• 0

Drankautomaten

Hello Highlivers,

 

Ik speel al enkele maanden met het idee in mijn hoofd om een drankautomaat

aan te kopen en die zou ik dan ergens bij ons in de stad willen plaatsen. Ergens

in een winkel of bedrijf.

 

Ik vroeg me af hoe het precies zit met drankautomaten. Moet ik het bedrijf in kwestie

een som betalen omdat ik mag "verkopen" in hun bedrijf. Of moet het bedrijf aan mij betalen

omdat ik hun werknemers een kans aanbied om een frisdrankje te kopen?

 

Alvast bedankt,

 

Corve

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Corve,

 

In een van de bedrijven waar ik regelmatig kom werkt het als volgt;

 

De exploitant (jij dus) plaatst gratis de automaat. De omzet die de automaat genereerd is voor de exploitant, de prijs per blikje/flesje hangt af van het aantal werknemers en de bezetting, dit komen exploitant en bedrijf dan samen overeen.

 

Ook hebben enkele van de bedrijven beschikking over speciale coins waarmee ze frisdrank kunnen halen. Deze levert exploitant tegen een gereduceerd tarief of x- per maand gratis.

 

Mvg,

 

Joost

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Joost,

 

Bedankt voor je zeer snelle en informatieve reply! Ik kan mijn dag beginnen met een “yes” gevoel om het zo te noemen. Helaas ben ik echter nog maar een ondernemer in spe, maar dit motiveert me alvast om verder te zoeken in die richting.

 

Zijn er misschien nog andere mensen waar het in hun bedrijf anders loopt qua regeling ivm de drankautomaten?

 

Corve

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.