• 0

Gedupeerde eurotradeinfo

Aanbevolen berichten

  • 0

Wij zijn er als bedrijf ook ingetrapt eind november 2009. Het is zo fijn om de informatie te zien die iedereen deelt met elkaar. Echt super. Ik denk dat het goed is dat we inderdaad onze krachten gaan bundelen. Is er al een website tegen eurotradeinfo waar we ons kunnen melden zonder enige betalingen of verplichtingen? Ik hoor het nog wel. 1 ding weten wij zeker: Wij betalen niet!!!

 

Succes en laten we onze krachten bundelen.

 

Atelier Dagmara

Link naar reactie
  • 0

Nou ja zeg, heb ik niets meer gehoord sind begin november, krijg ik vorige week de brief met een afkoopsom van alleen het eerste jaar betalen. Ja daaaaaaggg.... Dikke drie maanden niets gehoord en nu dit weer. ???

 

En gisteren vond ik in de brievenbus de brief die ik zelf gestuurd had ongeopend met een grote stempel retour erop.

We wachten maar weer af wat er nu weer komt. ;D

 

Betalen doen we in elk geval niet!

 

Gr.

 

Judith

Link naar reactie
  • 0

Hallo ik ben er ook ingetrapt ben niet de enigste.

Maar wel heb ik ingelogd vorige week en heb alles eraf gehaald zowel de foto"s als de gegevens.

Tot nu heb ik niets gehoord maar dat zal niet lang meer duren denk ik dat er een brief weer op de mat ligt.

Ben zelf een invalide vrouw run nu een kleine supermarkt en verdien er niets mee ,doe dit alleen om iets te doen hebben en dat heb ik ze daar ook verteld maar ze namen er geen genoegen mee ik moest en zou betalen.

Anders zou mijn zaakje gevaar lopen .

Link naar reactie
  • 0

 

Marjo, niks betalen.

 

Maak alvast notities van wat je overkomen is. Wanneer hebben ze gebeld, wat hebben ze zo ongeveer beloofd en gevraagd, hoe heb je daarop gereageerd? Heb je opgezegd, hoe en wanneer? Bevestig dat nog eens in een aangetekend brief waarin je ook herinnert aan toezeggingen (per telefoon) en opzeggingen (per mail) en elke vordering betwist.

 

Vertel hier desgewenst wat je overkomen is.

 

En vergeet niet 'aangifte' te doen bij het Steunpunt Acquisitiefraude!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    16 leden, 288 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.