• 0

nieuw soort krant

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het idee is inderdaad leuk. Ik vraag me af of ze gelijk in hebben, wanneer ze stellen dat studenten liever een krant vast hebben, dan deze online te kunnen lezen. Hier zou een gedegen onderzoek aan vooraf moeten gaan. Daarbij kies je vaak voor een krant, omdat je hun stijl van schrijven en propageren, selectie van onderwerpen en achtergrondinformatie interessant vind. Wanneer je 15 verschillende kranten in 1 krant stopt, heb je 15 keer een verschillende layout, 15 keer een verschillende vorm van propageren, 15 verschillende selecties en 15 keer een andere keuze over de achtergrondinformatie. Ik vraag me af of dit echt lekker leest.

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het concept geweldig. Als ik een gemiddelde krant bekijk, of magazine, lees ik de helft niet. En daar betaal ik wel voor. Ik ga toch ook niet naar een restaurant, waar ik eten bestel om vervolgens de helft niet op te eten (maar er wel voor te hebben betaald)? Nee, dan kies ik ook de gerechten die ik wil.

 

Vooral de prijs van 1,80 vind ik netjes. Dat wijkt niet af van een normale krant. Het is natuurlijk wel de vraag hoeveel informatie je daarvoor mag ontvangen, hier zal wel een schaalbaar prijsmodel aan hangen.

 

Ik vind het dus super en ik denk een goede innovatie in een markt die het de laatste jaren zeer zwaar heeft. Ik denk niet dat het DE oplossing is, maar ik denk wel dat het een grote kans van slagen heeft.

Lees over modern ondernemen, succes en persoonlijke ontwikkeling op http://www.jessemeijers.com

Link naar reactie
  • 0

Damn, dit zou ik zo graag willen ontwikkelen! Het bloed begint al te stromen, de raderen te draaien...

Dit is interessante materie en het biedt zoveel mogelijkheden.

Ik loop hier al weet ik niet hoe lang over te fantaseren.

Misschien toch maar stoppen met ons bedrijf en gaan solliciteren bij NrcNext? ;) Nèèèh, dat dan toch ook weer niet.

 

Bedankt voor het posten oumnaas!

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Bedankt voor het posten oumnaas!

 

Graag gedaan! Dit lijkt mij ook een zeer interessant concept. Vraag me af hoe en wanneer de intro in NL plaats vindt.

 

Mvg,

 

Oumnaas

Link naar reactie
  • 0

Heb zelf nog een minor journalistiek gevolgd aan de universiteit in Groningen.

De kranten kunnen in deze vorm amper meer bestaan. Dit wordt ook in het wetenschappelijke bastion erkent (en betreurt).

 

Maar dat juist de journalist een keuze maakt vanuit álle nieuws, maakt dat je in de huidige kranten verrast kan worden door een interessant artikel. Een artikel, wat als je vooraf de keus zou hebben, niet zou hebben gekozen. Dus hier is ook wat voor te zeggen.

 

Ben benieuwd hoe het kranten en medialandschap er over 10 jaar uitziet.

http://www.Managementlessen.nl | Video's voor managers over leiderschap, management, innovatie, marketing en meer.

 

http://www.linkedin.com/in/wpjoosten

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.