• 0

[Afstuderen] Op zoek naar Groningse ICT-start-ups

Voor mijn afstudeerstage ben ik op zoek naar ICT-start-ups in de provincie Groningen.

ICT is breed, mijn voorkeur gaat dan in eerste instantie ook uit naar internet(/content)gerelateerde bedrijven.

Start-up zie ik als bedrijf van 0 jaar tot 3 jaar.

 

Kent iemand een bedrijf die voldoet aan bovengenoemde criteria?

 

Bij voorbaat dank,

 

Gijs

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik kan je wel de Qurium afgevaardigde in Groningen maken :D

Dan werk je vanuit huis, probeert bedrijven binnen te halen en maakt een website voor ze.

Echter denk ik niet dat jou opleiding dit zo'n goed idee vindt. Ik denk dat je inderdaad moet informeren bij de Kamer van Koophandel of zoek eens op internet. Je hebt vast wel bedrijven er tussen staan die verkondigen dat ze jong en vernieuwd zijn. Dat is dal alvast een kans. Misschien is er ook wel een netwerk in Groningen van ICT start-ups. Kijk er eens naar.

 

Jelmer.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Gizbo,

 

Als je op zoek bent naar een start-up in de Provincie Groningen, dan ben je wellicht bij mij aan het goede adres.

Ik ben doende om een Internet onderneming te starten -fast growing en internationale ambities- en ben daar in effectieve zin nog maar enkele stapjes van verwijderd.

Een zeer respectabele Investeringsmaatschappij doet met me mee; dus het is inmiddels vrijwel zeker dat ik werkelijk starten ga.

 

Misschien kunnen we iets aan elkaar hebben??

(Ik woon zelf in het centum van Groningen, maar ben in gesprek met diverse Gemeenten betreffende de vestiging van mijn onderneming.)

Neem eens kontakt met me op?

 

Wellicht tot spreeks?

 

Dirk.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 197 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.