• 0

advies en tips over nieuwe website

Omschrijving van je concept:

Sinds kort is de nieuwe website online, willen jullie mij verder helpen met tips en adviezen om de website nog beter te maken. www.decomal.nl

 

vast bedankt.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

heel veel. Maar ik heb het gevoel dat er toch nog iets mist, jullie hulp is welkom

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik heb een nieuwe manier gevonden om prachtige muurdecoraties aan te brengen en wil dit zo goed mogelijk onder de aandacht brengen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het is een nieuw product alle concepten en ideeen zijn welkom

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

tips en adviezen zodat ik dit product onder de aandacht kan krijgen en verkopen.

 

000_0281.thumb.JPG.398643b893447f66a62da8d0ba3ad98d.JPG

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat een leuke business!!

 

Lig in bed met gsm, dus kan je site nu niet bekijken. Maar het lijkt me echt een product dat zich voor online verkoop leent. Probeer daarom zichtbaar te zijn op plaatsen waar je doelgroep zich online ophoudt. Er zijn een hoop sites waar zwangeren en partners komen om spullen voor de kinderkamer uit te zoeken. En ook zijn er veel bladen. Deze doelgroep is bijzonder info behoeftig en dat werkt in je voordeel. Op je site zou ik een hoop foto's en een instructievideo verwachten waarin zichtbaar wordt hoe gemakkelijk het is.

 

Omdat ik multichannel fan ben, zou ik ook ingang zoeken bij babywinkels en evt. bouwmarkten. Maar dat vergt wel grotere logistieke capaciteit en ik weet niet of je dat aankunt.

 

Verder is het een product dat heel zichtbaar is. Ouders showen de babykamer aan iedere bezoeker en de decoratie springt erg in het oog. Zorg daarom voor een merknaam die zich gemakkelijk laat doorvertellen en zich ook goed laat onthouden. Moet ook domeinnaam van de site zijn. Ook zou ik 10 visitekaartjes bijvoegen, zodat de ouders dit kunnen uitdelen aan het enthousiaste publiek. Evt. met een leuke refer a friend atentie voor de kleine (code op kaartje zetten).

 

Ideeen genoeg :)

Link naar reactie
  • 0

Beste StefanO,

 

Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat je snel even kijkt op mijn website. Ik kan alles aan, Ik weet alleen niet zo goed hoe ik het via internet moet presenteren en waar. Ik ben al bezig met een paar hele grote resellers. Als je nog connecties heb ergens graag. alle hulp kan ik gebruiken. Mijn doelgroep is zo groot, van baby tot 80 jaar, zowel particulier als bedrijven.

 

gr. vera

barcalona_kamer.thumb.JPG.fb7c882936038ace2f7d447b8ec3a8cb.JPG

Link naar reactie
  • 0

Ook even gekeken en ziet er prima uit!

Leuke voorbeelden en goede site.

 

Ik sluit me aan bij mijn voorganger. Misschien dat er afspraken te maken zijn met de grotere sites waar je diverse doelgroepen zich bevinden. Wellicht een soort van reseller programma?

TOONWEBDESIGN, voor hetzelfde geld een móóie website!
Link naar reactie
  • 0

Ziet er goed uit! Een paar tips:

Maak in een klap duidelijk waar het over gaat (binnen drie seconden moet de bezoeker weten wat er te halen valt). Haal daarom de blauwe bank weg (dit is een eyecatcher en leidt af van de boodschap) en doe iets aan de de "scrollende" foto in de header. Deze toont groot deel van de tijd irrelevante informatie voor je site (mobiel, vloerkleed etc.) die in combinatie met het woord interieur doet vermoeden dat je in een interieurwinkel terecht bent gekomen.

 

Maak ook duidelijk dat bestellen makkelijk is met ideal etc. Dat heb je nu weggestopt onder de klantenservice.

 

Je contact gegevens staan helemaal verstopt onder klantenservice. Die verwacht de klant bij contact. Je kan niet verwachten dat een klant al die moeite gaat doen om ze zoeken. Zorg ook voor een vast telefoonnummer.

 

Waarom bestellen met een wachtwoord. Je werpt drempels op, je verliest klanten op deze manier.

 

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.

 

www.simpel-webdesign.nl We houden webdesign simpel. Betaalbaar maatwerk voor starters, zzp-ers, freelancers en kleine zelfstandige ondernemers.

Link naar reactie
  • 0

Ah prutsen met sjabloonfolie ;D de nachtmerrie van ieder klussende man of vrouw...

 

je website ziet er zeer verzorgt uit. Valt me op, en dit lijkt echt een trend te zijn, dat het contrast tussen de content en de achtergrond zeer laag is. Ik zie dit bij steeds meer sites voorkomen, hoewel het rustig oogt zorgt het ervoor dat de teksten minder goed leesbaar zijn en dat je ogen vermoeider raken.

 

Het product is leuk. Maar zoals mijn eerste zin al luidde; het blijft prutsen met sjabloonfolie, je kunt het mensen nog zo makkelijk maken het gaat, uit eigen ervaring, heel vaak mis. Daar zit gelijk een kans in. Je hebt in voorbeelden een paar schitterend ingekleurde (en beschermde...) afbeeldingen staan. Ik zou me zo maar eens kunnen voorstellen dat het voor de minder handigen onder ons (en volgens mij is dat het meerendeel) interessant zou kunnen zijn dat je een totaalservice biedt; dus plakken en inschilderen, wellicht da je wat schildersbedrijven hiervoor kan interesseren.

 

Ik zou bij de collectie als laatste linkje nog een link opnemen naar de eigen decomal.

 

Wat betreft de fotogallerij, daar staan allerlei afbeeldingen in die je niet direct aanbiedt als decomal, ik zou dat veranderen. De disney afbeelding leiden bijvoorbeeld naar eigen decomal, dit lijkt mij juridisch niet zo'n goed idee. je moedigt mensen in feite aan om inbreuk te maken op een copyright.

 

De volgende informatie staat nu onderaan de instructiepagina, lijkt me een goed idee om dit bovenaan te plaatsen. Mensen heben de neiging om de instructie (als ze deze al lezen) stap voor stap door te nemen. Op het moment dat ze bij schoon vet stofvrij en vlak zijn aangekomen is het sjabloon waarschijnlijk al onbruikbaar

 

"De Decomalfolie dient binnen 6 maanden na productiedatum (zie achterzijde meegeleverde handleiding) op een droog, schoon, vet- en stofvrij, glad oppervlak aangebracht te worden. Een net geschilderd oppervlak moet minimaal 5 dagen drogen voordat de decomal wordt aangebracht. Het is noodzakelijk dat de decomal op kamertemperatuur is en de relatieve omgevingsvochtigheid niet hoger is dan 50%. Decomal kan ook op (glasvezel)behang gebruikt worden, hierbij is het wel belangrijk dat het behang vooraf met muurverf geschilderd is."

 

 

 

 

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie
  • 0

Laat ik beginnen met zeggen dat het een mooi ontworpoen site is. Ik ben zelf niet zo'n voorstander van bewegende beelden maar er zijn ook mensen die hierbij zweren.

 

Een aantal tips.

 

- ik sluit me sowieso aan bij de tips van catharina01. Die zijn goed.

 

- Bij mij wordt de vraag wat de site is ook niet meteen beantwoord. Decomal zijn muurdecoraties denk ik, maar ik weet het niet zeker.

 

- Misschien kun je de producten wat beter uitleggen. Ik zie bij de Leger vliegtuig allerlei maten staan. Maar omdat ik het product niet goed ken weet ik niet wat XL en L betekenen.

 

- De handleiding is duidelijk. Nu weet ik wel wat voor produkt het is. Misschien kun je wat info. van deze handleiding op de Homepage zetten. Je nadeel is dan wel dat je er iets van moet afhalen.

 

- Het duidelijk vermelden van een telefoonnummer op de Homepage schept enorm veel vertrouwen. Ook verderop in het aankoopproces wil ik als koper een telefoonnummer zijn. Eyetracking onderzoeken hebben uitgewezen dat mensen juist op momenten dat ze moeten gaan betalen dat ze dan op zoek zijn naar vertrouwen. Geef ze die.

 

- Ik ben zelf een voorstander om te vermelden wie er achter de website zit. Een foto maakt alles heel persoonlijk en schept wederom vertrouwen.

 

- Een logische plek voor login is altijd rechtsboven. Daar zijn gebruikers gewend ze te vinden.

 

- De knop "registreren" dient voor de kortingscode. Dat is niet meteen duidelijk. Geef die knop een andere naam. Wel graag in de gebiedende wijs.

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

seo en linkbuilding door Qonvert
Link naar reactie
  • 0

Ik heb de site inmiddels bekeken en ben erg enthousiast! Resultaat ziet er goed uit.

 

Verder zijn er goede tips gegeven. Zorgen dat je in de woonmagazines komt (of baby-spul etc.) kan er aan bijdragen dat het een nieuwe woontrend wordt. En verder springt het erg in het oog, dus ik ben er van overtuigd dat mensen vragen aan jouw klanten gaan stellen. Faciliteer die mond tot mond reclame maximaal (evt. met leuke attenties). Nog leuker wordt het als het in een woonprogramma op TV wordt getoond. Kan je daar een voetje tussen het deurtje krijgen?

 

Ook aanhaken bij woonwarenhuizen kan interessant zijn (helpen om trend te zetten) lijkt me interessant (toch maar geen bouwmarkten, al zullen die snel met een eigen variant komen als het aanslaat (of wellicht is dat er al)). Voordeel van gevestigde partijen is dat zij het distributie- en promotiekanaal al hebben staan. Verder wordt het wellicht nog mooier als een vakman het aanbrengt, dus probeer ook die te strikken. Gezien de enorme diverse doelgroep, zal je m.i. bij ieder segment een eigen distributie / promotie moeten opzetten / inschakelen.

 

Misschien heeft het ook nog zin om binnenhuisarchitecten op het product te wijzen. Bijv. door een workshop bij een vakopleiding te geven of spullen op een beurs te tonen.

 

Genoeg alternatieven.... kijk daarom eerst naar de meest interessante doelgroep en bewerk die eerst. Beter een paar segmenten goed aanpakken dan veel segmenten half. Focus en prioriteit aanbrengen dus.

 

Hoop dat je met de tips uit de voeten kunt.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor al jullie tips en adviezen, ik ben er enorm mee geholpen en ga er mee aan de slag. Willen jullie af en toe even mee kijken op mijn site? Advies blijft altijd welkom. Er zitten hier op de website van Higherlevel zo veel kundige mensen dit is echt een aanrader voor advies.

 

Nogmaals iedereen bedankt,

 

gr. vera van angeren.

 

 

Beste Vera. In plaats van eigenlijk je oproep te herhalen, zouden we het op prijs stellen als je gericht ingaat op de reacties van anderen. De complimenten nemen we natuurlijk graag aan.

 

groet

Joost

 

HL admin

slaap.thumb.JPG.c18137df51a0718d494cf58caa85fbac.JPG

Link naar reactie
  • 0

Ah prutsen met sjabloonfolie ;D de nachtmerrie van ieder klussende man of vrouw...

 

je website ziet er zeer verzorgt uit. Valt me op, en dit lijkt echt een trend te zijn, dat het contrast tussen de content en de achtergrond zeer laag is. Ik zie dit bij steeds meer sites voorkomen, hoewel het rustig oogt zorgt het ervoor dat de teksten minder goed leesbaar zijn en dat je ogen vermoeider raken.

 

Het product is leuk. Maar zoals mijn eerste zin al luidde; het blijft prutsen met sjabloonfolie, je kunt het mensen nog zo makkelijk maken het gaat, uit eigen ervaring, heel vaak mis. Daar zit gelijk een kans in. Je hebt in voorbeelden een paar schitterend ingekleurde (en beschermde...) afbeeldingen staan. Ik zou me zo maar eens kunnen voorstellen dat het voor de minder handigen onder ons (en volgens mij is dat het meerendeel) interessant zou kunnen zijn dat je een totaalservice biedt; dus plakken en inschilderen, wellicht da je wat schildersbedrijven hiervoor kan interesseren.

 

Ik zou bij de collectie als laatste linkje nog een link opnemen naar de eigen decomal.

 

Wat betreft de fotogallerij, daar staan allerlei afbeeldingen in die je niet direct aanbiedt als decomal, ik zou dat veranderen. De disney afbeelding leiden bijvoorbeeld naar eigen decomal, dit lijkt mij juridisch niet zo'n goed idee. je moedigt mensen in feite aan om inbreuk te maken op een copyright.

 

De volgende informatie staat nu onderaan de instructiepagina, lijkt me een goed idee om dit bovenaan te plaatsen. Mensen heben de neiging om de instructie (als ze deze al lezen) stap voor stap door te nemen. Op het moment dat ze bij schoon vet stofvrij en vlak zijn aangekomen is het sjabloon waarschijnlijk al onbruikbaar

 

"De Decomalfolie dient binnen 6 maanden na productiedatum (zie achterzijde meegeleverde handleiding) op een droog, schoon, vet- en stofvrij, glad oppervlak aangebracht te worden. Een net geschilderd oppervlak moet minimaal 5 dagen drogen voordat de decomal wordt aangebracht. Het is noodzakelijk dat de decomal op kamertemperatuur is en de relatieve omgevingsvochtigheid niet hoger is dan 50%. Decomal kan ook op (glasvezel)behang gebruikt worden, hierbij is het wel belangrijk dat het behang vooraf met muurverf geschilderd is."

 

Geloof mij maar de nachtmerrie van iedere klussende man of vrouw is voorbij met de decomal. In een paar minuten kan zelfs een kind iedere afbeelding in elke maat snel en gemakkelijk op de muur plaatsen.

 

gr. vera van angeren

 

Afbeelding_016.thumb.jpg.daf82c33ebc20251de0967c557064c37.jpg

Link naar reactie
  • 0

En waarom staat dié foto samen met het eindresultaat niet op je site? Overtuigt meer dan een beschrijving.

 

Gaan de randen van de verf niet bladderen als je mal van de muur haalt trouwens (met name als er overloop zit van verf van de wand op de mal)

 

Tenslotte: nu het toch weer over Barcelona gaat: Hoe zit het nu eigenlijk met de rechten?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 92 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.