Een jaar geleden heb ik een 2-jarig abonnement afgesloten bij vodafone. Hierbij werd een toestel geleverd van het merk Samsung, Het product begon al gauw gebreken te tonen, vastlopen e.d maar daar keek ik maar overheen. Na ongev 5 maanden toen ik het toestel wilde opladen lukt dit niet.
Aangekomen bij de vodafone winkel gaven zij aan dat zij het toestel zouden opsturen naar hun reparatiebedrijf. Na twee weken werd ik door de vodafone mederwerker opgebeld die aangaf dat het toestel niet meer te repareren viel en dat ik twee opties had: De eerste was mijn toestel daar bij het onderzoeksbureau te laten of hem laten terugsturen voor 35 euro. De medewerker gaf aan dat het onderzoeksbureau had aangegeven dat het om gebruikersschade ging en dus niet onder de garantie viel.
Hier was ik het totaal niet mee eens want een telefoon opladen is een alledaagse handeling waardoor ik maar niet kon begrijpen dat ze de gebruiker de schuld hiervan geven. Toen ik dit bij vodafone aankaartte gaven zij aan dat het het oplaadpunt beschadigd was en deze niet meer leverbaar is.
Nu zit ik als consument nog een jaar aan een abonnement vast met vrij hoge kosten zonder toestel.
Kan ik iets tegen vodafone ondernemen, ondanks dat deze steeds blijft aangeven dat het om gebruikersschade gaat waardoor ik geen recht heb op een vervangende toestel?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
buterfly
buterfly
Een jaar geleden heb ik een 2-jarig abonnement afgesloten bij vodafone. Hierbij werd een toestel geleverd van het merk Samsung, Het product begon al gauw gebreken te tonen, vastlopen e.d maar daar keek ik maar overheen. Na ongev 5 maanden toen ik het toestel wilde opladen lukt dit niet.
Aangekomen bij de vodafone winkel gaven zij aan dat zij het toestel zouden opsturen naar hun reparatiebedrijf. Na twee weken werd ik door de vodafone mederwerker opgebeld die aangaf dat het toestel niet meer te repareren viel en dat ik twee opties had: De eerste was mijn toestel daar bij het onderzoeksbureau te laten of hem laten terugsturen voor 35 euro. De medewerker gaf aan dat het onderzoeksbureau had aangegeven dat het om gebruikersschade ging en dus niet onder de garantie viel.
Hier was ik het totaal niet mee eens want een telefoon opladen is een alledaagse handeling waardoor ik maar niet kon begrijpen dat ze de gebruiker de schuld hiervan geven. Toen ik dit bij vodafone aankaartte gaven zij aan dat het het oplaadpunt beschadigd was en deze niet meer leverbaar is.
Nu zit ik als consument nog een jaar aan een abonnement vast met vrij hoge kosten zonder toestel.
Kan ik iets tegen vodafone ondernemen, ondanks dat deze steeds blijft aangeven dat het om gebruikersschade gaat waardoor ik geen recht heb op een vervangende toestel?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag