• 0

Gedupeerde eurotradeinfo

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo

Even kort ik ben er ook ingetrapt bij Eurotradeinfo en heb een mevrouw gevonden die al een net werk heeft met zo n kleine 100 gedupeerde .

haar email adres is; [mod-edit: mailadres verwijderd]

 

Vanavond zal ik even mn verhaak hier zetten maar NOOIT BETALEN is haar advies

Groeten Wim

 

 

Het verstrekken van mailadressen van derden is voor ons niet controleerbaar op toestemming. Vandaar dat dit verwijderd is

Wellicht persoon in kwestie vragen hier te reageren?

Link naar reactie
  • 0

Gisteren dan toch mijn eerste vordering gekregen van het "incassobureau"

 

Vreemd genoeg dezelfde club als Euro trade info, zelfde adres, zelfde lay-out alleen nu opgeleukt met een standaard Word plaatje bij wijze van afbeelding.

Maar ze zijn heel coulant hoor! ik mag weer vijf dagen de tijd nemen om het volledige bedrag te boeken zonder bijkomende kosten.

Maar daarna gaan ze toch echt:

...vooralsdan op het gegeven dat wij namens cliënt(e) genoodzaakt zullen zijn de vordering in rechte aanhangig te maken, alle zeer hoge hiermee gepaard gaande (proces)kosten eveneens van u gevorderd zullen worden

 

Wat ik wel aardig vind is dat de eerder wel in rekening gebrachte aanmaningskosten nu ineens niet meer te vinden zijn, scheelt toch weer €17,50 ???

 

Eens kijken wat de volgende brief voor leuke taalkronkels op gaat leveren, nog vijf nachtjes slapen

 

Link naar reactie
  • 0

Ik ben gisteren gebeld door iemand van Finance International die voor EuroTradeInfo de vordering wil innen. Hij kwam met een schikkingsvoorstel waarbij voor € 95,- de vermelding van de EuroTradeInfo site wordt gehaald. Ik ben hier natuurlijk niet op in gegaan, maar ik ben wel bang dat men verder zal gaan met volgende stappen.

 

Hij zei zelf nog: "Ik ben het er mee eens dat dit op een aggressieve wijze tot stand is gebracht, maar we hebben het contract gecontroleerd".

Link naar reactie
  • 0

Mooi stukje Proza van Euro Trade Info, ik heb wat opmerkelijke dingen dik gedrukt gemaakt. wellicht leuk voor de discussie en goed voor de zoekmachines... Ik zou persoonlijk niet reageren op een voorstel van iemand die bevestigt dat een overeenkomst op agressieve wijze tot stand is gekomen.

 

Algemene voorwaarden voor Euro Trade Info

 

Door in te loggen op de Euro Trade Info hierna te noemen “ETI” website via het activatie

portaal (www.eurotradeinfo.eu /login) en in te stemmen met de Algemene Voorwaarden van de

overeenkomst door het aanvinken van de "Ik heb gelezen en ga akkoord met de gestelde voorwaarden”

checkbox tijdens het inloggen, gaat u ermee akkoord gebonden te zijn aan de Algemene Voorwaarden

van de overeenkomst. Deze voorwaarden, (gezamenlijk de "Overeenkomst"), vormen een wettelijke

overeenkomst tussen ETI( "Euro Trade Info") en uw bedrijf, die wordt geïdentificeerd door de acceptatie

van de ontvangen inlogcodes die per post in de vorm van een aanbieding zijn verzonden naar uw

bedrijfsadres en het IP-adres waarvan gebruik is gemaakt om via internet in te loggen.

ETI kan, naar eigen goeddunken, deze voorwaarden, omstandigheden en het beleid op elk moment

wijzigen of herzien. U gaat ermee akkoord gebonden te zijn aan dergelijke wijzigingen of herzieningen. U

kunt niet akkoord gaan met deze voorwaarden en u kunt niet inloggen via de website als u deze

overeenkomst niet accepteert.

 

1. Beschrijving van de Service.

ETI is een website die ter beschikking stelt aan haar bezoekers inhoud gegenereerd door ETI en haar

leden. De website is een bron voor bedrijven en particulieren die op zoek zijn naar bedrijfsgegevens van

bedrijven in heel Europa.

ETI biedt u een niet-exclusieve, niet-overdraagbare, onbeperkte, en intrekbare “toplisting” aan die wordt

genoemd “gesponsorde vermelding”. Hierdoor bent u te allen tijde ultiem vindbaar voor de zoekende

website gebruikers van ETI. Daarnaast krijgt u een bedrijfsaccount om deze gegevens van tijd tot tijd “up

to date” te houden. Ook is het mogelijk om in dit bedrijfsaccount de volgende extra mogelijkheden in te

vullen die een “normale vermelding” niet heeft.

Het plaatsen van:

- Openingstijden

- Aanbiedingen

- Foto’s

- Bedrijfslogo

- Betalingsmogelijkheden

- Een korte omschrijving van uw bedrijf

 

2. Kosten.

Deze Overeenkomst bevat de juridisch bindende voorwaarden voor de activatie van uw gesponsorde

vermelding en uw bedrijfsaccount. Door in te stemmen met deze Algemene Voorwaarden, gaat u ermee

akkoord gebonden te zijn aan deze overeenkomst en u registreert uzelf namens uw bedrijf voor een ETI

gesponsorde vermelding en een bedrijfsaccount op de website van ETI. Deze overeenkomst heeft een

looptijd van 2 jaar en kost 374,00 euro per jaar. De vergoeding zal per jaar worden gefactureerd 7 dagen

na de activatie procedure. Na de activatie is het niet mogelijk om dit per omgaande ongedaan te maken.

Dit in verband met het feit dat er direct kosten worden gegenereerd door ETI voor uw bedrijf om uw

gesponsorde vermelding en uw bedrijfsaccount direct actief te maken op de website van ETI.

De website van ETI valt onder de corporatie Finance International en staat ingeschreven bij de kamer van

koophandel in de Seychellen onder IBC nummer 062878. Deze overeenkomst valt dan ook onder

jurisdictiën van de Seychellen.

Cliënten zijn verplicht het volledige bedrag wat verschuldigd is te voldoen aan Finance International LTD.

Als Finance International LTD uw rechten bij de Euro Trade Info diensten ontneemt heeft u geen recht

op restitutie van het ongebruikte deel van de abonnementsgelden.

 

3. Klachten

Alle vorderingen van inbreuk op auteursrechten of met betrekking tot deze website kunnen worden

gericht aan het aangewezen copyright agentschap op het volgende adres:

Afdeling klachten

Finance International LTD.

Global Gateway 1561

Rue de la Perle

Providence Mahe, Seychellen

IBC NO: 062878

E-mail: info@eurotradeinfo.eu

 

4. Mogelijkheid acceptatie van Algemene Voorwaarden.

U bevestigt dat u volledig in staat en bevoegd bent tot het aangaan van de daarmee samenhangende

vergoedingen, de bepalingen, voorwaarden, verplichtingen, affirmaties, voorstellingen en garanties

vervat in deze Algemene Voorwaarden.

 

5. Vrijwaring.

U gaat ermee akkoord dat Euro Trade Info, haar leden, functionarissen, directeuren, werknemers en

agenten, van en tegen alle claims, schadevergoedingen, verplichtingen, verliezen, aansprakelijkheden,

kosten of schuld en uitgaven (inclusief maar niet beperkt tot de kosten van rechtsbijstand) die

voortvloeien uit: (i) uw gebruik van en toegang tot de website, (ii) uw schending van enige bepaling van

deze voorwaarden , (iii) uw schending van een derde partij recht, inclusief maar niet beperkt tot

auteursrecht of (iv) elke andere claim schadeloos te stellen

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie
  • 0

 

 

Prachtig , laat ze lekker gaar koken daar op de eilanden. Laat angst een vriendje zijn in het leven ...Lukt ze dit niet of wordt het te heet onder voeten verwijnt de web-site weer

( en u heeft voor 2 jaar betaald, wellicht) en komt er weer iets anders.

Ik heb in 9 jaar een web-site opgebouwd met 130.000 woningen en zo snel geld verdienen als ETI

zou heel leuk zijn . Immers,dat impliceert dat U ook snel zo'n site kunt starten en verdienen.

De realiteit is dat , eer er betaald gaat worden voor uw site door klanten ( op legale wijze) u een site moet hebben die hele grote bekendheid geniet en veelal veel heeft gekost. Daarbij zijn er voor de adverteerders ook vele ander mogellijkheden om bekendheid voor hun site te verkrijgen.

ETI is niet de eerste en zal niet de laatste zijn. Legaal of dubieus , zo makkelijk is dat niet :)

Internet een zegen , en ook heel vaak niet.

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ook ik heb net als veel anderen op dit forum deze brief gehad van eurotradeinfo en ja ook ik heb geactiveerd.

Over prijzen had ik vooraf niets gelezen en was dan ook stomverbaasd over de rekening.

Ik heb een aantal keren geprobeerd met eurotradinfo te onderhandelen maar krijg ook die gekopieerde en geplakte teks.

Het tweede jaar is mij ook al een antal keren kwijtgescholden. Verder heb ik een brief klaarliggen die ik morgen aangetekend verstuur.

Veel kijk op een inhoudelijke reactie van hun kant heb ik niet, maar ik begrijp inmiddels wel dat je moet blijven protesteren, met als argument dat hun werkwijze misleidend is.

Ook heb ik gevraagd mijn gegevens weg te halen, omdat ik mijn naam niet verbonden wil zien met hun organisatie, maar daar is niet op gereageerd.

Dus heb ik zelf voor zover mogelijk de gegevens weggehaald en door xxx jes vervangen. verder heb ik in het tekstveld vermeld dat ik mijn gegevens eraf gehaald heb.

Mijn eerste aanmaning heb ik nu binnen, nog geen drie weken na 'aanmelding'

Ik heb ook een vermelding gestuurd naar het SAF maar ook ik vindt het nogal prijzig om lid te worden.

 

groeten Jurjen

Link naar reactie
  • 0

Hallo'

Na 3 weken stilte toch nog een vordering van Finance International ontvangen(postdatum 8 december),ditmaal voor een 2 jarig contract van € 748,-

te betalen binnen 5 dagen,ze blijven het dus proberen,maar ze kunnen heel lang op dat geld wachten!

Groeten van Piet

Link naar reactie
  • 0

dag allemaal,

 

sinds mijn laatste bericht van 5 november (na de brief van "incassobureau" finance international) heb ik niets meer van onze vrienden vernomen.

 

Na een dikke maand lijkt het inderdaad grote bluf te zijn (zul je net zien dat er morgen een deurwaarder op de stoep staat, haha). Maar ik denk niet dat dit gebeurd.

 

Ik sluit het hoofdstuk af, maar wil jullie allen bedanken voor jullie ervaringen.

 

Mocht die deurwaarder morgen toch komen, laat ik het zeker even weten. Veel succes met jullie ondernemingen en ik kijk voortaan even wat beter uit bij dubieuze post.

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

ook ik ben sinds donderdag slachtoffer van eurotradeinfo.

Fijn om te lezen dat je niet de enige bent in deze.

Je voelt je nl. behoorlijk stom dat je er in bent getrapt.

Heb direkt gemaild naar euroinfo dat mijn account verwijders moet worden en dat het oplichters zijn en dit zwendel is. Kreeg wel antwoord terug. Lees t onderstaande.

De boodschap is dus: niet betalen!!!

Dit advies neem ik ter harte en wacht af.

dank jullie wel

A

 

 

Geachte heer/ mevrouw,

 

 

 

Door nalatigheid aan uw zijde bij het tot stand komen van dit contract, u bent namelijk akkoord gegaan met de Algemene Voorwaarden (waarin duidelijk vermeldt staat dat u een contract aangaat voor de duur van twee jaar, voor een bedrag van 374 euro per jaar) zonder deze goed te hebben door gelezen, zijn er op voorhand kosten gegenereerd voor uw bedrijf om uw gesponsorde vermelding online te plaatsen.

 

 

 

U bent bewust akkoord bent gegaan met de consequenties van het activeren van uw bedrijfsgegevens. Zoals deze waren beschreven in de voorwaarden die u bewust heeft aangeklikt als zijnde gelezen. Mocht u deze over het hoofd hebben gezien of bent u hier bewust niet mee akkoord gegaan, dan is het niet mogelijk om de activatie procedure te voltooien. Het systeem zal u hierop wijzen en u nogmaals vragen om akkoord te gaan met de gestelde voorwaarden van de activatie.

 

Uw contract is op juridische wijze tot stand gekomen, mocht u niet overgaan tot betaling zal ETI genoodzaakt zijn om de nodige (juridische) stappen ondernemen om het bedrag te incasseren.

 

(Wel bestaat er de mogelijkheid om het tweede jaar van uw contract te annuleren. U kunt dit simpelweg doen door te mailen naar: legal@eurotradeinfo.eu.)

 

Mochten er nog onduidelijkheden zijn, neemt u dan gerust contact met ons op.

 

 

 

 

 

Hoogachtend,

 

 

 

 

 

Mr. A. el Ahmadi

Juridische afdeling

Euro Trade Info

 

 

 

+33 (0) 970 447 785 | legal@eurotradeinfo.eu | www.eurotradeinfo.eu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Euro Trade Info (Openingstijden: op werkdagen van 10:00 tot 16:00)

 

Issy-les-Moulineaux

 

13, rue Camille Desmoulins

 

92441 CEDEX Paris

 

France

 

 

Link naar reactie
  • 0

ik denk je bent geen slachtoffer ( geen rechtsgrond.) en zeker niet dom geweest..

De kosten in de Av verstoppen is niet gebruikelijk en een rechter zal de AV als onredelijk bezwarend verklaren en op de zwarte lijst zetten. Die strijd zullen ze niet aangaan. maar mikken op de massa die zijn angst zal laten profileren boven het gezonde verstand . En dat moeten we niet doen , lijkt me hier de conclusie ;)

Link naar reactie
  • 0

Hey Blackbetty, Ik neem aan dat je een brief hebt gekregen van Eurotradeinfo (waarschijnlijk om je gegevens te controleren) en je vervolgens geregistreerd hebt? Ik heb de volgende info even gekopieerd van de site van het steunpunt acquisitiefraude;

http://www.fraudemeldpunt.nl/

 

 

Pas op voor benadering door Eurotradeinfo

 

Lees de kleine lettertjes in de voorwaarden achter deze aanbieding !!!!

 

Niet op ingaan, is het advies van SAF.

 

 

 

Men ontvangt een per post toegezonden ‘controleformulier’ van EuroTradeInfo met het verzoek om binnen 14 dagen de bedrijfsgegevens op juistheid te controleren. Dit zou mogelijk zijn door middel van de ontvangen inloggegevens en hiermee in te loggen op de website van EuroTradeInfo.

 

Het advies is om hier niet op in te gaan! Uit de algemene voorwaarden van EuroTradeInfo blijkt dat indien men door gebruikmaking van de inloggegevens op de onderhavige website een overeenkomst aangaat voor een looptijd van twee jaar, voor een bedrag van € 374,-- per jaar.

 

Indien u juridisch advies nodig heeft, dan kunt u overwegen om deelnemer te worden van het Steunpunt. Als deelnemer heeft u recht op onze kennis en begeleiding omtrent de correspondentie richting de acquisitiebureaus. Daarnaast heeft het deelnemerschap een preventieve werking daar u altijd contact met ons kunt opnemen als u vragen heeft die betrekking hebben op advertentieverkoop.

 

Voor meer informatie zie kopje: Word deelnemer Steunpunt Acquisitiefraude

U kunt de brieven van EuroTradeInfo faxen naar het Steunpunt, faxnummer 055 - 5059788. Open bijlage voor een voorbeeld hiervan.

 

Maak hier in ieder geval melding van bij het SAF en kijk of zij je wellicht op weg kunnen helpen met een goede protestbrief. Het is in ieder geval belangrijk om melding te maken zodat ook anderen gewaarschuwd kunnen worden.

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ik ben stomweg eringetrapt in de brief van eurotradeinfo.

Nu heb ik nog niet betaald en inmiddels heb ik al diverse aanmaningen gehad met nu de laatste een dreiging van een incassobureau.

Zijn er meer gedupeerden hier en hoe hebben zij die zaak aangepakt?

 

 

 

Hallo black betty, ook ik ben erin getrapt,en heb mailcontact gehad met eurotradeinfo. Zij bieden uiteindelijk aan om van het 2-jarig contract een 1-jarige te maken. De 1e herinnering heb ik net binnen. op SAF kun je rechtsbijstand krijgen als je lid wordt,maar die kosten zijn al met al hoger dat de €374. Heeft iemand hier al ervaring mee? Mijn verzekeringsagent is nog aan het uitzoeken of ik recht op bijstand kan krijgen via de bedrijfsverzekering van mijn man.

Ik weet niet zo goed of ik op hun aanbod in moet gaan; gewoon betalen,en dan maar voor 1 jaar, of volhouden en er een zaak van maken.

Hoop dat iemand goede tips heeft.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet zo goed of ik op hun aanbod in moet gaan; gewoon betalen,en dan maar voor 1 jaar, of volhouden en er een zaak van maken.

Hoop dat iemand goede tips heeft.

 

Sabaho, ik denk dat jij zo'n beetje een model slachtoffer bent voor deze lui. Dit is regelrechte oplichting maar helaas tuimelen veel goedgelovige mensen erin, raken in paniek, sturen aangetekende brieven naar Frankrijk, de Seychellen!!

Het is al eerder gezegd, trap er niet in. Een kort briefje waarin je de vordering betwist moet al genoeg zijn. Op dit forum is nog nooit iemand gedagvaard en dat zal ook nooit gebeuren. Ze houden vanzelf op.

 

John,

Link naar reactie
  • 0

:) Hallo allemaal,

 

Ik geloof dat het tijd wordt even te reageren. Ik heb mijn laatste incassobrief ik geloof zon 7 a 8 weken terug gekregen. Hierop weer een aangetekende brief verstuurd en erin gezet dat ik het op een zaak wil laten aankomen en de juridische kosten voor hen zijn. Tot op heden geen reactie ontvangen nog via mail nog via de post. Ik zou wel reageren, laten ze het er op aan komen heb je in ieder geval bewijs dat je bezwaar hebt gemaakt. Ik betaal liever een paar euro voor een aangetekende dan voor twee jaar aan die boeven.

 

succes allemaal.

Link naar reactie
  • 0

Ook wij zijn slachtoffers van deze oplichters. Nou ja, slachtoffers dat valt wel mee want wij betalen toch niets. Opmerkelijk is echter wel dat onze aangetekende brief onbestelbaar retour is gezonden en op mailtjes komt alleen een standaard antwoord dat ik ook bij anderen op dit forum tegenkom.

 

Wat ik echter het leukste vind is dat dit “bedrijf” blijkbaar over een heuse juridische afdeling blijkt te beschikken zoals uit de ondertekening van het laatst ontvangen mailbericht blijkt.

 

De door ons ontvangen mail is ondertekend door:

 

Mr. U. van den Overveen

Juridische afdeling

Euro Trade Info

 

Ik ben erg benieuwd door welke “meester” jullie mails zijn ondertekend. Ik vermoed dat het aantal namen uiteindelijk de omvang van een juridische afdeling van een middelgroot multinational bedrijf niet zal misstaan. Bovendien kunnen wij dan nagaan of al deze figuren daadwerkelijk als jurist staan ingeschreven.

 

Dus laat maar horen, wie heeft jullie aangeschreven?

 

Link naar reactie
  • 0

Ook wij zijn slachtoffers van deze oplichters. Nou ja, slachtoffers dat valt wel mee want wij betalen toch niets. Opmerkelijk is echter wel dat onze aangetekende brief onbestelbaar retour is gezonden en op mailtjes komt alleen een standaard antwoord dat ik ook bij anderen op dit forum tegenkom.

 

Wat ik echter het leukste vind is dat dit “bedrijf” blijkbaar over een heuse juridische afdeling blijkt te beschikken zoals uit de ondertekening van het laatst ontvangen mailbericht blijkt.

 

De door ons ontvangen mail is ondertekend door:

 

Mr. U. van den Overveen

Juridische afdeling

Euro Trade Info

 

Ik ben erg benieuwd door welke “meester” jullie mails zijn ondertekend. Ik vermoed dat het aantal namen uiteindelijk de omvang van een juridische afdeling van een middelgroot multinational bedrijf niet zal misstaan. Bovendien kunnen wij dan nagaan of al deze figuren daadwerkelijk als jurist staan ingeschreven.

 

Dus laat maar horen, wie heeft jullie aangeschreven?

 

 

sorry,vorige bericht ging niet helemaal goed, hier is ie nog een keertje.

 

nog 2 juristen erbij, op rij!

 

mr.Joost van Tiel.

mr.A el Ahmadi.

 

nb.ik heb contact gehad met ASF, zijn dringen er op aan, om wel een aangetekende brief te sturen die juridisch goed in mekaar zit,

Kan iemand mij helpen aan een goede voorbeeldbrief?

Alvast bedankt!

Sarina.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 141 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.