Ik ben al enige tijd bezig met het in elkaar draaien van een veiling/webshop. Inmiddels is alles
redelijk klaar en breekt het hoofdstukje algemene voorwaarden aan. Nu heb ik opzich hulp van een
vriendin bij het opstellen, zij is juriste. Dus dat moet wel goed komen.
Enige waar we nog even niet uit zijn is, wat nu het verschil is tussen deponeren bij de rechtbank en bij de kamer van koophandel. Tot nu toe zijn we zover dat bij de kvk de kosten jaarlijks terug komen en bij de rechtbank niet.
Zijn er hier mensen die de voor en nadelen kan uitleggen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Henkei
Henkei
Beste HL leden,
Ik ben al enige tijd bezig met het in elkaar draaien van een veiling/webshop. Inmiddels is alles
redelijk klaar en breekt het hoofdstukje algemene voorwaarden aan. Nu heb ik opzich hulp van een
vriendin bij het opstellen, zij is juriste. Dus dat moet wel goed komen.
Enige waar we nog even niet uit zijn is, wat nu het verschil is tussen deponeren bij de rechtbank en bij de kamer van koophandel. Tot nu toe zijn we zover dat bij de kvk de kosten jaarlijks terug komen en bij de rechtbank niet.
Zijn er hier mensen die de voor en nadelen kan uitleggen?
Groet,
Backup naar externe harde schijf
Online computer veiling
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/23329-av-deponeren-bij-kvk-of-rechtbank/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag