Ik heb wat advies nodig omtrent factureren aan een Engelse opdrachtgever. Ik heb al beetje zitten zoeken en kom eigenlijk verschillende adviezen tegen. Vandaar mijn vraag via deze topic.
Ik heb een Engelse opdrachtgever en heb voor deze opdrachtgever een website gemaakt en opgeleverd. Nu moet ik een factuur sturen en vraag me af of onderstaand correct is:
[*]Valuta: Euro (omdat de opdrachtnemer bepalend is qua valuta)
[*]BTW als 0% vermelden met de tekst Shifted VAT (omdat ze dat zelf in Engeland regelen en ik binnen de EU geen BTW hoef te verrekenen)
[*]vermelden dat ik alleen bank transfer accept, omdat ik geen check wil ontvangen.
[*]vermelden IBAN en BIC code zodat ze het kunnen overmaken
Is dit allemaal correct? Of vergeet ik iets belangrijks? Alvast bedankt!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
andrekreft
andrekreft
Ik heb wat advies nodig omtrent factureren aan een Engelse opdrachtgever. Ik heb al beetje zitten zoeken en kom eigenlijk verschillende adviezen tegen. Vandaar mijn vraag via deze topic.
Ik heb een Engelse opdrachtgever en heb voor deze opdrachtgever een website gemaakt en opgeleverd. Nu moet ik een factuur sturen en vraag me af of onderstaand correct is:
[*]Valuta: Euro (omdat de opdrachtnemer bepalend is qua valuta)
[*]BTW als 0% vermelden met de tekst Shifted VAT (omdat ze dat zelf in Engeland regelen en ik binnen de EU geen BTW hoef te verrekenen)
[*]vermelden dat ik alleen bank transfer accept, omdat ik geen check wil ontvangen.
[*]vermelden IBAN en BIC code zodat ze het kunnen overmaken
Is dit allemaal correct? Of vergeet ik iets belangrijks? Alvast bedankt!
Freelance Flash Designer - http://www.andrekreft.com
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag