• 0

Onze webwinkel door de molen... (snowcountry.nl)

Omschrijving van je concept:

Beste allemaal,

 

Naar aanleiding van het kritische topic van Lionyx wat ik met veel genoegen heb gevolgd, zou ik jullie willen vragen of jullie met recht willen schieten op onze webshop. www.snowcountry.nl

 

Ter informatie:

 

Met Snowcountry richten we ons op de gepassioneerde skiër en boarder met een voorliefde voor poeder, het park en hoge bergen ver weg van de pistes. Wij vinden het erg belangrijk om producten te leveren waar we echt achter staan. Producten die we zelf kennen uit het wereldje of, liever nog, zelf getest hebben. wij zijn op dit moment nog in gesprek met verschillende merken om deze toe te voegen aan onze shop. De concurrentie die we in de Benelux hebben is ons inziens zeer gering, veel producten die wij voeren zijn niet of nauwelijks verkrijgbaar in (web)winkels.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Wij hebben twee jaar geleden het idee gekregen om een webwinkel te lanceren n.a.v. backcountry.com, o.i. één van de beste webwinkels wereldwijd. Veel merken die zij voeren zijn vanwege importheffingen en verzendkosten gewoon niet interessant om naar Nederland te halen. Aangezien wij al jaren actief zijn in de ski- en boardwereld kennen wij de meeste fabrikanten, importeurs en agencies ook buiten Nederland en hebben wij o.b.v. ons businessplan en budget selectief gezocht naar merken welke wij willen voeren, sinds 7 oktober 2009 zijn wij online. Veel merken en producten zullen in de loop van de tijd nog toegevoegd worden.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Veel gave wintersportmerken zijn niet of nauwelijks verkrijgbaar in Nederland, hier springen wij graag op in.

Salomon als voorbeeld is erg bekend, maar heeft één kledinglijn welke nergens in de Benelux wordt aangeboden, maar wel bij ons.

 

Tevens heeft Snowcountry.nl de ambitie om de grootste (Free-)Ski en Snowboard webshop van in eerste instantie de Benelux te worden.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Met Snowcountry richten we ons op de gepassioneerde skiër en boarder met een voorliefde voor poeder, het park en hoge bergen ver weg van de pistes. Volgens ons zijn wij de eerste web(winkel) die zich alleen richt op de combinatie van (Free) ski- en snowboard markt.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Hoe wij het beste onze klanten kunnen benaderen, kunnen aantrekken en zodoende optimaal kunnen bedienen.

 

Eerste subvraag.. Hoe belangrijk vindt de consument dus jij het dat een webwinkel is aangesloten bij een belangenorganisatie als thuiswinkel.org?

 

 

 

 

www.snowcountry.nl, trailcountry.nl, www,snowboots-shop.nl, shop.wepowder.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

De website vind ik behoorlijk netjes gemaakt qua design als ik het vergelijk met vele andere webshops.

 

Enkele verbeter punten die in mij opkomen:

- Het is niet direct duidelijk wat het doel is van de website. Probeer de producten direct duidelijk te presenteren op de homepage, of duidelijk maken dat je een specialistische shop bent in ski artikelen.

- KvK en BTW nummer is lastig te vinden, zet deze op z'n minst ook bij je contactgegevens.

- De categorieën bovenaan de site vind ik persoonlijk nogal lastig met de touchpad op de laptop. Heb nog weleens de neiging om met de muisaanwijzer blijven te richten op het vakje die verschijnt met de productcategorieën.

- Je levert ook aan andere landen; Misschien een idee om een internationale webshop er van te maken, of erbij te starten.

 

Wat betreft klanten aantrekken heb ik weinig kaas van gegeten; Maar benader wat forums in die branche, regel speciale kortingen voor klanten die via zo'n forum komen in ruil voor sponsoring. Met verenigingen kun je hetzelfde doen.

 

Ik persoonlijk let nooit op belangenorganisaties waar webshops bij aangesloten zijn, wel zoek ik vaak naar prijsvergelijking websites en beoordelingen via Google. Vaak als een webshop er goed / profi uit ziet, dan ben ik snel overtuigd dat de rest ook in orde is.

Link naar reactie
  • 0

De website vind ik behoorlijk netjes gemaakt qua design als ik het vergelijk met vele andere webshops.

 

Enkele verbeter punten die in mij opkomen:

- Het is niet direct duidelijk wat het doel is van de website. Probeer de producten direct duidelijk te presenteren op de homepage, of duidelijk maken dat je een specialistische shop bent in ski artikelen.

- KvK en BTW nummer is lastig te vinden, zet deze op z'n minst ook bij je contactgegevens.

- De categorieën bovenaan de site vind ik persoonlijk nogal lastig met de touchpad op de laptop. Heb nog weleens de neiging om met de muisaanwijzer blijven te richten op het vakje die verschijnt met de productcategorieën.

- Je levert ook aan andere landen; Misschien een idee om een internationale webshop er van te maken, of erbij te starten.

 

Wat betreft klanten aantrekken heb ik weinig kaas van gegeten; Maar benader wat forums in die branche, regel speciale kortingen voor klanten die via zo'n forum komen in ruil voor sponsoring. Met verenigingen kun je hetzelfde doen.

 

Ik persoonlijk let nooit op belangenorganisaties waar webshops bij aangesloten zijn, wel zoek ik vaak naar prijsvergelijking websites en beoordelingen via Google. Vaak als een webshop er goed / profi uit ziet, dan ben ik snel overtuigd dat de rest ook in orde is.

 

Thanks R-C-D-M,

 

- Wij kwamen er net achter dat onze brandpages geen producten weergeven om één of andere vage reden vanuit de homepage... Gaan we ff oplossen.

En niet direct duidelijk wat het doel van de site is... pfff daar moeten wij even goed over nadenken om dit duidelijk te maken dan.

 

- KvK en BTW nr's gaan we toevoegen

 

- Internationaliseren ligt vanwege onze ambitie en visie zeker in het verschiet, maar gaan we pas aan beginnen als de Nederlandse versie helemaal af is.

 

Mooie opmerkingen!

 

Voor de 3 nuttigste inzendingen stellen wij een coole beanie naar keuze ter beschikking..

 

 

Schieten mensen!

 

 

 

 

 

 

www.snowcountry.nl, trailcountry.nl, www,snowboots-shop.nl, shop.wepowder.nl

Link naar reactie
  • 0

En niet direct duidelijk wat het doel van de site is... pfff daar moeten wij even goed over nadenken om dit duidelijk te maken dan.

Bijvoorbeeld iets in deze trant neerzitten: "Specialist in ski's en snowboards, bestel snel en gemakkelijk online" (Is vast wel wat creatiever te bedenken, maar is slechts een idee) :)

 

Kijk eens voor de gein naar tijdschriften; De cover laat zien wat je hebt en bepaalt of je wel of niet verder wil lezen/kijken. Probeer eens in je gedachten zo'n cover aan te passen naar jouw product en wat je doet. Op die manier kun je vast wat inspiratie krijgen om een creatieve oplossing te bedenken ;D

Link naar reactie
  • 0

Nette site op zich alleen is het in wel erg druk naar mijn smaak. Mijn ogen werden ook continu naar de opstuivende sneeuw van de skiër getrokken en niet naar het menu o.i.d....

Indeling met winkelmandje etc tijdens het shoppen vind ik wel helder.

 

Verder ben ik geen wintersporter dus me helemaal verplaatsen in het thema lukte me niet :P

Organize your business online - www.xsdesktop.nl | CRM, case tracking, projecten, factureren, boekhouding en meer...

Link naar reactie
  • 0

Nette site.

 

Een paar puntjes:

- Sorteren op prijs ipv price

- Ik zou graag per merk ook een (hoofd)artikeloverzicht willen hebben. Nu staat er alleen een promotionel stukje tekst.

- Ik zou graag wat algemene produktinformatie willen hebben: welke ski/snowboard etc kiezen voor welke situatie.

- Artikelebenamingen zijn half nederlands/engels. Kan natuurlijk bij de scene horen (hoor ik persoonlijk dus niet bij) maar persoonlijk vind ik bv Skibrillen makkelijker te plaatsen dan Goggles.

- In winkelwagen leggen kan alleen wanneer er verplicht een optie (bv kleur) wordt gekozen. Ook wanneer er maar 1 optie is. Ook is bij aantal niet standaard 1 ingevuld, terwijl het wel de default waarde is.

- De banner Skis 08/09 aanbieding geeft een leeg resultaat. Overigens zou ik ook een algemene aanbiedingen categorie aanmaken die je kan selecteren.

 

Succes met het optimaliseren!

Link naar reactie
  • 0

Nette site.

 

Een paar puntjes:

- Sorteren op prijs ipv price

- Ik zou graag per merk ook een (hoofd)artikeloverzicht willen hebben. Nu staat er alleen een promotionel stukje tekst.

- Ik zou graag wat algemene produktinformatie willen hebben: welke ski/snowboard etc kiezen voor welke situatie.

- Artikelebenamingen zijn half nederlands/engels. Kan natuurlijk bij de scene horen (hoor ik persoonlijk dus niet bij) maar persoonlijk vind ik bv Skibrillen makkelijker te plaatsen dan Goggles.

- In winkelwagen leggen kan alleen wanneer er verplicht een optie (bv kleur) wordt gekozen. Ook wanneer er maar 1 optie is. Ook is bij aantal niet standaard 1 ingevuld, terwijl het wel de default waarde is.

- De banner Skis 08/09 aanbieding geeft een leeg resultaat. Overigens zou ik ook een algemene aanbiedingen categorie aanmaken die je kan selecteren.

 

 

Succes met het optimaliseren!

 

bedankt voor de tips weer!

Veel van de dingen die je aangeeft komen voort uit wat problemen met de site en hoster(leaseweb >:( ) die we vandaag/vanmiddag hadden. Als het goed is werkt het volgende weer:

- Producten onder de merkbeschrijving / 'brand page'

- Doorklikken op aanbiedingen banner geeft producten.

- Filteren per eigenschap in productenoverzicht.

 

 

 

Diepte informatie over ski's en producten gaat er zeker komen. Net als maattabellen.

 

'Direct' in winkelwagen leggen is een goeie, gaan we mee aan de gang.

 

 

 

 

www.snowcountry.nl, trailcountry.nl, www,snowboots-shop.nl, shop.wepowder.nl

Link naar reactie
  • 1

Mijn centen:

 

[*]Sluit me aan bij de opmerkingen over de homepage. Ben eerst 1 minuut aan het kijken geweest wat nu waar zat

[*] Bovenste menubalk leg je door de kleur de nadruk op het rechterdeel: Inloggen/Mijn gegevens etc. Lijkt mij dat die links moet liggen op je productgroepen. Andere overweging is de productgroepen in het menu links (de 'logische' plek) en de merken bovenaan, hoewel dat qua ruimte lastig gaat worden. Wellicht A/B testen.

[*] Als eerste lees ik het woord INLOGGEN. Terwijl ik gewoon zonder account kan bestellen (goed!). Leg de nadruk op dat laatste, aangezien dat mensen aanspreekt

[*]Als ik via het merk navigeer en een overzicht krijg van bonfire dan zou ik verwachten dat het linkermenu als een soort van filter fungeert. Dus categorie [broeken] geeft alle broeken van Bonfire. Eventueel daarbij een knop om weer in de hoofdcategorie te komen. Filtermogelijkheden in het algemeen zijn wat beperkt.

[*] Omgekeerd werkt dat ook zo trouwens: Als ik skistokken selecteer dan zie ik links [merken in onze winkel] staan. Als ik klik verwacht ik de skistokken van dat merk te zien. Nu werkt het verwarrend voor mij als leek

[*] Zoeken/filteren op kleur lijkt me voor een (deels)kledingshop een must. Vooral in de kijk-mij-eens-cool-zijn wereld van het skieen

[*] Waarom geen productsuggesties bij (bijvoorbeeld) de jassen (bijpassende broek / beanie etc.) Levert extra gemak en meer verkoop

[*] Voeg unieke content toe per productpagina. Je schrijft ergens zoveel mogelijk zelf te testen, dus schrijf je eigen eerlijke [suppliers-review] met voor- en nadelen

[*] Jullie hebben beiden veel ervaring met skieen : Schrijf erover, start je blog, deel je passie en ervaring. Waarom is product A geschikt voor activiteit X en B niet? Deel je kennis en vermenigvuldig je klantenkring

[*] Je richt je op een publiek dat schijnbaar weet wat 'mountpoint voorkeuren' zijn en wat de voor- en nadelen van een bepaald soort binding zijn. Beperk je je dan niet teveel in NL? Enige uitleg (zie vorige punt) lijkt me niet verkeerd

[*] 1 keus = geen keus: Waarom heb ik niet de mogelijkheid om eea te komen ophalen (dat wil ik echt wel als ik voor 800 euro dure skis koop die lastig zonder beschadigingen te transporteren zijn. Wellicht nog kleine korting ook)

[*]Gelukkig maak je gebruik van dezelfde algemene leveringsvoorwaarden als een aantal van je collega's (plak de url van je leveringsvoorwaarden maar eens in www.copyscape.com >;(), want het is ondoenlijk ze te lezen in een 3-regelig schermpje bij de check-out als de voorwaarden 203 regels bevatten (ofwel 68 keer de hele zichtbare pagina doorscrollen...) :)

[*]Check-out is heel helder opgezet. Wel iets teveel stappen naar mijn smaak, maar als gezegd: da's een kwestie van smaak

 

Lijkt negatief, is het alleen niet. Vormgeving, code, usability is aanmerkelijk beter dan bij heel veel shops die hier gepasseerd zijn. Het is duidelijk dat je veel tijd en aandacht erin gestoken hebt.

Nu je promotie nog. Al ideeen over?

 

Frans

 

PS. mocht ik voor 1 van je 3 'beanies' in aanmerking komen dan kun je die (of een vierde prijs) natuurlijk doneren aan het prijzenpakket van de binnenkort komende Higherlevel prijsvraag :)

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Paar kleine dingetjes.

 

Het menu links boven, heeft een wat saai lettertype. Zeker met de hippe knoppen rechtsboven past het niet. Tune dit wat hipper.

Ook vind ik de menulinks een beetje oubollig. Het doet me aan 1996 denken als ik zulke links zie. Het kan wel als link in een stuk tekst maar als menu zou ik wat anders nemen.

 

Maar waarom ik eigenlijk reageer. Neem een andere tekst dan "speciale prijs". Dat komt me zo fout over (special price for you).

Maak er bijvoorbeeld van "Aanbieding: 100E".

 

Wat ook mooi zou zijn is als je bij bestellen een kleur kiest, het plaatje links ook verandert. Zo weet je zeker dat je de goede bestelt.

Aantal zou ik ook standaard op 1 zetten.

Link naar reactie
  • 0

hier gaan we:

 

[*]dropdown menu accessoires: ziet er een beetje rommelig uit. Probeer kortere benamingen te vinden voor bijvoorbeeld goggle-accessoires. Misschien onder goggle gewoon accessoires? Wat ik persoonlijk vaak storend vind is lege categorieën. goggle-accessoires heeft geen items. Bij lawinepiepers los je dat op door een paragraafje en titeltje te zetten.

[*]winkelwagen: zeer rechtlijnig en duidelijk in gebruik. Ook makkelijk bestelling aanpassen EN zonder account bestellen! super

[*]bij productdetails of winkelwagen kan je ook een aankoop tip zetten: "mensen die dit product kochten keken ook naar/kochten ook..." of "hierbij past mooi", "handig hierbij is" ...

[*]verzendkosten: overzichtelijk met duidelijke zin bovenaan: "De onderstaande verzendkosten zijn inclusief BTW, enz..."

[*]Ik begreep ook sommige termen niet meteen, maar dat zal geen probleem zijn aangezien je je richt op ervaren poederduikers.(en bij mij is het nu al weer jaren geleden *snik*) bijvoorbeeld: beanie, wist niet wat dat was maar dat werd wel snel duidelijk. Daardoor iets dieper gaan kijken: als ik zoek op muts krijg ik geen resultaat. Muts zie ik dan wel weer in je content description staan. Wat in je content description staat komt best ook voor op je site vanuit SEO oogpunt.

[*]Voor een echt gespecialiseerd publiek: Overweeg een soort nieuw item automatische mailing. Laat geregistreerde mensen kiezen of ze een mail willen krijgen als er een nieuw item in je winkel aanwezig is in een bepaalde categorie of merk. (en als je dan nog een frequentie keuze voor die mail maakt ben je helemaal goed bezig) Laat hen ook iets duidelijker de mogelijkheid om een item voor te stellen (las het ergens maar vind dat niet meer terug)

[*]Is al eerder gezegd maar laat op je homepagina al wat producten zien. bv de drie meest verkochte items...

 

Al bij al duidelijke webwinkel met meer oog voor design dan vele anderen waarbij ik persoonlijk de dropdowns vind tegenvallen.

 

Hopelijk kan je er iets mee

www.tornooi.net : toernooilijst voor België en Nederland

Link naar reactie
  • 0
Maar waarom ik eigenlijk reageer. Neem een andere tekst dan "speciale prijs". Dat komt me zo fout over (special price for you). Maak er bijvoorbeeld van "Aanbieding: 100E".

Of stijle prijsafdaling? Zwarte pisteprijs?

 

Enige wat mij iets stoort voor wat betreft vormgeving, is het menu met submenu's. Kun je hier niet eenvoudig twee horizontale regels van maken, met het hoofdmenu op regel 1 en submenu's horizontaal op de tweede lijn? Laatst had iemand iets aardigs over css menu's geschreven op HL. Succes verder met deze speels vormgegeven webshop!

 

Commercieel (off topic): hoe groot is jullie Nederlandse doelgroep? Hebben jullie plannen voor een Duitse of Engelse versie van de webshop? Contact en faq hebben jullie, maar ik zou een (live) support of service-functie duidelijker aanbieden, om het bestelproces een beetje te waxen, zeg maar.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Even heel kort: ik mis een uitgebreide productomschrijving, zit namelijk nu even te kijken als shopper(wil nog een hoody) en lees dan bijna niks bij het product, ik vind dat zelf echt niet fijn. Bijvoorbeeld hier http://www.snowcountry.nl/salomon-hoodie-full-zip-w.html . Hoe warm is dat ding? Dun, dik, soepel, stug, katoen?? etc etc

 

En kleur: monster??

Link naar reactie
  • 1

Ok, my 2 cents:

 

Eerste indruk, mooie site. Er is veel aandacht besteed aan het design en de gehele site heeft een duidelijke structuur. Vooral details als directe informatie over verzendkosten zijn erg klantvriendelijk. Een paar puntjes waar je nog eens kan kijken:

 

- De breadcrumbs zijn erg handig, maar ik zou hier wel consistent hoofdletters of kleine letters gebruiken. Ik zie nu het woord 'kleding' met een kleine letter, terwijl 'Jassen' en 'Home' bijvoorbeeld met een hoofdletter geschreven worden.

- Aangezien je toch gebonden bent aan de 'Wet verkoop op afstand', kan je hier net zo goed je voordeel uit halen. Misschien is het een overweging om op je site aan te geven dat er binnen 7 dagen geruild kan worden als iets niet past, of als de kleur toch niet mooi is. Als je bij de grote postorderbedrijven kijkt, zie je dat zij dit ook doen, en hiermee trek je weer wat mensen die huiverig zijn om op het internet te bestellen over de streep.

- Veel skiërs/boarders vinden het erg belangrijk er goed uit te zien op de piste. Je kan kijken naar de mogelijkheid om 360-graden images te tonen bij je producten, dan kunnen ze deze veel beter bekijken.

- Ik denk dat je de homepage efficiënter kan gebruiken. Je zegt dat je een exclusieve Salomon-lijn in je shop hebt? Als dat één van je USP's is, zou ik dat zeker op de homepage laten terugkomen, net als wat andere bijzondere items die je aanbiedt (voor een lage prijs).

- Je kan overwegen om de betaalmethoden rechts bovenaan wat duidelijker te maken. Het SNS-logo valt momenteel een beetje weg, en dat staat in mijn ogen een klein beetje slordig. Daarnaast weet ik niet hoeveel toegevoegde waarde het heeft om te vermelden dat je via TNT verzendt.

- Een duidelijke omschrijving ontbreekt soms echt. Als ik kijk naar de K2 Disorderly 08/09 ski's, zie ik in totaal 3 ski's staan. Betekent dit dat ik 2 witte, en een zwarte ski krijg?

- Ik zie dat je onderaan ook een kadertje hebt met 'Wellicht bent u ook geïnteresseerd in de volgende producten'. Misschien een leuk idee om onderaan de pagina ook wat bundelaanbiedingen te doen? 'Koop deze en deze ski's, en krijg zoveel korting op stokken' of 'Koop een jas en een broek, en krijg een gratis beanie': mensen vinden het altijd leuk om iets gratis of met korting te krijgen.

- In de W3-validator kom ik nog een aantal errors tegen. Voor bijvoorbeeld browser compatibility is het altijd handig om hier even naar te kijken: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.snowcountry.nl&charset=(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0.

- Ik weet niet precies hoe je het zoeken op de site ingedeeld hebt, maar ik zou hier zeker iets met keywords gaan doen. Wanneer ik op 'skibril' of 'ski bril' zoek, vindt de machine niets. Als je per product een aantal keywords toevoegt, en dan je zoekmachine op keywords en titel laat zoeken, wordt alles een stuk beter vindbaar.

- Daarnaast raad ik je aan om consistent te zijn in het adresseren van de klant. Als je op de ene pagina de klant aanspreekt met 'je', en daarna 'Aboneer u op onze nieuwsbrief' hebt staan, heb je niet één duidelijke benadering. Ik zou zeggen: kies voor 'je' of 'u', met deze doelgroep zou ik zelf waarschijnlijk voor 'je' kiezen.

- Tenslotte, wanneer een zoekactie geen resultaat oplevert, krijg je een geel kadertje met groene tekst. Is dit bewust, of misschien een standaard kleur uit een scriptje? Ik vind het een beetje breken met de site.

 

Over het geheel een hele mooie site. Ik ben zelf in de afgelopen 8 maanden ook bezig geweest met het opzetten van een site, dus ik weet hoeveel bugs en kleine foutjes in een site sluipen... Heel veel succes er nog mee!

Link naar reactie
  • 0

Een paar puntjes:

 

Algemene indruk een echte wintersport site. Geen idee of die zich onderscheidt van je concurrenten.

 

Leesbaarheid knoppen rechtsboven zou wel wat beter kunnen.

Ik heb maar als echte wintersport fan geprobeerd een aankoop te doen van een ski:

1. hardgoods? Kleding is kleding is. ski's en boards zijn hardgoods?

2. menu van hardgoods is lelijk (en komt amateuristisch over; moet je echt aanpassen, doet afbreuk aan de site die er goed uitziet!!!!!) en ik mis de schoenen, maar die verkopen jullie niet. Verder zou ik de stokken misschien ook wel bij accessoires verwachten.

3. plaatje van de ski's kan wel groter maar dan zie ik nog maar een gedeelte. Ik wil eigenlijk alles zien, voor-, achterkant etc.

4. waar zijn de specificaties van de ski, is ie wel geschikt voor wat ik wil, rustige lange bochten? Hoe zwaar is ie. In welke maten beschikbaar etc. Komt ie voor in een test. Ik mis dus de info.

6. ik bestel en moet mijn schoenzool in mm opgeven. Help ik heb geen skischoenen! Wat moet ik doen? Het veld is verplicht!

7. ik geef een willekeurige maat op want ik wil verder, maakt blijkbaar niet uit dat ik enorme voeten heb want de maat die ik invoer wordt geaccepteerd. Gaat hier iets enorm fout???? Waarom is de zoolmaat nodig. Er is geen uitleg.

9. Ik laat de binding even zitten voor het gemak want daar heb ik niet zo verstand van en kan geen keuze maken die kan ik beter toevoegen als ik straks verder shop.

8. Ik vergeet het aantal in te vullen en ik mag weer helemaal opnieuw beginnen. Ik vergeet nu de mm en opnieuw ben ik alles kwijt. Wanhopig een derde poging en gelukkig kom ik op het volgende scherm.

9. Ik kan mijn verzendkosten schatten. Ik vul de postcode in, totaal overbodig blijkt want er is geen verschil. Boven de 50 euro is bezorging gratis. Dat staat ergens op een vorige pagina, maar daar heb ik de eerste keer overheen gelezen.

10. Toch maar nog niet bestellen. Ik wil eerst weten hoe dat met die zoolmaat zit. Ook twijfel ik of de maat van de skies wel goed voor mij is. Kan ik allemaal niet terug vinden in de faq. Dan maar eerst bellen of bij de concurrent kijken..........

 

 

Hoop dat ik je hier een beetje mee geholpen heb. Ik weet hoe lastig het is om alles in een keer goed te doen.

 

 

 

 

 

 

www.simpel-webdesign.nl We houden webdesign simpel. Betaalbaar maatwerk voor starters, zzp-ers, freelancers en kleine zelfstandige ondernemers.

Link naar reactie
  • 0

@allen: beschrijvingen en randinformatie is hard nodig ja. Zeker bij ski's zoals hierboven beschreven. We zijn er druk mee in de weer!

 

@catharina01: het opniew beginnen bij het vergeten van het aantal invullen kan ik niet helemaal volgen; als ik op 'in winkelwagen' klik als ik geen aantal in heb gevuld wordt er automatisch aantal=1 aangenomen..

 

 

www.snowcountry.nl, trailcountry.nl, www,snowboots-shop.nl, shop.wepowder.nl

Link naar reactie
  • 1

Reactie op Frans:

 

* Sluit me aan bij de opmerkingen over de homepage. Ben eerst 1 minuut aan het kijken geweest wat nu waar zat

* Bovenste menubalk leg je door de kleur de nadruk op het rechterdeel: Inloggen/Mijn gegevens etc. Lijkt mij dat die links moet liggen op je productgroepen. Andere overweging is de productgroepen in het menu links (de 'logische' plek) en de merken bovenaan, hoewel dat qua ruimte lastig gaat worden. Wellicht A/B testen.

* Als eerste lees ik het woord INLOGGEN. Terwijl ik gewoon zonder account kan bestellen (goed!). Leg de nadruk op dat laatste, aangezien dat mensen aanspreekt

 

Vormtechnisch valt dit niet helemaal mee om 1,2,3 op te lossen, maar desalniettemin nemen we dit zeker mee voor de vormgever en wordt op den duur aangepast!

 

* Als ik via het merk navigeer en een overzicht krijg van bonfire dan zou ik verwachten dat het linkermenu als een soort van filter fungeert. Dus categorie [broeken] geeft alle broeken van Bonfire. Eventueel daarbij een knop om weer in de hoofdcategorie te komen. Filtermogelijkheden in het algemeen zijn wat beperkt.

* Omgekeerd werkt dat ook zo trouwens: Als ik skistokken selecteer dan zie ik links [merken in onze winkel] staan. Als ik klik verwacht ik de skistokken van dat merk te zien. Nu werkt het verwarrend voor mij als leek

* Zoeken/filteren op kleur lijkt me voor een (deels)kledingshop een must. Vooral in de kijk-mij-eens-cool-zijn wereld van het skieen

 

Hele goede opmerking!

 

* Waarom geen productsuggesties bij (bijvoorbeeld) de jassen (bijpassende broek / beanie etc.) Levert extra gemak en meer verkoop

* Voeg unieke content toe per productpagina. Je schrijft ergens zoveel mogelijk zelf te testen, dus schrijf je eigen eerlijke [suppliers-review] met voor- en nadelen

* Jullie hebben beiden veel ervaring met skieen : Schrijf erover, start je blog, deel je passie en ervaring. Waarom is product A geschikt voor activiteit X en B niet? Deel je kennis en vermenigvuldig je klantenkring

 

Gaan we doen cq zijn we mee bezig!

 

* Je richt je op een publiek dat schijnbaar weet wat 'mountpoint voorkeuren' zijn en wat de voor- en nadelen van een bepaald soort binding zijn. Beperk je je dan niet teveel in NL? Enige uitleg (zie vorige punt) lijkt me niet verkeerd.

 

Voor wat betreft de ski's en boards hebben wij inderdaad een vrij specifieke doelgroep. dit neemt niet weg, dat wij hierover meer uitleg moeten geven. Ook voor de welbekende Nederlandse experts ( ;D) is dit geen gesneden koek....

 

* 1 keus = geen keus: Waarom heb ik niet de mogelijkheid om eea te komen ophalen (dat wil ik echt wel als ik voor 800 euro dure skis koop die lastig zonder beschadigingen te transporteren zijn. Wellicht nog kleine korting ook)

 

Tja wij zijn nou éénmaal een webshop en geen fysieke shop.... en ski's en boards zijn (uit eigen ervaring) prima schadevrij te verzenden.

 

Lijkt negatief, is het alleen niet. Vormgeving, code, usability is aanmerkelijk beter dan bij heel veel shops die hier gepasseerd zijn. Het is duidelijk dat je veel tijd en aandacht erin gestoken hebt.

Nu je promotie nog. Al ideeen over?

 

Qua promotie gaan wij bezig met doelgerichte persberichten, google adwords, skiverenigingen, vakbladen, SEO tags, links vanaf de website van de fabrikant etc. dit zal in de loop van het seizoen meer duidelijk worden.... Tevens hebben wij een goede partner op het gebied van communicatie www.wepowder.nl

 

Chielsen schrijft:

 

Wat ook mooi zou zijn is als je bij bestellen een kleur kiest, het plaatje links ook verandert. Zo weet je zeker dat je de goede bestelt. Aantal zou ik ook standaard op 1 zetten.

 

Goede opmerking en nemen we mee!

 

Djemmers schreef:

 

* dropdown menu accessoires: ziet er een beetje rommelig uit. Probeer kortere benamingen te vinden voor bijvoorbeeld goggle-accessoires. Misschien onder goggle gewoon accessoires?

 

Helemaal mee eens!

 

Wat ik persoonlijk vaak storend vind is lege categorieën. goggle-accessoires heeft geen items. Bij lawinepiepers los je dat op door een paragraafje en titeltje te zetten.

 

Helemaal mee eens!

 

* winkelwagen: zeer rechtlijnig en duidelijk in gebruik. Ook makkelijk bestelling aanpassen EN zonder account bestellen! super

* bij productdetails of winkelwagen kan je ook een aankoop tip zetten: "mensen die dit product kochten keken ook naar/kochten ook..." of "hierbij past mooi", "handig hierbij is" ...

 

Eens en hebben we opgepakt!

 

* Ik begreep ook sommige termen niet meteen, maar dat zal geen probleem zijn aangezien je je richt op ervaren poederduikers.(en bij mij is het nu al weer jaren geleden *snik*) bijvoorbeeld: beanie, wist niet wat dat was maar dat werd wel snel duidelijk. Daardoor iets dieper gaan kijken: als ik zoek op muts krijg ik geen resultaat. Muts zie ik dan wel weer in je content description staan. Wat in je content description staat komt best ook voor op je site vanuit SEO oogpunt.

 

Eens gaan we aanpakken!

 

* Voor een echt gespecialiseerd publiek: Overweeg een soort nieuw item automatische mailing. Laat geregistreerde mensen kiezen of ze een mail willen krijgen als er een nieuw item in je winkel aanwezig is in een bepaalde categorie of merk. (en als je dan nog een frequentie keuze voor die mail maakt ben je helemaal goed bezig) Laat hen ook iets duidelijker de mogelijkheid om een item voor te stellen (las het ergens maar vind dat niet meer terug)

 

Later als we groot zijn ;)... Snap je punt

 

Reactie op Highio,

 

Commercieel (off topic): hoe groot is jullie Nederlandse doelgroep? Hebben jullie plannen voor een Duitse of Engelse versie van de webshop? Contact en faq hebben jullie, maar ik zou een (live) support of service-functie duidelijker aanbieden, om het bestelproces een beetje te waxen, zeg maar.

 

Onze directe doelgroep telt om en nabij de 30.000 mensen, relatief klein als je bedenkt dat er jaarlijks ongeveer 1 miljoen Nederlandse wintersporters zijn. Qua hardgoods (ski's en snowboards) houden wij vast aan onze filosofie (freeski en snowboard) dus die 30.000 mensen, maar met onze softgoods (truien, jassen etc.) laten wij de teugels wat vieren, hier willen wij ook de "normale" wintersporter c.q. bergsporter mee bereiken. Wij verwachten dat hierdoor onze doelgroep het 10 voudige zal zijn dus rond de 300.000 potentiële klanten enkel in Nederland.

 

Reactie op Bas:

 

- De breadcrumbs zijn erg handig, maar ik zou hier wel consistent hoofdletters of kleine letters gebruiken. Ik zie nu het woord 'kleding' met een kleine letter, terwijl 'Jassen' en 'Home' bijvoorbeeld met een hoofdletter geschreven worden.

 

Zeker mee eens, dit is voor ons hetzelfde als het verschil in taalgebruik wat al is aangegeven door meerdere mensen.

Beanie = muts, Hoodie = trui etc.

Wij gaan sowieso een Engelse versie op de markt brengen.

 

- Aangezien je toch gebonden bent aan de 'Wet verkoop op afstand', kan je hier net zo goed je voordeel uit halen. Misschien is het een overweging om op je site aan te geven dat er binnen 7 dagen geruild kan worden als iets niet past, of als de kleur toch niet mooi is. Als je bij de grote postorderbedrijven kijkt, zie je dat zij dit ook doen, en hiermee trek je weer wat mensen die huiverig zijn om op het internet te bestellen over de streep.

 

Dit hebben wij omschreven in onze faq, maar kan wellicht ergens aangevuld worden.

 

- Veel skiërs/boarders vinden het erg belangrijk er goed uit te zien op de piste. Je kan kijken naar de mogelijkheid om 360-graden images te tonen bij je producten, dan kunnen ze deze veel beter bekijken.

 

Goede product- c.q. detailfoto's zijn inderdaad essentieel en hier gaan we ook mee bezig. Het probleem is alleen dat je alles zelf moet fotograferen en dit kost helaas heel veel tijd.

 

- Ik denk dat je de homepage efficiënter kan gebruiken. Je zegt dat je een exclusieve Salomon-lijn in je shop hebt? Als dat één van je USP's is, zou ik dat zeker op de homepage laten terugkomen, net als wat andere bijzondere items die je aanbiedt (voor een lage prijs).

 

Top!

 

- Je kan overwegen om de betaalmethoden rechts bovenaan wat duidelijker te maken. Het SNS-logo valt momenteel een beetje weg, en dat staat in mijn ogen een klein beetje slordig. Daarnaast weet ik niet hoeveel toegevoegde waarde het heeft om te vermelden dat je via TNT verzendt.

 

Eens

 

- Een duidelijke omschrijving ontbreekt soms echt. Als ik kijk naar de K2 Disorderly 08/09 ski's, zie ik in totaal 3 ski's staan. Betekent dit dat ik 2 witte, en een zwarte ski krijg?

 

Het is ons heel duidelijk dat we meer beschrijvingen moeten toevoegen, dit geldt nog voor 90% van de producten en is ook belangrijk m.b.t. de zoekmachines

 

- Ik zie dat je onderaan ook een kadertje hebt met 'Wellicht bent u ook geïnteresseerd in de volgende producten'. Misschien een leuk idee om onderaan de pagina ook wat bundelaanbiedingen te doen? 'Koop deze en deze ski's, en krijg zoveel korting op stokken' of 'Koop een jas en een broek, en krijg een gratis beanie': mensen vinden het altijd leuk om iets gratis of met korting te krijgen.

 

Goede opmerking!

 

- In de W3-validator kom ik nog een aantal errors tegen. Voor bijvoorbeeld browser compatibility is het altijd handig om hier even naar te kijken: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.snowcountry.nl&charset=(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0.

 

Kom er maar in Thijs

 

- Ik weet niet precies hoe je het zoeken op de site ingedeeld hebt, maar ik zou hier zeker iets met keywords gaan doen. Wanneer ik op 'skibril' of 'ski bril' zoek, vindt de machine niets. Als je per product een aantal keywords toevoegt, en dan je zoekmachine op keywords en titel laat zoeken, wordt alles een stuk beter vindbaar.

 

Hier zijn we druk mee aan de gang

 

- Daarnaast raad ik je aan om consistent te zijn in het adresseren van de klant. Als je op de ene pagina de klant aanspreekt met 'je', en daarna 'Aboneer u op onze nieuwsbrief' hebt staan, heb je niet één duidelijke benadering. Ik zou zeggen: kies voor 'je' of 'u', met deze doelgroep zou ik zelf waarschijnlijk voor 'je' kiezen.

 

Consistent!

 

Over het geheel een hele mooie site. Ik ben zelf in de afgelopen 8 maanden ook bezig geweest met het opzetten van een site, dus ik weet hoeveel bugs en kleine foutjes in een site sluipen... Heel veel succes er nog mee!

 

Catharina schreef:

 

Ik heb maar als echte wintersport fan geprobeerd een aankoop te doen van een ski:

1. hardgoods? Kleding is kleding is. ski's en boards zijn hardgoods?

 

Helemaal mee eens!

 

2. menu van hardgoods is lelijk (en komt amateuristisch over; moet je echt aanpassen, doet afbreuk aan de site die er goed uitziet!!!!!) en ik mis de schoenen, maar die verkopen jullie niet. Verder zou ik de stokken misschien ook wel bij accessoires verwachten.

 

Hier moeten we inderdaad iets doen!!! stokken gaan naar accessoires, ben het alweer met je eens!

 

3. plaatje van de ski's kan wel groter maar dan zie ik nog maar een gedeelte. Ik wil eigenlijk alles zien, voor-, achterkant etc.

 

Dit wordt volgens jaar ingepast!

 

4. waar zijn de specificaties van de ski, is ie wel geschikt voor wat ik wil, rustige lange bochten? Hoe zwaar is ie. In welke maten beschikbaar etc. Komt ie voor in een test. Ik mis dus de info.

 

Die komen er z.s.m. aan!

 

6. ik bestel en moet mijn schoenzool in mm opgeven. Help ik heb geen skischoenen! Wat moet ik doen? Het veld is verplicht!

7. ik geef een willekeurige maat op want ik wil verder, maakt blijkbaar niet uit dat ik enorme voeten heb want de maat die ik invoer wordt geaccepteerd. Gaat hier iets enorm fout???? Waarom is de zoolmaat nodig. Er is geen uitleg.

9. Ik laat de binding even zitten voor het gemak want daar heb ik niet zo verstand van en kan geen keuze maken die kan ik beter toevoegen als ik straks verder shop.

8. Ik vergeet het aantal in te vullen en ik mag weer helemaal opnieuw beginnen. Ik vergeet nu de mm en opnieuw ben ik alles kwijt. Wanhopig een derde poging en gelukkig kom ik op het volgende scherm.

 

 

Neem contact met ons op ;) hier al verschillende opmerkingen over gehad en dit moet uitgeschreven c.q. uitgelegd worden.

 

9. Ik kan mijn verzendkosten schatten. Ik vul de postcode in, totaal overbodig blijkt want er is geen verschil. Boven de 50 euro is bezorging gratis. Dat staat ergens op een vorige pagina, maar daar heb ik de eerste keer overheen gelezen.

 

Dit hebben we ook gedaan voor de buitenlandse koper...

 

10. Toch maar nog niet bestellen. Ik wil eerst weten hoe dat met die zoolmaat zit. Ook twijfel ik of de maat van de skies wel goed voor mij is. Kan ik allemaal niet terug vinden in de faq. Dan maar eerst bellen of bij de concurrent kijken..........

 

Ff bellen natuurlijk ;)

 

www.snowcountry.nl, trailcountry.nl, www,snowboots-shop.nl, shop.wepowder.nl

Link naar reactie
  • 0

Frans Sijtsma en Bas van Langen hebben in onze ogen een beanie verdiend met hun toegevoegde waarde. Desalniettemin hebben wij nog 1 unieke code over voor tips waar wij echt iets aan hebben en in de toekomst aan kunnen gaan werken!

 

Dus mochten jullie nog goede ideeën en opmerkingen hebben, dan horen wij het graag!

 

Check mijn sig voor de webshop

 

 

www.snowcountry.nl, trailcountry.nl, www,snowboots-shop.nl, shop.wepowder.nl

Link naar reactie
  • 0

Goed dat jullie voor Magento hebben gekozen. Hiermee los je een hoop technische problemen op waar nieuwe webshoppers meestal al snel tegenaan lopen.

 

Aan de homepage mag nog wel wat gewerkt worden:

[*] SEO technisch is het niet optimaal. Op de homepage staat helemaal geen content. Enkel wat plaatjes en links. Probeer op een slimme manier (niet een "foute" manier) toch wat goede teksten erin te verwerkten.

[*] Het is niet duidelijk waar ik moet klikken. Verwerk een goede Call 2 Action ook in de "actie banners". Plaatst bijvoorbeeld een lekkere oranje button "Bekijk al onze aanbiedingen" onder "20% tot 50% korting".

[*] Mensen houden van lijstjes. Denk aan Bestsellers, Nieuwe producten en Populaire merken.

[*] Ik mis een goede tagline bij het logo.

 

Conversie verhogende elementen / USP's:

[*] Waarom moet ik bij deze webshop iets kopen? Verwerk bijvoorbeeld in de header jullie USP's. Denk aan: Boven de 50,- gratis verzenden. Erg belangrijk voor een kleding webshop: Gratis retourneren. Ook leuk: Voor [tijdstip] besteld, morgen in huis. etc.

[*] Ik ben voorstander van grote footers. Naast dat het gebruiksvriendelijk is is het de ideale plek voor een sterke interne link strategie. Extreem voorbeeld: hema.nl

 

Nog wat vragen voor jou:

[*] Bevalt Magento een beetje?

[*] Waarom heb je gekozen om de "In winkelwagen" knop weg te laten op de categorie pagina's?

[*] Wat voor problemen had je met je hosting (leaseweb) ?

 

AGM Accu Shop. AGM technologie is de toekomst van de accu.

 

Robbert van Ekris - LinkedIn

Link naar reactie
  • 0

Thanks voor de tips. Seo is een continue proces, we hebben al een aantal grote stappen gemaakt die tot ca 3x meer organic traffic hebben geleid. We kunnen hier echter nog veel winnen.

 

Mbt conversie moeten we zeker nog veel sleutelen. Grootste pijnpunt is in mijn ogen nu het gebrek aan productbeschrijvingen, detailfotos én randinfo.

 

Goed dat jullie voor Magento hebben gekozen. Hiermee los je een hoop technische problemen op waar nieuwe webshoppers meestal al snel tegenaan lopen.

 

Aan de homepage mag nog wel wat gewerkt worden:

[*] SEO technisch is het niet optimaal. Op de homepage staat helemaal geen content. Enkel wat plaatjes en links. Probeer op een slimme manier (niet een "foute" manier) toch wat goede teksten erin te verwerkten.

[*] Het is niet duidelijk waar ik moet klikken. Verwerk een goede Call 2 Action ook in de "actie banners". Plaatst bijvoorbeeld een lekkere oranje button "Bekijk al onze aanbiedingen" onder "20% tot 50% korting".

[*] Mensen houden van lijstjes. Denk aan Bestsellers, Nieuwe producten en Populaire merken.

[*] Ik mis een goede tagline bij het logo.

 

Conversie verhogende elementen / USP's:

[*] Waarom moet ik bij deze webshop iets kopen? Verwerk bijvoorbeeld in de header jullie USP's. Denk aan: Boven de 50,- gratis verzenden. Erg belangrijk voor een kleding webshop: Gratis retourneren. Ook leuk: Voor [tijdstip] besteld, morgen in huis. etc.

[*] Ik ben voorstander van grote footers. Naast dat het gebruiksvriendelijk is is het de ideale plek voor een sterke interne link strategie. Extreem voorbeeld: hema.nl

 

Nog wat vragen voor jou:

[*] Bevalt Magento een beetje?

Zeker, super. Zeker icm wat gekochte modules werkt het enorm goed. Vanuit ontwikkelaarsoogpunt vind ik de technische documentatie wat beperkt. Verder moet de community op dat gebied ook nog groeien. We willen bijvoorbeeld in het programmaoverzicht het aantal kleuren waarin een product beschikbaar is tonen, hier is echter wel wat stevig maatwerk voor nodig. Bij het ontwikkelen van dit maatwerk mis ik wat documentatie mbt de interne werking van

[*] Waarom heb je gekozen om de "In winkelwagen" knop weg te laten op de categorie pagina's?

Ten eerste willen we de overzichtspagina;s niet te druk maken en de aandacht op de producten focussen. Daarnaast zijn vrijwel al onze producten "configurable products". Dit houd in dat je altijd een maat en/of kleur moet selecteren vóór het product in de winkelwagen geplaatst kan worden. Je moet dan sowieso naar de productpagina.

[*] Wat voor problemen had je met je hosting (leaseweb) ?

De shared hosting pakketten zijn niet geschikt voor magento. Veel van de limieten zoals chache groottes van mysql en php zijn niet afgestemd op Magento. Magento is een relatief 'zwaar' pakket dat dan niet zo lekker draait. Als we bijvoorbeeld een grote lijst met producten importeren of muteren kan het zijn dat we tegen het max. aantal uitgevoerde (sql) querys/h aanlopen.

We zijn nu bezig met het migreren naar Byte. De kopie van onze productieomgeving is daar 3x zo snel als de vergelijkbare omgeving bij leaseweb. Het hostingpakket bij byte is speciaal afgestemd op magento en dat is te merken. Nadeel is dat de prijs wel aanzienlijk hoger is.

www.snowcountry.nl, trailcountry.nl, www,snowboots-shop.nl, shop.wepowder.nl

Link naar reactie
  • 0

Hoi iedereen!

 

We zijn weer een jaar verder met onze webwinkelen ik moet zeggen wij zijn super tevreden met de shop die er nu ligt. Maar dat wil niet zeggen dat alles even goed is! Er zijn nog voldoende zaken welke verbetering behoeven en ook gaan krijgen in de toekomst.

Zo hebben wij dit jaar ook een engelse versie draaien van snowcountry, waar wij gezien onze (buitenlandse) doelgroep veel van verwachten, taalfouten en geregeld een slechte vertaling nog even daargelaten.

 

Graag dagen wij jullie net als vorig jaar uit onze shop eens flink door te lichten op alle mogelijke zaken, zodat wij ons weer kunnen verbeteren. De 3 beste reageerders .... krijgen uiteraard weer een colle beanie of t-shirt naar keuze! Because winter is coming!

 

Groet,

 

//Dennis

Snowcountry.nl

www.snowcountry.nl, trailcountry.nl, www,snowboots-shop.nl, shop.wepowder.nl

Link naar reactie
  • 1

Misschien een flauwe vraag, maar is het niet gebruikelijk dat voor zo'n tweede ronde ook weer eerst 10 zinvolle bijdragen aan topics op HL worden geleverd ... :-\

 

[Edit] Een website-beoordeling met een tegenprestatie in geld of in natura lijkt mij ook eerder iets voor vraag & aanbod ...

Link naar reactie
  • 0

Ha Dennis,

Eerst een vraag: wat hebben jullie aangepast nav vorige berichten? Of heb ik daaroverheen gelezen? Nu zitten er hier op het forum mensen met veel meer expertise dan ik als beginner, maar toch wat opmerkingen.

 

-Ik vind de homepage erg schreeuwerig. Ik moet zoeken naar kopjes. Wat mij betreft kunnen die wel wat groter en nadrukkelijker aanwezig zijn.

-De overgang van de homepage naar de pagina's met producten is daardoor een beetje vreemd. Want die indeling is weer erg braaf.

-Om (nog) betrouwbaarder over te komen zou ik ergens op de site reacties van tevreden klanten zetten.

-Je schrijft dat jullie veel producten zelf testen. Waarom doen jullie daar niks mee? Is dat bewust? Het lijkt mij dat een onderdeel waarin jullie ervaringen met de producten omschrijven of nieuwe ontwikkelingen melden jullie naam alleen maar ten goede komt. Maar misschien zit hier een strategie achter, dat weet ik niet.

Link naar reactie
  • 0

1. De USP's in de header mogen iets meer afsteken. De blauwe letters vallen weg in de achtergrond

2. De footer div stata met een hoogte van 300px terwijl er niets staat dus onderaan de pagina is het een heel stuk leeg. Netter zou zijn die div of display: none; of de hoogte niet specificeren.

3. De top navigatie: outlet komt op een tweede regel bij mij (firefox, linux)

4. Op de categorie pagina's mis ik een meer info en een koop nu knop.

5. Op de product pagina's staan er dropdown menu's die niets doen. Bijvoorbeeld Armada cosmo down jacker kies kleur terwijl er maar 1 kleur is en kies maat zonder dat er maten te kiezen zijn.

6. Productomschrijving, gebruik hier iets meer jip en janneke taal... waterkolom van 15000 ???? wtf?

7. Als je geen foto van het product hebt (bijv. ribcurl penny lane) laat het artikel dan weg.

8. Voor de productfoto's zou ik persoonlijk de foto's gebruiken waarbij mensen de kleding dragen.

9. De zoekfunctie in de header zit over de header image heen geplakt. Photoshop de onderste zoek knop en textfield er eerst even uit. Kleine moeite veel plezier.

10. De winkelwagen/afrekenen knop doet alsof het tabs zijn maar zijn het niet...

If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl

Link naar reactie
  • 0
Misschien een flauwe vraag, maar is het niet gebruikelijk dat voor zo'n tweede ronde ook weer eerst 10 zinvolle bijdragen aan topics op HL worden geleverd ...

Zeker geen flauwe vraag, een heel scherpe zelfs ;), maar het antwoord is nee: de drempel van 10 zinvolle bijdragen geldt alleen bij aanvang / voor nieuwe leden.

 

Ik heb er uiteraard wel een persoonlijke mening over: in leden die bijna een jaar lang niet actief zijn op HL en dan opeens een vraag stellen of een hernieuwde site review willen hebben besteed ik geen tijd. Ik investeer liever in brengers dan halers.

 

Een website-beoordeling met een tegenprestatie in geld of in natura lijkt mij ook eerder iets voor vraag & aanbod ...
De administrators houden het in de gaten.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 158 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.