Waarschijnlijk zal ik in de toekomst personeel aan gaan nemen. Zowel studenten als niet-studenten.
Dan moet er natuurlijk een loonadministratie worden bijgehouden. Per persoon zal er misschien tien uur
per week worden gewerkt. (aan het begin)
Natuurlijk kan ik de loonadministratie uitbesteden maar ik ben bedrijfskunde student en het lijkt me leuk en leerzaam om het zelf bij te houden en zo overzicht te bewaren. ook bespaart het natuurlijk geld al weet ik dat het niet al te duur is.
De vraag is
is het nou lastig om zo'n administratie bij te houden?
brengt het risico's met zich mee?
Ik heb het handboek loonheffingen ontvangen en dat is nogal een pakket dus vandaar dat ik het even vraag voordat ik me erin verdiep.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nieuwenweg
nieuwenweg
Hallo,
Waarschijnlijk zal ik in de toekomst personeel aan gaan nemen. Zowel studenten als niet-studenten.
Dan moet er natuurlijk een loonadministratie worden bijgehouden. Per persoon zal er misschien tien uur
per week worden gewerkt. (aan het begin)
Natuurlijk kan ik de loonadministratie uitbesteden maar ik ben bedrijfskunde student en het lijkt me leuk en leerzaam om het zelf bij te houden en zo overzicht te bewaren. ook bespaart het natuurlijk geld al weet ik dat het niet al te duur is.
De vraag is
is het nou lastig om zo'n administratie bij te houden?
brengt het risico's met zich mee?
Ik heb het handboek loonheffingen ontvangen en dat is nogal een pakket dus vandaar dat ik het even vraag voordat ik me erin verdiep.
Mvg,
Nico
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag