• 0

Voorbereidingskosten startend bedrijf

Hallo, In maart 2010 ga ik mijn bedrijfje oprichten (BTW nummeraanvragen,...) maar mag ik nu al een domeinnaam registreren? Ik heb wel wat schrik dat wanneer het maart is, dat mijn domeinnaam al ingepakt is. Maar indien ik het nu al doe, kan ik deze factuur niet inbrengen voor mijn boekhouding? Mvg, Jacky

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je kunt natuurlijk ook gewoon nu al naar de KvK en jezelf inschrijven. Zoals op de Ondernemerskalender geschreven staat : "In ondertrouw gaan is spannender dan inschrijven bij de KvK ! "

 

Dan kun je daarna gewoon je opstartkosten maken, BTW terugvorderen en je domeinnaam registreren. BTW over de factuur van je domeinnaam kun je al terugvragen.

Lijkt mij de makkelijkste weg....

 

 

Link naar reactie
  • 0

En de kosten voor de KvK moet je toch maken .....

Dat is inderdaad waar, alleen is dat zonde als je over dit jaar ook gaat betalen als je volgend jaar pas echt begint ;) Als het om veel uitgaven zou gaan, zou ik zeggen: Doen! Maar domeinnaam is het ietwat overdreven mijn inziens.

Link naar reactie
  • 0

Je moet uiteindelijk als je bestaat als bedrijf toch je kwartaalaangifte doen e.d. Beetje zonde van de tijd als je er maar 1 transactie bij hebt om in te vullen. Als je echt kosten gaat maken uiteraard wel in gaan schrijven.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 1

Hallo, In maart 2010 ga ik mijn bedrijfje oprichten (BTW nummeraanvragen,...) maar mag ik nu al een domeinnaam registreren? Ik heb wel wat schrik dat wanneer het maart is, dat mijn domeinnaam al ingepakt is. Maar indien ik het nu al doe, kan ik deze factuur niet inbrengen voor mijn boekhouding? Mvg, Jacky

Begrijp ik dat nou goed? ??? Ddomeinregistratie kost je misschien 15/jaar. Stel dat je die factuur niet zou kunnen meenemen in je toekomstige boekhouding (wat trouwens wel kan, maar goed, dat even terzijde). Heb je nou 'schrik' dat je die EUR 15 prive zou moeten betalen?

 

Ik weet niet wat voor een soort bedrijf je hebt en hoe belangrijk een goede domeinnaam is voor jou. Maar als je voor zo'n bedrag al 'schrik' hebt hoe ga je straks ondernemen?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 109 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.