes is aangekomen. Het adres heb ik ook gecontroleerd op de site van... jawel TNT, en dat klopt gewoon.
Natuurlijk heeft TNT zich weer helemaal ingedekt en kan ik niks verhalen.
Ik moest dit even met jullie delen, want ik word helemaal sch*tziek van die TNT!!! >:(
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
headquarters
headquarters
Beste mensen,
Eerder heb ik al eens iets gepost over de poststukken die TNT gewoon kwijtraakt.
Mede hierom maken wij tegenwoordig hoofdzakelijk gebruik van DPD.
Maar soms is het te laat voor DPD en móet iets de de deur uit en de volgende dag worden bezorgd.
Dit was vorige week bij ons het geval.
Bij een TNT Business Point heb ik een pakketje verstuurd via "Garantiepost".
Zoals het woord doet vermoeden heb je dan zogenaamd de garantie dat TNT het pakket de volgende werkdag bezorgt.
Donderdag 01-10 verstuurd, vrijdag 02-10 geen bezorging.
Vandaag 06-10 zwerft het pakket nog steeds ergens tussen 2 depots en heb ik een formulier moeten aanvragen -dat ik overigens nog per post moet ontvangen- waarmee ik mijn pakket terug kan krijgen.
Op mijn vraag waarom het pakket niet de volgende dag en überhaupt helemaal niet is bezorgd antwoord TNT dat het huisnummer "waarschijnlijk" niet klopt. Gek genoeg heb ik naar exact hetzelfde adres (Dymo) een brievenbus poststuk gestuurd, dat netjes is aangekomen. Het adres heb ik ook gecontroleerd op de site van... jawel TNT, en dat klopt gewoon.
Natuurlijk heeft TNT zich weer helemaal ingedekt en kan ik niks verhalen.
Ik moest dit even met jullie delen, want ik word helemaal sch*tziek van die TNT!!! >:(
T-shirt bedrukken
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag