DJGizbo Geplaatst: 9 oktober 2003 DJGizbo 1 0 Geplaatst: 9 oktober 2003 Voor mijn afstudeerstage ben ik op zoek naar ICT-start-ups in de provincie Groningen. ICT is breed, mijn voorkeur gaat dan in eerste instantie ook uit naar internet(/content)gerelateerde bedrijven. Start-up zie ik als bedrijf van 0 jaar tot 3 jaar. Kent iemand een bedrijf die voldoet aan bovengenoemde criteria? Bij voorbaat dank, Gijs Link naar reactie
0 zrski Geplaatst: 9 oktober 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 9 oktober 2003 Mogelijk dat http://www.noorderlink.nl wat mensen kent? HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
0 Zaphod Geplaatst: 9 oktober 2003 Zaphod 214 1 Geplaatst: 9 oktober 2003 De plaatselijke KvK kan je dit soort info ook verschaffen denk ik, of misschien de lokale ondernemers vereniging? Succes! www.pimbliek.nl - IT Consultant Link naar reactie
0 old account Geplaatst: 10 oktober 2003 old account 727 1 Geplaatst: 10 oktober 2003 Ik kan je wel de Qurium afgevaardigde in Groningen maken :D Dan werk je vanuit huis, probeert bedrijven binnen te halen en maakt een website voor ze. Echter denk ik niet dat jou opleiding dit zo'n goed idee vindt. Ik denk dat je inderdaad moet informeren bij de Kamer van Koophandel of zoek eens op internet. Je hebt vast wel bedrijven er tussen staan die verkondigen dat ze jong en vernieuwd zijn. Dat is dal alvast een kans. Misschien is er ook wel een netwerk in Groningen van ICT start-ups. Kijk er eens naar. Jelmer. Link naar reactie
0 Dirk-Groningen Geplaatst: 8 november 2003 Dirk-Groningen 4 0 Geplaatst: 8 november 2003 Hallo Gizbo, Als je op zoek bent naar een start-up in de Provincie Groningen, dan ben je wellicht bij mij aan het goede adres. Ik ben doende om een Internet onderneming te starten -fast growing en internationale ambities- en ben daar in effectieve zin nog maar enkele stapjes van verwijderd. Een zeer respectabele Investeringsmaatschappij doet met me mee; dus het is inmiddels vrijwel zeker dat ik werkelijk starten ga. Misschien kunnen we iets aan elkaar hebben?? (Ik woon zelf in het centum van Groningen, maar ben in gesprek met diverse Gemeenten betreffende de vestiging van mijn onderneming.) Neem eens kontakt met me op? Wellicht tot spreeks? Dirk. Link naar reactie
DJGizbo
DJGizbo
Voor mijn afstudeerstage ben ik op zoek naar ICT-start-ups in de provincie Groningen.
ICT is breed, mijn voorkeur gaat dan in eerste instantie ook uit naar internet(/content)gerelateerde bedrijven.
Start-up zie ik als bedrijf van 0 jaar tot 3 jaar.
Kent iemand een bedrijf die voldoet aan bovengenoemde criteria?
Bij voorbaat dank,
Gijs
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag