Roy van Groningen Geplaatst: 6 oktober 2009 Roy van Groningen 2 0 Geplaatst: 6 oktober 2009 Ik word een beetje gek van alle keurmerken. Ik heb er nu weer een nieuwe bij en ik kan er niet achter komen waar die voor is. Het DOT keurmerk. Ben bezich met elct. scooters vanuit China en nu staat erop eens bij dat er ook een DOT keuring op kan. Kan mij iemand uitleggen waar DOT keurmerk voor is en of deze voor de Europese markt nodig is. Alvast bedankt. Link naar reactie
1 Johan Mulder Geplaatst: 6 oktober 2009 Johan Mulder 1k 105 Geplaatst: 6 oktober 2009 Even googlen kwam ik tegen dat het de Amerikaanse tegenhanger is van het Europese E-keurmerk. http://www.dot.gov/new/index.htm JM juristen & adviseurs ondernemingsrecht: samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten. Link naar reactie
0 Frans Sijtsma Geplaatst: 6 oktober 2009 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 6 oktober 2009 Wie zegt dat dat keurmerk erop kan? Dot icm motorfietsen geeft dit met als betekenis : Don't order two ;) Waarschijnlijker is dat het amerikaanse Department Of Transportation wordt bedoeld. www.dot.gov Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
0 Roy van Groningen Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Roy van Groningen 2 0 Geplaatst: 6 oktober 2009 Heren bedankt voor de snel reactie. Het is me al weer een stuk duidelijker en frans van dat oude beesje bestel ik er zeker geen twee ;D Link naar reactie
Roy van Groningen
Roy van Groningen
Ik word een beetje gek van alle keurmerken.
Ik heb er nu weer een nieuwe bij en ik kan er niet achter komen waar die voor is.
Het DOT keurmerk.
Ben bezich met elct. scooters vanuit China en nu staat erop eens bij dat er ook een DOT keuring op kan.
Kan mij iemand uitleggen waar DOT keurmerk voor is en of deze voor de Europese markt nodig is.
Alvast bedankt.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag