Higherlevel.nl gaat off line, maar wél SkyHigh,

Aanbevolen berichten

Dus de eerstvolgende wel ergens waar we "buiten" zijn. Strand is dan geen optie... Niet centraal. Maar ja... wie bepaalt dat eigenlijk

 

Strand Nulde lijkt mij anders aardig centraal. 10 minuten van Amersfoort

 

In Amersfoort hebben we ook een strandtent met zand, "zandfoort aan de Eem" waar het goed toeven en BBQ-en is. En nog op 10 min. loopafstand van NS Station Amersfoort ook.. 8)

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Ik zie webwerk van een HL-lid, haha!

Ik zag het ja ( zijn bedrijfslocatie zit er hemelsbreed ook minder dan 250 meter vandaan.)

M.i. genoeg voortekenen dat deze locatie met zand/strand, BBQ, ouwe lullen disco en centraal gelegen locatie wel eens een serieuze kandidaat zou kunnen/moeten zijn voor de volgende HL bijeenkomst.

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Kunnen we op dat strand ook vrij kamperen (=overnachten)? En al die gesponsorde parasollen, betekent dat dat ze daar ook witbier tappen? Ik ga ook overstag. ;D

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Kunnen we op dat strand ook vrij kamperen (=overnachten)?

Overnachten? Tegen de tijd dat het feest afgelopen is kun je de eerste trein al weer naar huis pakken ;D

FF serieus: ik heb evt wel wat slaapplaatsen in de aanbieding thuis of op kantoor....

 

betekent dat dat ze daar ook witbier tappen

Zal dat binnenkort eens gaan checken ;)

 

Het zal niet verbazen dat ik dit ook wel een mooie locatie vindt

Met zoveel positieve bijval is de volgende vraag natuurlijk: hadden zich al mensen opgeworpen om het volgende evenement te gaan (helpen) organiseren? Zo ja dan sluit ik mij daar desgewenst bij aan, zo niet dan wil ik mij wel opwerpen en zoek ik nog een paar mede-organisatoren..

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Met zoveel positieve bijval is de volgende vraag natuurlijk: hadden zich al mensen opgeworpen om het volgende evenement te gaan (helpen) organiseren? Zo ja dan sluit ik mij daar desgewenst bij aan, zo niet dan wil ik mij wel opwerpen en zoek ik nog een paar mede-organisatoren..

 

Yep, een aantal pagina's terug had o.a. Mediascape (kan nog niet wennen aan zijn eigen naam, volgens mij Arno Bakker) zich vrijwillig beschikbaar gesteld meen ik me te herinneren

Link naar reactie

Met zoveel positieve bijval is de volgende vraag natuurlijk: hadden zich al mensen opgeworpen om het volgende evenement te gaan (helpen) organiseren? Zo ja dan sluit ik mij daar desgewenst bij aan, zo niet dan wil ik mij wel opwerpen en zoek ik nog een paar mede-organisatoren..

 

Ik had de handschoen in een eerdere discussie samen met Hans van Bergh opgepakt en wat mij betreft staat dat nog steeds, dus ik zou zeggen: join the club ;D

 

 

 

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie

Ook ik heb interesse.. maar op een of andere manier ontving ik geen mailtjes meer als er nieuwe berichten waren geplaats. Hopelijk nu weer wel zodat ik het weer kan gaan volgen en mogelijk van de partij zijn als de datum en locatie bekend zijn.

 

Ik kan de hele wereld aan (met een beetje hulp van jullie natuurlijk)

 

Alleen als je durft te delen, kan je ook vermenigvuldigen

 

http://www.linkedin.com/in/smitssander | twitter: sanderdsfinance

Link naar reactie

 

Ik had de handschoen in een eerdere discussie samen met Hans van Bergh opgepakt en wat mij betreft staat dat nog steeds, dus ik zou zeggen: join the club ;D

 

En ? Hoever staan de voorbereidingen ? Kunnen we al een datum gaan schrijven in de agenda ?

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Nou... nu er weer enthousiasme is in dit topic, word ik ook weer enthousiast om dit te organiseren !

 

Mixing work with pleasure is en blijft mijn leukste bezigheid hier op het forum en die werktaak is al een tijdje geleden !

 

Ohhhh... enneh... de gekozen locatie heeft, behalve HL'ers in de buurt, wel meer raakvlakken.

 

Zie : webwerk remwerk ;)

 

Ik ga bij ome EZ budget aanvragen en zal dan een datum prikken en de locatie reserveren.

 

Als het event alleen een gezellig (on)zinnig samenzijn is, dan kan ik de organisatie ervan alleen doen.

 

Wensen we "meer inhoud" dan graag ideeën en eventuele ondersteuning hierin.

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Dat kan zeker interessant zijn. Graag dan wel een eindtijd erbij wanneer deze workshops zijn afgelopen..... ;D

 

@Mikky,

Is het niet gewoon mogelijk om eerst een paar datums te prikken? Ik wil zeggen, het hoeft wat mij betreft niet af te hangen van wel of geen budget. Bij geen budget, zelf betalen, bij wel budget, meevaller...

 

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Workshops zijn op zich geen slecht idee, maar inderdaad wel kort en krachtig. Ervaring van voorgaande off-line HL-events is, dat men altijd enorme dorst krijgt van luistersessies ;)

 

Qua bugdet : deelnamekosten is altijd een optie. We hebben zelfs in het verleden sponsoring aangeboden door HL-leden. Maar daar hebben we (dank aan EZ) nog nooit gebruik van gemaakt.

 

Datumprikken kan dan inderdaad alvast.

Gezien zomervakantiegezinstijd ergens na de schoolvakanties? Of is dat tijdens die periode voor de meesten ook geen probleem? Zijn we Businestourist in eigen land ;)

 

Qua datum ga ik dit weekend bekijken/bespreken of ik nog vakantieplannen heb.

Want... geen feest als Mik niet is geweest..... Toch ? ;D

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 189 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.