- ik wil een grootboekrekening toevoegen, Kantoorbenodigheden (heb toner gekocht). Welke functie moet ik hier aan toekennen, en is het een 'Balans' over 'Winst/veries' rekening?
- wanneer ik de rekening vd aankoop vd toner ga inboeken, staat er 'geen' bij btw. Wat moet ik aanpassen om btw te kunnen berekenen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
FrankVr
FrankVr
Hallo allemaal,
Ik heb 2 vragen:
- ik wil een grootboekrekening toevoegen, Kantoorbenodigheden (heb toner gekocht). Welke functie moet ik hier aan toekennen, en is het een 'Balans' over 'Winst/veries' rekening?
- wanneer ik de rekening vd aankoop vd toner ga inboeken, staat er 'geen' bij btw. Wat moet ik aanpassen om btw te kunnen berekenen?
Alvast bedankt!
Frank.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag