Nu wil deze klant dat ik ten allertijde bereikbaar blijf voor hen indien er een storing optreed aan het script of als er een update gemaakt moet worden.
Ik dacht zelf aan een maandelijkse vergoeding maar hoeveel moet ik hiervoor vragen?
Normaliter heb ik er haast gaan werk aan ( 1 uur per maand misschien).
Heeft iemand hier ervaring mee die weet waar ik rekening mee moet houden met zo'n soort overeenkomst?
Heeft u een idee voor een webapplicatie of heeft u het idee dat sommige processen binnen uw bedrijf sneller en efficiënter kunnen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marcel Vermeer
Marcel Vermeer
Goedendag,
Voor een klant heb ik een webapplicatie gemaakt.
Nu wil deze klant dat ik ten allertijde bereikbaar blijf voor hen indien er een storing optreed aan het script of als er een update gemaakt moet worden.
Ik dacht zelf aan een maandelijkse vergoeding maar hoeveel moet ik hiervoor vragen?
Normaliter heb ik er haast gaan werk aan ( 1 uur per maand misschien).
Heeft iemand hier ervaring mee die weet waar ik rekening mee moet houden met zo'n soort overeenkomst?
Heeft u een idee voor een webapplicatie of heeft u het idee dat sommige processen binnen uw bedrijf sneller en efficiënter kunnen?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag