Wij zijn een vof die goed draait en winstgevend is.
Zelf heb ik al het werk moeten en mijn vennoot plukt alleen maar de vruchten.
We zijn al 2 1/2 jaar bezig een onderhandse akte op te stellen maar steeds gaat de mede vennoot niet akkoord.Het jaar 2008 tot 2009 heb ik geen nieuwe akte gemaakt omdat mijn vrouw ziek was.
Uiteindelijk ben ik een procedure gestart om van de vof af te komen zodat die niet tot stand is gekomen.
Afgelopen maandag zijn we bij de rechter geweest en die van mening dat de vof wel bestaat omdat we al 2 1/2 jaar bezig zijn.
Maar ik heb het afgelopen jaar voor mijn vrouw moeten zorgen omdat zij ziek is en nu aan de betere hand is ,ben ik ook pas 9 September de procedure gaan starten.
De ziekte van mijn vrouw hebben op we het ogenblik buiten de procedure gehouden.
kan ik nu alsnog aantonen dat de ziekte van mijn vrouw mij heeft tegen gehouden om de vof nietig te laten verklaren.
We zijn dan ook van plan om een bodemprocedure te starten.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
anidema
anidema
Wel een VOF of niet.
Wij zijn een vof die goed draait en winstgevend is.
Zelf heb ik al het werk moeten en mijn vennoot plukt alleen maar de vruchten.
We zijn al 2 1/2 jaar bezig een onderhandse akte op te stellen maar steeds gaat de mede vennoot niet akkoord.Het jaar 2008 tot 2009 heb ik geen nieuwe akte gemaakt omdat mijn vrouw ziek was.
Uiteindelijk ben ik een procedure gestart om van de vof af te komen zodat die niet tot stand is gekomen.
Afgelopen maandag zijn we bij de rechter geweest en die van mening dat de vof wel bestaat omdat we al 2 1/2 jaar bezig zijn.
Maar ik heb het afgelopen jaar voor mijn vrouw moeten zorgen omdat zij ziek is en nu aan de betere hand is ,ben ik ook pas 9 September de procedure gaan starten.
De ziekte van mijn vrouw hebben op we het ogenblik buiten de procedure gehouden.
kan ik nu alsnog aantonen dat de ziekte van mijn vrouw mij heeft tegen gehouden om de vof nietig te laten verklaren.
We zijn dan ook van plan om een bodemprocedure te starten.
Gr Anidema
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/23415-vof-beeindigen-met-terugwerkende-kracht/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag