Higherlevel.nl gaat off line, maar wél SkyHigh,

Aanbevolen berichten

Goedendag allen,

 

Ik zit al een tijdje op HL maar post 'zeer' af en toe eens iets maar dit lijkt me fantastisch! Sowieso is de locatie super en ik kan eindelijk eens kennis maken met de mensen achter HL wat er hoogst waarschijnlijk voor zal zorgen dat ik ook meer zal gaan posten ;)

 

Als het nog niet duidelijk is, ik kom!

 

Ik hoorde al mensen praten over fotografie maar volgens mij is dat 'verboten' boven de beganegrond.. Ik was er vorige maand nog en toen was dat het geval. Ik zal (om de organisatie daar niet mee te belasten) morgen alvast even bellen met de Euromast om dat te vragen. Ik fotografeer namelijk zelf ook ietwat graag.

 

Over de goodiebag mijn ongezouten mening; de organisatie kan hier een hele goede noot mee aanslaan door aan het einde 1 algemene goodiebag uit te delen aan de accepterende bezoekers. Ik kreeg mijn eerste goodiebag ooit bij Sligro's Night of the proms en dat was een leuke rugzak met de tekst van het evenement vol met lekkers van natuurlijk de Sligro (& partners). Ik vond het eerst nogal erg promotioneel over komen maar de tas herinnerde me wel telkens aan een goede avond.

 

Bijvoorbeeld:

Een tasje met: (HL)visitekaart houder met als inhoud de visitekaartjes ingeleverd door bezoekers. (zo zorg je ook dat dat tijdens de meeting niet tot nauwelijks gebeurt) en leuke/handige producten en gratis diensten van gulle gevers en dus geen flyers, folders en of aanbiedingen.

 

Hoe dan ook, in het midden van nederland, met of zonder fotografie en zonder of met goodiebag... Het lijkt mij dat het zeer gezellig gaat worden. En voor de mensen die nog nooit in de Euromast zijn geweest zeker de moeite waard om wat verder te rijden, dus als je nog twijfelt kan ik je adviseren het er op te wagen ;)

 

Love,

Leon

www.LeonPals.com & www.Twitter.com/LeonPals

www.Zwirt.com & www.twitter.com/Zwirt

Link naar reactie

En voor de mensen die nog nooit in de Euromast zijn geweest zeker de moeite waard om wat verder te rijden, dus als je nog twijfelt kan ik je adviseren het er op te wagen ;)

 

Je kan me niet overhalen, al is de afstand totaal geen bezwaar.

 

Het is een beetje principe kwestie omdat er na de vorige meeting aangegeven is de meeting liever wat centraler te organiseren en daar gewoonweg niets mee gedaan is.

Link naar reactie

Het is een beetje principe kwestie omdat er na de vorige meeting aangegeven is de meeting liever wat centraler te organiseren en daar gewoonweg niets mee gedaan is.

 

Even als niet-mod:

 

Die discussie is hier al uitgebreid gevoerd, de meningen zijn al helder, en voor de aankomende meeting verandert dat toch niet meer, dus zullen we het nu svp niet weer gaan oprakelen?

Link naar reactie

Nog een idee : online zijn we altijd bezig met het vraag/antwoord spel : iemand vraagt wat, een ander geeft een antwoord.

 

mijn ervaring : zelfs als je vage vragen stelt - "ik zoek iemand die mij kan helpen met....", dan nog kickt het netwerk effect in. En je hebt weer een makkelijk aanknopingspunt voor een gesprek.

 

Leuk idee! Sowieso mooi om 'iets' in de ruimte te hebben staan waar je even langs kan lopen en nieuwe dingen kan bekijken. Net zoals HL online eigenlijk; ff checken of er nog een mooie nieuwe post is ;).

Wat mij betreft mag daar ook staan "ik bied aan" en "ik vraag", dus het vraag & aanbod gedeelte offline.

 

Ik heb er sowieso zin in, Arthur

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Link naar reactie

Ik heb contact opgenomen met iemand bij de Euromast en fotograferen in de afgehuurde ruimte is geen enkel probleem, alleen daarbuiten is het niet toegestaan met het oog op de privacy van andere gasten.

 

Dus die DSLR gaat mee ;)

www.LeonPals.com & www.Twitter.com/LeonPals

www.Zwirt.com & www.twitter.com/Zwirt

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Leuk idee! Sowieso mooi om 'iets' in de ruimte te hebben staan waar je even langs kan lopen en nieuwe dingen kan bekijken. Net zoals HL online eigenlijk; ff checken of er nog een mooie nieuwe post is ;).

 

Dat zal ik regelen. Er zal een tafel aanwezig zijn waar je je goodies kan uitstallen. Degenen die (gezien de reaacties) het niet op prijs stellen, lopen daar dan "gewoon" voorbij ;)

 

 

Nog een idee : online zijn we altijd bezig met het vraag/antwoord spel : iemand vraagt wat, een ander geeft een antwoord.

mijn ervaring : zelfs als je vage vragen stelt - "ik zoek iemand die mij kan helpen met....", dan nog kickt het netwerk effect in. En je hebt weer een makkelijk aanknopingspunt voor een gesprek.

 

Alleerst wil ik iedereen adviseren (mits dat nog niet het geval is) om je profiel hier op Higherleve.nl volledig in te invullen. Daarin kun je je vraag en aanbod ook kwijt m.b.t. je bedrijfsvoering.

 

Tijdens het event dit organiseren vind ik ook een goed idee. Misschien een sort off zeepkist regelen. Zodra je iets aan te bieden en/of te vragen hebt (dit kan een bedrijfsvraag zijn en/of je bedrijfsdienst/-product e.d.), stap je op de zeepkist en vraag je hier de aandacht voor.

 

Ter info: de bevestigingen zijn zojuist verzonden. Ik kreeg van een deelnemer de vraag of ze hun partner ook mee mogen nemen. JA... dat mag. Geef dan wel even per email aan mij door wie dat is.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

De Euromast is ook per openbaar vervoer bereikbaar (metro, halte Dijkzigt).

 

Maar vergeet niet dat strippenkaarten in Rotterdam niet meer gebruikt kunnen worden. Je kunt op Rotterdam CS een wegwerp-OV-chipkaart kopen en gebruiken. De NS-chipkaart is nog niet geldig.

 

http://www.ret.nl/service-en-verkoop/vervoerbewijzen/ov-chipkaart-informatie/de-wegwerp-ov-chipkaart.aspx

 

Verkoopadressen :

 

http://www.ret.nl/service-en-verkoop/verkoopadressen-ret.aspx

 

SubRosa : Moving products that move people

&

R.W. Verbrugge Bedrijfseconomisch advies :

http://www.reneverbrugge.nl

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

@VOssie : het is dichterbij dan Kijkduin. Wel jammer, want dan missen we deze keer afterdrink. Maar misschien wel beter voor je rust ;D

 

@SUbRosa : dank voor die informatie. Ik als verwend én eigenwijs autorijdster had daar voor de niet-autorijders geen rekening mee gehouden. Ik ging er vanuit dat Rotterdam net zo werkt met OV-kaarten als de rest van Nederland ;)

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Tot mijn spijt moet ik als medeorganisator mededelen dat ik er dit keer niet bij kan zijn.

 

Ik heb een dermarte balngrijke klus deze dag, dat ik daar bij wil zijn. Als alles goed verloopt kom ik later op de avond misschien even langs, maar kan niet beloven.

 

1 grote gerust stelling, ik weet zeker dat Mikky en Manon er samen met jullie er een geweldige avond van gaan maken.

Link naar reactie

goh dat is zeker balen, regel je het allemaal kan je er misschien niet bij zijn. :( maar goed, zie het maar als een luxe-probleem, wel fijn dat je er 'n goede opdracht bij heb!

Ik heb zelf lang getwijfeld maar toch maar afgezegd :( heb het erg druk momenteel....en aangezien het niet bepaald om de hoek ligt kost het me erg veel tijd. Dus ga de tijd toch maar gebruiken om allerlei wijzigingen/ideeen aan de website uit te voeren wat ik allang wil maar geen tijd voor had, en wat vooral nu rond de drukste tijd van het jaar (voor mij dan) belangrijk is.

 

Iedereen veel plezier iig en waarschijnlijk ben ik er de volgende keer wel bij. :)

Link naar reactie

Over afstand tot relatie tijd gesproken:

 

Stel (ja, stel het maar even voor, al is het geen optie) je gaat met de trein.

 

Reistijd auto: 1,5 uur

Reistijd trein: 2,5 uur

 

Overstap tijd trein: 0,5 uur

 

Effectieve tijd in trein die je kunt werken (laptop met dongle werkt echt goed!) = 2 uur. Oftewel: de reistijd die je dan kwijt bent is een half uur heen en een half uur terug (hoewel die misschien niet zo efficiënt aan werk te besteden is, maar in de trein kun je ook goed slapen hoor, dat is ook efficiënt!)

 

Bovendien (niet geheel onbelangrijk) is het dan mogelijk een alcoholisch drankje te nuttigen!

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Link naar reactie

@VOssie : het is dichterbij dan Kijkduin. Wel jammer, want dan missen we deze keer afterdrink. Maar misschien wel beter voor je rust ;D

 

Dat is zeker jammer ja... niet tot 5/6 uur smorgens nog wat nadrinken...

Kwa reistijd is het voor mij ongeveer gelijk aan de vorige keer: 3 uur op voorwaarde dat alle aansluitingen goed gaan (in praktijk dus minimaal 3 1/2 uur)

 

Hopelijk volgende keer weer een beter bereikbare locatie voor mij en dan doen we zeker weer een drankje na afloop

Link naar reactie

@Bas: jij wil veel te graag karten ;)

 

Maar serieus, het streven is in ieder geval een centraal gelegen locatie te kiezen, die goed te bereiken is, zowel met de auto als met het OV. Dus ik heb goede hoop dat het de volgende meeting wel goed voor je te doen zal zijn.

 

 

 

 

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 133 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.