Ik heb een webwinkel gemaakt met een aantal producten erin. Echter ik heb geen idee of het gaat lopen, al ga ik daar wel van uit. Ik wil wat reclame gaan maken via google Adwords etc etc.
Echter ik ben momenteel nog niet ingeschreven bij de KVK en heb ook nog geen BTW nummer.
Mijn vragen:
Moet ik me direct inschrijven bij de KVK of kan dit evt ook na 2 a 3 maanden als ik duidelijk heb of het ook echt loopt?
Kan ik me dan bijv. met terugwerkende kracht inschrijven?
Hoe lang duurt het voordat je ingeschreven bent en een btw nummer hebt?
Ik zou het liefste het een allemaal een maand of 2 eens aankijken of het van de grond komt, maar heb geen idee of dit ook mogelijk is.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rob S.
Rob S.
Hoi,
Ik heb een webwinkel gemaakt met een aantal producten erin. Echter ik heb geen idee of het gaat lopen, al ga ik daar wel van uit. Ik wil wat reclame gaan maken via google Adwords etc etc.
Echter ik ben momenteel nog niet ingeschreven bij de KVK en heb ook nog geen BTW nummer.
Mijn vragen:
Moet ik me direct inschrijven bij de KVK of kan dit evt ook na 2 a 3 maanden als ik duidelijk heb of het ook echt loopt?
Kan ik me dan bijv. met terugwerkende kracht inschrijven?
Hoe lang duurt het voordat je ingeschreven bent en een btw nummer hebt?
Ik zou het liefste het een allemaal een maand of 2 eens aankijken of het van de grond komt, maar heb geen idee of dit ook mogelijk is.
Hoor het graag.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag