Ik wil een programma voor op de computer laten ontwikkelen. Een programma waarmee veel mensen internationaal baat bij zullen hebben. Nu ben ik het internet af wezen struinen voor betrouwbare programmeurs en de verdere nodige informatie die ik hierover wil/moet weten.
Helaas heb ik tot op heden nog niets kunnen vinden. Voor mij is ook nog niet echt duidelijk wat voor contracten ik hierbij moet afsluiten zodat ikzelf de rechten van het programma zal behouden.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
manuel1981
manuel1981
Hallo,
Ik wil een programma voor op de computer laten ontwikkelen. Een programma waarmee veel mensen internationaal baat bij zullen hebben. Nu ben ik het internet af wezen struinen voor betrouwbare programmeurs en de verdere nodige informatie die ik hierover wil/moet weten.
Helaas heb ik tot op heden nog niets kunnen vinden. Voor mij is ook nog niet echt duidelijk wat voor contracten ik hierbij moet afsluiten zodat ikzelf de rechten van het programma zal behouden.
Is er iemand die mij hierbij kan adviseren?
Alvast bedankt.
(Mod: titel verduidelijkt)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/23240-computerprogramma-laten-ontwikkelen-waar-contractueel-op-te-letten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag