seb Geplaatst: 27 oktober 2009 seb 303 58 Geplaatst: 27 oktober 2009 Al jaren krijg ik keurig elke maand een pakketje met contactlenzen door mijn brievenbus. Vorige week vond ik echter alleen een briefje; U was niet thuis en het pakketje paste niet door de brievenbus. U kunt het pakketje komen ophalen op het postkantoor. Na even achter m'n oren gekrabbeld te hebben, ik had toch niets besteld?, Toch maar naar het postkantoor gegaan. Daar lag keurig voor mij een pakketje contactlenzen klaar. Na mijn verwondering te hebben gedeeld met de dame achter de balie ben ik huiswaarts gekeerd. Immers het gaat al 5 jaar wel door de brievenbus. Wellicht betrof het in dit geval een onervaren jonge postbode die de grote van de gleuf verkeerd had ingeschat? Thuisgekomen werd na een goede kop koffie de wetenschapper in mij wakker. Na het bestuderen van het pakketje, waar ogenschijnlijk niets aan veranderd was sinds de vorige 60 keer, toch maar het pakketje door de brievenbus proberen te krijgen... Met geen mogelijkheid. Het pakketje was groter geworden! de inhoud hetzelfde maar het pakketje groter. Of was wellicht mijn brievenbus gekrompen? Na verschillende insteekproeven bij diverse buren moest ik tot de conclusie komen dat het pakketje inderdaad groter geworden is en mijn brievenbus niet gekrompen. Na navraag bij verschillende bekenden die ook gebruik maken van dezelfde contactlenzen aanbieder kwamen wij tot dezelfde conclusie; de pakketjes zijn zonder een aanwijsbare reden (de inhoud is exact hetzelfde) groter geworden en passen derhalve niet meer door de brievenbus. Daarom moet ik nu waarschijnlijk 1 keer per maand samen met wellicht duizenden anderen de gang naar het postkantoor maken. De oorzaak van de verandering heb ik tot op heden niet kunnen achterhalen. Wellicht een statement van een nieuwe interim-manager? of misschien een subliem staaltje ontwerpwerk van de doosdesigner? Het is in ieder geval weinig klantvriendelijk. Ik was juist zo blij dat ik niet elke keer de deur uit moet om lenzen op te halen (vergeet het altijd) www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut. www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties. Link naar reactie
idbroker Geplaatst: 27 oktober 2009 idbroker 214 8 Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik neem aan dat je de leverancier reeds hebt benaderd en om een verklaring voor deze weinig klantvriendelijke aanpassing hebt gevraagd. Link naar reactie
seb Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur seb 303 58 Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik neem aan dat je de leverancier reeds hebt benaderd en om een verklaring voor deze weinig klantvriendelijke aanpassing hebt gevraagd. Ik ben nog aan het bijkomen van de schrik. Het staat wel op de planning al heb ik het vermoeden dat dat wel eens een heel lang traject zou kunnen worden voordat er een duidelijk antwoord is... www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut. www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties. Link naar reactie
Aanbevolen berichten