jeronimus Geplaatst: 11 oktober 2009 jeronimus 87 15 Geplaatst: 11 oktober 2009 Dan geef ik maar de eerste opzet :P Ik kom van uit Breda en heb 1 plek over. Een klein stukje omrijden is echter ook geen probleem. MOD EDIT: betreft dit evenement: https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=20;action=display;threadid=27663 http://www.passion4rock.com http://techniek.berkhout-online.nl Link naar reactie
R.I.P. - Fred Wiersma Geplaatst: 11 oktober 2009 R.I.P. - Fred Wiersma 4,7k 244 Geplaatst: 11 oktober 2009 Goed initiatief, jeronimus! Misschien aanvullen hoe laat je weg rijdt, en terug wilt rijden (als dat belangrijk is natuurlijk)? r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM Link naar reactie
Frans Sijtsma Geplaatst: 11 oktober 2009 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 11 oktober 2009 En wellicht handig om even de grote steden die je onderweg passeert erbij te zetten (niet dat ik geografisch zo zwak ben trouwens maar bijvoorbeeld uit apeldoorn zijn meerdere routes mogelijk) Frans Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 11 oktober 2009 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 11 oktober 2009 Als iemand door utrecht komt over de A12 heb ik wel interesse in een lift... of indien ik met niemand meelift kan ik iemand oppikken tussen utrecht en rdam, al vermoed ik dat er weinig tussen zit afgezien van gouda :) Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
jeronimus Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur jeronimus 87 15 Geplaatst: 11 oktober 2009 Pick your spot ;D Zoals het nu er naar uit ziet wil ik om een uurtje of half 6 rijden en ben van plan tot het einde te blijven. http://www.passion4rock.com http://techniek.berkhout-online.nl Link naar reactie
melchior Geplaatst: 12 oktober 2009 melchior 107 3 Geplaatst: 12 oktober 2009 Ik ga vanuit Zoetermeer naar Rotterdam, eventueel kan dat over Gouda, maar ook via de wat kleinere dorpjes tussenin. Oftewel, mocht je mee willen rijden dan ben je welkom. Op zoek naar nieuwe/leuke uitdagingen in de IT of gerelateerd. Link naar reactie
1889 Geplaatst: 12 oktober 2009 1889 220 10 Geplaatst: 12 oktober 2009 Als iemand uit/over Amsterdam komt, ik kan wel een lift gebruiken. Ik heb in de aanbieding: leuk gezelschap, sigaretten, goede gesprekken en de belofte me niet te bemoeien met je rijstijl. Link naar reactie
GJ Bramer Geplaatst: 12 oktober 2009 GJ Bramer 410 19 Geplaatst: 12 oktober 2009 Hoi zoals al eerder aangegeven: vanuit Alkmaar rij ik met een aantal zitplaatsen (1 met optie ....) naar R'dam. nav vorige schrijver: niet-roken vervoer! GJ "We're Not Different. We're Just Better." Call for your #digital #marketing (or wine) +3185 3038679 Link naar reactie
NewContacts Geplaatst: 15 oktober 2009 NewContacts 184 15 Geplaatst: 15 oktober 2009 @BENM, Ik kom langs Utrecht, zowel heen als weer en als je mee wil rijden dan van harte. Met groet uit Soest, Rick NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden. Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 15 oktober 2009 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 15 oktober 2009 Cool :) Best een goed idee, zon carpooltopic. Het viel me wel vaker op hoe best een aantal gasten feitelijk dezelfde route rijden voor een groot stuk. Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
perry Geplaatst: 15 oktober 2009 perry 2k 34 Geplaatst: 15 oktober 2009 Je kunt ook gebruik maken van http://www.filenetwerken.nl Perry Link naar reactie
Marcel (Up) Geplaatst: 15 oktober 2009 Marcel (Up) 1,5k 314 Geplaatst: 15 oktober 2009 Best een goed idee, zon carpooltopic. Ja, geweldig..... :-\ Hebben we net met een paar man de auto van Ronny vol, vraagt hij net wie er eigenlijk TERUG rijd........ ;D ;D Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen" Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 15 oktober 2009 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 15 oktober 2009 Tja... ik denk dat iedereen het liefst zn eigen wagen bestuurt ;) Niet dat ik er problemen mee heb iemand bijv tot utrecht te rijden waarna hij zelf verder stuurt, maar een ietwat nachtblinde chauffeur is niet geinig ;) Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
Marcel (Up) Geplaatst: 15 oktober 2009 Marcel (Up) 1,5k 314 Geplaatst: 15 oktober 2009 Tja... ik denk dat iedereen het liefst zn eigen wagen bestuurt ;) Niet wanneer de bob wel héén wil rijden, maar niet terug ! Maar het was een geintje van Ron, en ik vond m errug leuk ! Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen" Link naar reactie
GJ Bramer Geplaatst: 16 oktober 2009 GJ Bramer 410 19 Geplaatst: 16 oktober 2009 Hoi, Sorry voor overspannen verwachtingen .............., maar ik zit 26-27 nov in Parijs voor een training (gisteren pas besloten) dus mijn aanwezigheid icm een lift vanuit Alkmaar moet ik intrekken. GJ "We're Not Different. We're Just Better." Call for your #digital #marketing (or wine) +3185 3038679 Link naar reactie
MartinM Geplaatst: 31 oktober 2009 MartinM 130 25 Geplaatst: 31 oktober 2009 Ik heb ook de mogelijkheden om mensen mee te nemen. Route zal zijn: Leeuwarden Heerenveen Joure Lemmer Lelystad Almere Hilversum Utrecht Den Haag Rotterdam Er mag gerookt worden, als er daarentegen iemand mee rijdt die last heeft van rook, dan stellen we netjes een rookverbod in (ben zelf een roker ;) ) Aanvang van de reis vanuit Leeuwarden zal rond 16.00 uur zijn, terugreis aan het einde van het evenement. Link naar reactie
Sander DS-Finance Geplaatst: 19 november 2009 Sander DS-Finance 597 48 Geplaatst: 19 november 2009 Route zal zijn: Leeuwarden Heerenveen Joure Lemmer Lelystad Almere Hilversum Utrecht Den Haag Rotterdam Den Haag??? Wil je nog meer kilometers maken?? Je kan vanuit Utrecht de A12 richting Den Haag en bij Gouda de A20 richting Rotterdam nemen en dan ligt het aan je Henk-Henk of je bekendheid in Rotterdam hoe je vanaf de snelweg naar de Euromast rijdt. Ik kan je wel een opzetje geven daarvoor. Ik kan de hele wereld aan (met een beetje hulp van jullie natuurlijk) Alleen als je durft te delen, kan je ook vermenigvuldigen http://www.linkedin.com/in/smitssander | twitter: sanderdsfinance Link naar reactie
Johannes Regelink Geplaatst: 19 november 2009 Johannes Regelink 383 40 Geplaatst: 19 november 2009 Iemand uit Arnhem / langs A15 die mee wil rijden? Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren Link naar reactie
MartinM Geplaatst: 20 november 2009 MartinM 130 25 Geplaatst: 20 november 2009 Den Haag??? Wil je nog meer kilometers maken?? Je kan vanuit Utrecht de A12 richting Den Haag en bij Gouda de A20 richting Rotterdam nemen en dan ligt het aan je Henk-Henk of je bekendheid in Rotterdam hoe je vanaf de snelweg naar de Euromast rijdt. Ik kan je wel een opzetje geven daarvoor. Klopt, foutje mijnerzijds, vanaf Utrecht "richting Den Haag", maar ruim voor die tijd naar Rotterdam afslaan ;) Bedankt voor het melden. Link naar reactie
r.i.p. Ruben van den Oord Geplaatst: 25 november 2009 r.i.p. Ruben van den Oord 1,6k 692 Geplaatst: 25 november 2009 Wie komt er toevallig door Alphen a/d Rijn rijden? Dan biedt ik me aan als Blijrijder (best-wel-gezellige-bijrijder). In Memoriam - Ruben van den Oord Link naar reactie
Edo van Santen Geplaatst: 25 november 2009 Edo van Santen 2,7k 112 Geplaatst: 25 november 2009 ik heb 's middags opnames in Wassenaar, heenweg dus geen plek. maar rijdt 's avonds (niet al te laat, max. 23.00) terug naar Alkmaar. Roken mag :-) Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c) "Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!" Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen