• 0

Help: Contact opnemen met Google.

Hallo,

Ik heb een branderige vraag.

Al maanden loop ik met een (best goed) idee voor de ontwikkeling van Google. Het is namelijk een applicatie voor zowel e-mail als mobiele internet.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan voorleggen?

Ik heb er lang mee gelopen en het leek me onmogelijk om dit te verwezenlijken, maar nu ik mijn idee aan een aantal vertrouwenspersonen heb verteld en zij hierop positief hebben gereageerd, ben ik vastberaden om dit voor te leggen aan Google!

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

mvg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

• 0

Jeetje... zoveel reacties binnen een uur!!

Ik ga er meteen mee aan de slag.. echt bedankt allemaal!!

(had ik eigenlijk ook moeten vinden, nu ik zie waar de linkjes naartoe leiden.. ik gooi het maar erop dat ik 'vrouw en blind' ben.

:)

Vriendelijk bedankt.. :-K

Link naar reactie
  • 0

Al maanden loop ik met een (best goed) idee voor de ontwikkeling van Google. Het is namelijk een applicatie voor zowel e-mail als mobiele internet.

1. voer het idee uit en bouw er een bloeiend bedrijf omheen

2. wacht op een mailtje van Google.

Google is helemaal niet geinteresseerd in ideeen, die hebben ze zelf genoeg. Google is geinteresseerd in marktaandeel en in goede mensen.

Link naar reactie
  • 0

Ahum. Ik begrijp dat je je goede idee gratis aan Google kwijt wilt?

Nee.. wil het niet gratis aan Google kwijt..

Zelf heb ik geen ervaring met pc's, software, besturingen enz. Dus ik kan het helaas niet zelf ontwikkelen.

Daarom dacht ik dat ik dit liever aan Google kan voorleggen..

Ik wil het wel zelf ontwikkelen, maar zou niet weten waar ik moet beginnen :(

Link naar reactie
  • 0

1. voer het idee uit en bouw er een bloeiend bedrijf omheen

2. wacht op een mailtje van Google.

Google is helemaal niet geinteresseerd in ideeen, die hebben ze zelf genoeg. Google is geinteresseerd in marktaandeel en in goede mensen.

Bedankt voor je tips.

Ik zou alleen niet weten hoe ik een bedrijf erom heen kan bouwen:(

zoals ik hierboven heb aangegeven heb ik dus helemaal geen kennis van pc's, software, programma's enz.

Dus zou zelf niet mee aan de slag kunnen en daarom leek het me beter om dit voor te leggen aan Google... ???

Link naar reactie
  • 0

Een partnerschap zoeken met een software ontwikkelaar? Daar zijn er genoeg van op dit forum. Plaats een oproep bijv in 'vraag en aanbod'?

Overigens is een goed idee op zich meestal niet genoeg. Het gaat om de uitvoering. Dat kost tijd, geld en energie. Goede ideeen zijn vrijwel gratis. Ik heb ook nog wel wat ideeen in de kast liggen. ;)

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
  • 0

Dat lijkt me ook beter zoals Fred al schreef. Bij Google loop je 99% kans dat ze je vertellen dat ze dat idee zelf al maanden in de loelkast hebben liggen en dat het een kwestie van tijd is dat het op de markt komt. Bluf dus.

In dit soort zaken kun je (helaas) niet uitgaan van gewone eerlijke informatie-uitwisseling.

Link naar reactie
  • 0

Een partnerschap zoeken met een software ontwikkelaar? Daar zijn er genoeg van op dit forum. Plaats een oproep bijv in 'vraag en aanbod'?

Overigens is een goed idee op zich meestal niet genoeg. Het gaat om de uitvoering. Dat kost tijd, geld en energie. Goede ideeen zijn vrijwel gratis. Ik heb ook nog wel wat ideeen in de kast liggen. ;)

Als je geen kans ziet het "idee" zelf technisch en commercieel aan de vork te steken en je wilt er toch geld aan verdienen dan lijkt het enig mogelijke wat ik kan bedenken (1) octrooi op dat idee (lees: die vinding) aan te vragen en (2) dan naar Google of een (andere) software- of (nog beter) innovatieontwikkelaar te gaan om dat idee te verkopen. Ik vrees echter dat de kans op succes (lees: geldelijk gewin) minimaal is.

Het vorenstaande overziende, zou ik adviseren: leg e.e.a. (onder geheimhouding) voor aan iemand die zich bezig houdt met de begeleiding van particuliere uitvinders (ik heb eventueel via pm wel een adresje voor je). Ook de NOVU is een optie.

Vriendelijke groet

Cees van der Waal

0650745035 - info@budgetpatent.nl www.budgetpatent.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar