• 0

Benaderen verhuurders en huurders

Hallo allemaal,

 

zouden jullie met mij mee willen denken over het volgende? Graag wil ik zowel huurders als verhuurders benaderen om hen diensten op het gebied van huurrecht aan te bieden. Naar mijn idee is het moeilijk om te weten te komen welke panden verhuurd zijn, wie de verhuurder is (ik kan slechts voor elk pand een kadastraal bericht eigendom bij het Kadaster opvragen) en wie de huurders zijn.

 

Marketingtechnisch zou het het beste zijn om mijzelf direct tot deze personen te kunnen richten. Zijn er wellicht bepaalde verhuurdersverenigingen?

 

Iemand een wijs idee?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bedankt voor de reactie, maar het marketingbudget is nog aan de kleine kant, zeg maar nihiel.

 

Ik kan deze reactie op de prima post van Fred niet volgen daarom reageer ik even.

 

Ik pak even een voorbeeld. De locale woningbouwvereniging heeft een site. Op die site staat hun hele woningbezit. Dus ik heb daarmee gratis hun hele huurdersbestand. Die kan ik vervolgens dus individueel benaderen.

 

http://www.wonenlimburg.nl/760/over-ons/woningwegwijzer-woningbezit

 

Hoe makkelijk wil je het hebben?

 

Succes!

 

Ard

 

Link naar reactie
  • 0

Thanks, maar ik bedoel meer studenten en mensen met een laag budget. Huurverenigingen hebben vaak ook bepaalde contracten, waarbij de huurprijs laag is. Ik doel meer op particuliere verhuurders en particuliere huurders. Zeg maar het soort klanten dat Direct Wonen heeft en ook de klanten waarbij Direct Wonen inkoopt (huiseigenaren). En ja, het mag landelijk zijn.

 

Link naar reactie
  • 0

Om even de onduidelijkheid weg te nemen, herstel:

 

Wil graag verhuurders benaderen (particuliere verhuurders) en huurders (die huren van particulieren, zoals bijvoorbeeld studenten). Directwonen heeft particuliere verhuurders als klant (bieden hun woonruimtes aan Directwonen aan) en heeft ook huurders als klant. Niet dat mijn in contact komen met (ver)huurders wat te maken heeft met Directwonen, maar dit was ter illustratie.

 

Met andere woorden, hoe kan ik mijzelf het beste richten tot deze twee groepen op de huurmarkt?

 

Voor hen heb ik een bepaald product ontwikkeld.

 

Groet Tom Joost

Link naar reactie
  • 0

Je zou een samenwerking kunnen proberen aan te gaan met de grote landelijke bemiddelaars zoals DW of Rotsvast. Misschien hebben ze interesse. DW heeft met Kamernet ook meteen de grootste database aan studentenhuurders dus daar zit je t beste.

Link naar reactie
  • 0
Woningbouwverenigingen zijn grote verhuurders, is vast een branchevereniging voor.

 

branchevereniging van woningcorporaties in Nederland > Aedes.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Maar nu weten we nog steeds niet hoe we particuliere verhuurders het beste kunnen benaderen...!

 

Deze quote kwam op mij over als dat wij jouw probleem moeten oplossen.

 

Iemand inhuren? Daar is toch juist dit forum voor om kosten te besparen?

 

Nee dat forum is niet om kosten te besparen. Dit forum is om informatie en tips uit te wisselen tussen ondernemers. Meestal gratis (geven en nemen). Van elkaar leren, dus.

 

Verder word je als ondernemer geacht zoveel mogelijk zelf je boontjes te doppen (anders zou je wel werknemer zijn, toch?). Er van uitgaan dat HL alleen maar een bak met gratis adviseurs is, is, laten we zeggen, wat naief en hebberig.

 

Dus of zelf doen, of iemand inhuren, als er verder geen antwoord op je vraag in dit topic komt.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 134 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.