Ik heb al even gezocht maar kon het antwoordt niet vinden.
Ik heb een geschil met een klant die een bed met toebehoren heeft samengesteld.
Ik heb een bon met de bestelling en verkoopvoorwaarden opgestuurd en daar is een aanbetaling op gedaan per bank.
De bestelling is geleverd en betaald en de volgende dag per email heeft de klant laten weten het bed niet te willen en gaat nu volgens de wet kopen op afstand het pakket zelf terugsturen.
Wij hebben een winkel waar alles bekeken kan worden, ik heb veel informatie vooraf uitgewisseld met de klant en foto toegestturd van een soort gelijk voorbeeld.
Deze klant besloot zonder te komen kijken een compleet bed op zijn gewenste maat te bestellen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
lruzius
lruzius
Ik heb al even gezocht maar kon het antwoordt niet vinden.
Ik heb een geschil met een klant die een bed met toebehoren heeft samengesteld.
Ik heb een bon met de bestelling en verkoopvoorwaarden opgestuurd en daar is een aanbetaling op gedaan per bank.
De bestelling is geleverd en betaald en de volgende dag per email heeft de klant laten weten het bed niet te willen en gaat nu volgens de wet kopen op afstand het pakket zelf terugsturen.
Wij hebben een winkel waar alles bekeken kan worden, ik heb veel informatie vooraf uitgewisseld met de klant en foto toegestturd van een soort gelijk voorbeeld.
Deze klant besloot zonder te komen kijken een compleet bed op zijn gewenste maat te bestellen.
Kan dit zomaar, graag hoor ik jullie mening.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag