pavilion Geplaatst: 12 oktober 2009 pavilion 1 0 Geplaatst: 12 oktober 2009 Hallo allemaal Ik heb een boekhoudkantoor en ik heb vorige week contact gehad met een onderneming. de onerneming vroeg me of ik hun boekhouding wil doen.. Vroeger liet de onderneming hun boekhouding doen door een ander boekhoudkantoor, maar die zijn nu helaas failliet. Nu moet ik dus een brief schrijven naar het bedrijf waarin staat of ze al hun gegevens betreft die onderneming naar mij door wilt sturen.. weten jullie misschien waar ik een voorbeeldbrief hiervan kan vinden of wat de brief allemaal moet bevatten? alvast bedankt! mvg Link naar reactie
0 R.I.P. - Fred Wiersma Geplaatst: 12 oktober 2009 R.I.P. - Fred Wiersma 4,7k 244 Geplaatst: 12 oktober 2009 Misschien kan je klant beter die brief schrijven? Iets als: "Beste X, Ik wil graag de boekhouding vanaf nu door kantoor Y laten doen. Stuur svp de bijgewerkte boekhouding naar adres Z? Alvast bedankt en met vriendelijke groet, " Eerst even laten bellen is ook wel handig denk ik. r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 12 oktober 2009 Joost Rietveld Moderator 22,6k 79 2272 Geplaatst: 12 oktober 2009 beste pavilion Freds advies is het beste. Jouw klant is eigenaar van zijn boekhouding en is dus de enige partij die dat kan opeisen bij de failliet! Als jij dat zou doen, dan hoor je waarschijnlijk helemaal niets van de ander. Andere tip: zoek op http://insolventies.rechtspraak.nl/ de naam van de curator erbij en benader hem/haar ook! groet Joost DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
pavilion
pavilion
Hallo allemaal
Ik heb een boekhoudkantoor en ik heb vorige week contact gehad
met een onderneming. de onerneming vroeg me of ik hun boekhouding wil doen..
Vroeger liet de onderneming hun boekhouding doen door een ander boekhoudkantoor, maar die zijn
nu helaas failliet.
Nu moet ik dus een brief schrijven naar het bedrijf waarin staat of ze al hun gegevens betreft die onderneming
naar mij door wilt sturen..
weten jullie misschien waar ik een voorbeeldbrief hiervan kan vinden of
wat de brief allemaal moet bevatten?
alvast bedankt!
mvg
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag