jamieb22 Geplaatst: 15 oktober 2009 jamieb22 5 1 Geplaatst: 15 oktober 2009 Hallo iedereen, Ik verkoop bruidskleding, ik verkoop de bruidskleding maar ik wil graag de bruidskleding verhuren. kan iemand mij helpen met het opstellen van een verhuur contract? Of heeft iemand een voorbeeld wat ik aan kan houden? Groetjes Jamie Link naar reactie
0 Yorick10 Geplaatst: 15 oktober 2009 Yorick10 69 1 7 Geplaatst: 15 oktober 2009 Ik verkoop bruidskleding, ik verkoop de bruidskleding maar ik wil graag de bruidskleding verhuren. kan iemand mij helpen met het opstellen van een verhuur contract? Of heeft iemand een voorbeeld wat ik aan kan houden? Aangezien je hier een bericht plaatst vermoed ik dat je het niet wilt horen, maar ik denk dat het een veilige keus is om dit soort een beroepsjurist laat opstellen, vooral omdat je op die manier écht sterk staat op het moment dat je problemen zou kunnen hebben met klanten. Een alternatief hiervoor zou 't kunnen zijn om een rechtswinkel of wellicht universiteit binnen te lopen en daar om advies te vragen, ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar ik heb positieve geluiden gehoord hierover. Aangezien ik zelf geen jurist ben kan ik er niet 123 mee helpen, maar als laatste suggestie zou je op zoek kunnen gaan naar een algemene huurovereenkomst, welke wel te vinden zal zijn tegen gering bedrag bij een branchorganisatie, het contract vervolgens aanpassen om relevanter te maken voor kleding zal waarschijnlijk niet heel lastig zijn. Het voordeel is dan wel dat je iig een solide basis hebt in de overeenkomst. Veel succes! Link naar reactie
jamieb22
jamieb22
Hallo iedereen,
Ik verkoop bruidskleding, ik verkoop de bruidskleding maar ik wil graag de bruidskleding verhuren.
kan iemand mij helpen met het opstellen van een verhuur contract? Of heeft iemand een voorbeeld wat ik aan kan houden?
Groetjes Jamie
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag