Achter elk product zit een verhaal, maar dat verhaal wordt niet altijd verteld. Ik ben bezig een website te ontwikkelen die de verhalen gaan vertellen achter merken/producten. Want dit is per slot van rekening de beste marketing voor een product. Want op het moment dat iemand een verhaal kent dat hoort bij een product dan wordt dit vroeg of laat weer aan iemand anders verteld. En op deze manier verspreidt het verhaal zich. Veel verhalen achter producten zijn nog niet bekend en komen straks op mijn website (over 1 week gaat die online) ter sprake. Naast het verhaal achter het merk/product is er ook plaats om als bezoeker een verhaal achter het merk te vertellen. Wat zijn de verhalen en belevenissen van deze; merkenliefhebbers.
Ik heb al enkele bekende merken binnen gehaald die voor 125 euro lid werden van mijn concept. Ze zeiden graag te willen investeren in dit concept. Ik wist ze over te halen door een presentatie te geven over waarom NIKE zo bekend is geworden; idd het verhaal/belevenis achter het merk en dat bepaalde subculturen NIKE hebben gemaakt tot dat wat het nu is . Mijn bss-model is dat merken en producten uiteindelijk kunnen adverteren onder hun eigen merk.
Wat vinden jullie van het idee?
En belangrijker nog zijn er nog tips hoe ik mensen naar mijn website kan krijgen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
gprincee
gprincee
Achter elk product zit een verhaal, maar dat verhaal wordt niet altijd verteld. Ik ben bezig een website te ontwikkelen die de verhalen gaan vertellen achter merken/producten. Want dit is per slot van rekening de beste marketing voor een product. Want op het moment dat iemand een verhaal kent dat hoort bij een product dan wordt dit vroeg of laat weer aan iemand anders verteld. En op deze manier verspreidt het verhaal zich. Veel verhalen achter producten zijn nog niet bekend en komen straks op mijn website (over 1 week gaat die online) ter sprake. Naast het verhaal achter het merk/product is er ook plaats om als bezoeker een verhaal achter het merk te vertellen. Wat zijn de verhalen en belevenissen van deze; merkenliefhebbers.
Ik heb al enkele bekende merken binnen gehaald die voor 125 euro lid werden van mijn concept. Ze zeiden graag te willen investeren in dit concept. Ik wist ze over te halen door een presentatie te geven over waarom NIKE zo bekend is geworden; idd het verhaal/belevenis achter het merk en dat bepaalde subculturen NIKE hebben gemaakt tot dat wat het nu is . Mijn bss-model is dat merken en producten uiteindelijk kunnen adverteren onder hun eigen merk.
Wat vinden jullie van het idee?
En belangrijker nog zijn er nog tips hoe ik mensen naar mijn website kan krijgen?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag