Frans Sijtsma Geplaatst: 14 oktober 2009 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 14 oktober 2009 Er is op avartize.com , een initiatief van mede-hl-er Annedien Hoen is een Higherlevel-overlay beschikbaar voor de twitteraars onder ons die HL een warm hart toedragen. Deze is te vinden op www.avartize.com/higherlevel Heb je een betere, leukere, originelere, interessantere etc. schroom dan niet en pm/mail hem, dan wordt hij toegevoegd aan het HigherLevelaccount Frans Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
Annedien Hoen Geplaatst: 14 oktober 2009 Annedien Hoen 3,2k 287 Geplaatst: 14 oktober 2009 Zo zien we het graag! ;D Met de tweet-tekst zou je meer kunnen denk ik. Bijvoorbeeld: "Ik ben lid van ondernemerscommunity Higherlevel.nl! http://www.avartize.com/higherlevel #higherlevelnl" Zo brand je de url en je brengt een hashtag in omloop, kan ook leuk zijn voor als je een twitterfountain ergens neerzet ;-) En voor wie de originele bestanden ter beschikking heeft: een overlay met een witte outline kan de leesbaarheid erg bevorderen. Zie bijvoorbeeld http://www.avartize.com/is15 hoe dat gedaan is. Nou, avartizen maar met z'n allen zou ik zeggen ;-) Link naar reactie
Frans Sijtsma Geplaatst: 14 oktober 2009 Auteur Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 14 oktober 2009 Advies 1: Done Advies 2: voor de knutselaars onder ons is het logo relatief eenvoudig uit de HL-code te distilleren en vind je het hier Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
Ewout Wolff Geplaatst: 14 oktober 2009 Ewout Wolff 3,2k 157 Geplaatst: 14 oktober 2009 Ah Dien, mooi ! Dan ga ik het HL-Twitter account zo EINDELIJk ook aanpassen aan de officiele Avartize versie ;) Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff Link naar reactie
Annedien Hoen Geplaatst: 14 oktober 2009 Annedien Hoen 3,2k 287 Geplaatst: 14 oktober 2009 Ik denk dat als je mooie overlays wil, ook al zijn het kleine afbeeldingen, je met een bronbestand (.ai of .eps) moet kunnen werken - dan kan je snel en mooi een outline eromheenmaken e.d. Link naar reactie
Frans Sijtsma Geplaatst: 14 oktober 2009 Auteur Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 14 oktober 2009 Mee eens maar die waren even niet zo snel op te snorkelen Frans Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
Frans Sijtsma Geplaatst: 14 oktober 2009 Auteur Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 14 oktober 2009 Ik denk dat als je mooie overlays wil, ook al zijn het kleine afbeeldingen, je met een bronbestand (.ai of .eps) moet kunnen werken - dan kan je snel en mooi een outline eromheenmaken e.d. Leef je uit zou ik zeggen :) , je lijkt me daar 300% beter gekwalificeerd voor dan ik ;) Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
Annedien Hoen Geplaatst: 14 oktober 2009 Annedien Hoen 3,2k 287 Geplaatst: 14 oktober 2009 Ik zie daar zelf geen kans toe - ik denk dat Jeroen vast wel een .ai of .eps bestand heeft wat een designer zou kunnen gebruiken. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen