• 0

Hallo allemaal,

ik ben een onderneming aan het starten die een softwarepakket via een website gaat verkopen. Ik ben op dit moment de payment options aan het verkennen.

Paypal en Moneybookers heb ik reeds uitgezocht en deze wil ik als betalingsoptie aan gaan bieden.

Ik wil echter ook creditcard gateways kunnen aanbieden en zat aan Authorize.net te denken.

Ik vroeg me af of jullie nog goede tips hadden voor wellicht andere creditcard gateways.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/23189-creditcard-payment-gateways/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

• 0

Ik had op "payment gateway" en "authorize.net" gezocht.

In principe zoek ik niet echt naar info over Moneybookers, Paypal, maar wellicht staan in die threads wel verwijzingen naar aanbieders die ik nog niet ken.

Ik zal morgen even kijken in ieder geval.

• 0

Via PayPal kan je ook gemakkelijk met een creditcard betalen, je hoeft er niet eens een account voor te hebben. Indien je zelf geen SSL-beveiligde website hebt kan je je klanten bovendien laten afrekenen op hun beveiligde servers.

Ik weet natuurlijk niet in hoeverre jij (of je programmeur) in staat is om met API's te werken, maar neem hier eens een kijkje:

https://cms.paypal.com/us/cgi-bin/?&cmd=_render-content&content_ID=developer/e_howto_api_ECGettingStarted

[edit] Ik zie dat niet de hele regel een hyperlink wordt, even copy/pasten dus!

• 0

Bedankt voor je antwoord.

Reden dat ik met bijvoorbeeld authorize.net wil werken is omdat deze rechstreekse invoer van creditcard gegevens ondersteund. Ik zie bij bedrijven in dezelfde branche veel vraag naar andere betaalopties dan paypal.

Ik zal je link binnenkort uitvoerig bekijken (op dit moment geen tijd).

• 0

Ik vind met mijn (zakelijke) creditcard afrekenen via PayPal ideaal persoonlijk.

1. Je gaat naar hun website, waarvan de beveiliging in orde is

2. Je voert je creditcard gegevens in

3. Je betaalt

4. Je gaat terug naar de oorspronkelijke site en ontvangt per mail een nota

Let wel even op de percentages die je aan PayPal afdraagt trouwens, die zijn met een paar procent best stevig.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar