Wij willen een nieuwe organisatie structuur gaan opzetten.
Boven de organisatie komt een STAK ( stichting administratiekantoor )
Daaronder een Beheer BV, met daaronder de werkmaatschappijen.
Nu heb ik vernomen dat de STAK certificaten moet afgeven aande Beheer BV, ook is mij verteld dat er een optieovereenkomst moet worden afgesloten tussen de STAK en beheer BV.
Kan iemand mij adviseren ? De stichting willen wij boven de Beheer BV hebben staan, als wij in prive aandelen gaan beheren zonder STAK kan altijd iemand beslag laten leggen op de aandelen die wij in prive hebben.
Misschien een beetje een waarig verhaal, maar als wij het gaan opzetten willen we dat graag goed doen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
adviseurs
adviseurs
Ik heb de volgende vraag:
Wij willen een nieuwe organisatie structuur gaan opzetten.
Boven de organisatie komt een STAK ( stichting administratiekantoor )
Daaronder een Beheer BV, met daaronder de werkmaatschappijen.
Nu heb ik vernomen dat de STAK certificaten moet afgeven aande Beheer BV, ook is mij verteld dat er een optieovereenkomst moet worden afgesloten tussen de STAK en beheer BV.
Kan iemand mij adviseren ? De stichting willen wij boven de Beheer BV hebben staan, als wij in prive aandelen gaan beheren zonder STAK kan altijd iemand beslag laten leggen op de aandelen die wij in prive hebben.
Misschien een beetje een waarig verhaal, maar als wij het gaan opzetten willen we dat graag goed doen.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag