Ik hoop dat jullie me kunnen helpen bij het volgende:
Ik heb al een aantal maal bij een leverancier uit china producten gekocht.
Deze containers heb ik altijd via Rotterdam laten komen.
Nu kreeg ik vanmorgen een aanbieding om een container producten over tenemen die reeds onderweg is richting Hamburg.
Het bedrijf dat de bestelling gemaakt heeeft kan niet meer aan zijn verplichting voldoen om de container af te nemen.
Nu kan ik deze producten tegen een gereduceerd tarief kopen. Nu is de vraag kan ik extra kosten verwachten omdat deze via Duitsland en niet via de bekende weg (Rotterdam) komen.
Moet ik b.v nog steeds 19% btw afdragen of zou dat b.v op 0% basis kunnen zodat ik die later hier in Nederland kan afdragen.
Ik hoop dat jullie wat voor en nadelen kunnen opnoemen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Tuning Center
Tuning Center
Beste Forumleden
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen bij het volgende:
Ik heb al een aantal maal bij een leverancier uit china producten gekocht.
Deze containers heb ik altijd via Rotterdam laten komen.
Nu kreeg ik vanmorgen een aanbieding om een container producten over tenemen die reeds onderweg is richting Hamburg.
Het bedrijf dat de bestelling gemaakt heeeft kan niet meer aan zijn verplichting voldoen om de container af te nemen.
Nu kan ik deze producten tegen een gereduceerd tarief kopen. Nu is de vraag kan ik extra kosten verwachten omdat deze via Duitsland en niet via de bekende weg (Rotterdam) komen.
Moet ik b.v nog steeds 19% btw afdragen of zou dat b.v op 0% basis kunnen zodat ik die later hier in Nederland kan afdragen.
Ik hoop dat jullie wat voor en nadelen kunnen opnoemen.
Gr Joeri
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag